• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ow, haha, oké. Ik vraag dat soort dingen wel vaker precies op het juiste moment :') )


    Happy Birthday my Potter!

    I LOVE ONCE UPON A TIME (H)

    Kan elke week niet wachten tot er weer een nieuwe aflevering uitkomt van seizoen 2 (dance)

    BTW.. Mijn rol(len) komen zo.


    Credendo Vides

    Mohawk schreef:
    Ik wilde net een speeltopic aanmaken (:


    Zitten ze allemaal op dezelfde school of zo?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rider schreef:
    (...)

    Leuke tweede naam. Komt me erg bekend voor :')


    [Eerst wist ik me hemelsnaam niet waar jij het over had , keek ik op het lijstje , zag ik staan Rider : ..... Evelynne .... *facepalm* Zal ik het veranderen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ze kennen elkaar niet.
    Ze weten dus ook niet hoe ze in die wereld terecht zijn gekomen.
    Ik laat bijvoorbeeld mijn personage gewoon in een boek lezen waardoor ze in het boek naar de sprookjeswereld wordt gezogen.
    Misschien kan je je eigen personage ook gaan laten slapen en dat die dan wakker wordt in de sprookjeswereld, misschien reed hij of zij wel in een auto en ging die door een portaal waardoor die plots op een paard zat, laat hem of haar desnoods door de tv worden getrokken.
    De manier waarop je personage in de sprookjeswereld komt, maakt niet uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Eerst wist ik me hemelsnaam niet waar jij het over had , keek ik op het lijstje , zag ik staan Rider : ..... Evelynne .... *facepalm* Zal ik het veranderen?]


    Meh, misschien kunnen ze er nog grapjes over maken of zo. Zijn ze gezellig tweede naam genootjes :') Maar als je het wilt veranderen mag dat van mij ook. Your choice

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:25 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mohawk schreef:
    Ze kennen elkaar niet.
    Ze weten dus ook niet hoe ze in die wereld terecht zijn gekomen.
    Ik laat bijvoorbeeld mijn personage gewoon in een boek lezen waardoor ze in het boek naar de sprookjeswereld wordt gezogen.
    Misschien kan je je eigen personage ook gaan laten slapen en dat die dan wakker wordt in de sprookjeswereld, misschien reed hij of zij wel in een auto en ging die door een portaal waardoor die plots op een paard zat, laat hem of haar desnoods door de tv worden getrokken.
    De manier waarop je personage in de sprookjeswereld komt, maakt niet uit.


    En ze komen dan in hun sprookje terecht?


    Happy Birthday my Potter!

    Speeltopic 1


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rider schreef:
    (...)

    En ze komen dan in hun sprookje terecht?

    Ja, ze komen op de één of andere manier in de sprookjeswereld terecht in het "gedaante" van hun sprookjesfiguur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Speeltopic 1


    Yesss. Maar we moeten dus gewoon in de sprookjeswereld komen. En is dan iedereen op dezelfde plek, of wat?

    Mohawk schreef:
    (...)
    Ja, ze komen op de één of andere manier in de sprookjeswereld terecht in het "gedaante" van hun sprookjesfiguur.


    Dus bijvoorbeeld peter pan heeft zn groene kleren aan? Haha.

    Sindarin schreef:
    (...)

    Yesss. Maar we moeten dus gewoon in de sprookjeswereld komen. En is dan iedereen op dezelfde plek, of wat?

    Misschien beter een beetje verspreid dat ze zich gaandeweg vinden en leren kennen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Ze kennen elkaar niet.
    Ze weten dus ook niet hoe ze in die wereld terecht zijn gekomen.
    Ik laat bijvoorbeeld mijn personage gewoon in een boek lezen waardoor ze in het boek naar de sprookjeswereld wordt gezogen.
    Misschien kan je je eigen personage ook gaan laten slapen en dat die dan wakker wordt in de sprookjeswereld, misschien reed hij of zij wel in een auto en ging die door een portaal waardoor die plots op een paard zat, laat hem of haar desnoods door de tv worden getrokken.
    De manier waarop je personage in de sprookjeswereld komt, maakt niet uit.


    Maar gaan ze dan elkaar ook leren kennen?
    Dan is het alle sprookjes in 1 wereld?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Maar gaan ze dan elkaar ook leren kennen?
    Dan is het alle sprookjes in 1 wereld?

    Dat is de bedoeling ja


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    (...)
    Misschien beter een beetje verspreid dat ze zich gaandeweg vinden en leren kennen.


    Ja is goed. En dan zijn Peter Pan en Tinkerbell natuurlijk al wel samen.. ?
    Ik kom nu pas met mijn vragen, sorry.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:31 ]