• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Penumbra
    Iris Charlotte Michaëls - Penumbra

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en strijk een lok achter mijn oor. 'Ik heb nog geen idee waar ik overnacht,' zeg ik dan. Misschien bij Jake als hij het vraagt, maar anders waarschijnlijk in een hotel ofzo. 'Dus ik denk dat we dan maar een hotelkamer moeten boeken ofzo?' En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik probeer na te denken of er mischien ook kennisen in de buurt wonen.. Aangezien ik zo snel niets kan bedenken stem ik in met haar idee om een hotel te gaan zoeken, 'Lijkt me een slim idee'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Mijn ideeën zijn altijd slim,' zeg ik met een knipoog en een lach tegen Nick. 'En aangezien je niet met de motor of vliegend ben gekomen hoef ik ook niet te vragen hoe je reis is gegaan. Dus dat is lekker makkelijk.' En ik pak zijn hand beet en trek hem dan mee weg van Time Square. 'Ik weet nog wel een hotel. Het zit op 5th Avenue. Tussen alle winkels in.' En ik glimlach naar hem. 'Gaan we met de taxi, metro of lopend?' Lopen is best een groot stuk. Ik geef de voorkeur aan de metro. Die vind ik altijd erg leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Mijn reis? Duizelig, op die manier reizen doe ik niet vaak' Andwoord ik toch nog, ''Jij mag kiezen'' Besluit ik vervolgens, aangezien het mij niet veel uitmaakt met lopen was niets mis.. taxi zou ook kunnen en Metro.. Kan ook.

    {Hoe zit het met die man op het terass? -wbw- Drama? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Teehee. Een demonjager :3]

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Hm, ik reis vaak zo. Nooit me een...' Ik doe alsof ik kots. 'Motor.' En ik kijk hem dan aan met een scheve lach. Ik trek hem aan zijn hand mee richting de metro. We lopen een trap af en ik koop voor ons beiden een kaartje. We gaan door zo'n leuk poortje en ik kijk glimlachend om naar Nick. 'Ik ben dol op de metro. De mensen erin. Die weet ik veel waar heen gaan.' En ik pak zijn hand weer beet. 'En dan ook de juiste metro zien te vinden.' De man van het terras komt door het poortje. Ik heb het niet door. Ik let er niet op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Moter rijden is veel leuker' Breng ik er tegen in, 'Maar daar kom je nog wel achter aangezien ik het je mag leren' Zeg ik met een grijns, 'Ik vind de metro meestal te druk, te veel mensen' Andwoord ik mompelend, het wemelde hier van de mensen.

    {Dacht ik al :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan terwijl we lopen. Hij heeft een grijns op zijn gezicht en ik verstrengel onze vingers. 'Ik heb gezegd dat je het me mag leren,' zeg ik dan. 'Maar ik heb niet gezegd wanneer.' En ik por hem met mijn vrije hand in zijn zij. 'Misschien dat je nog wel honderd jaar ervoor moet wachten?' En ik knipoog weer naar hem. 'En het kan nog veel drukker in de metro. Ik verdenk je ervan dat je mensenschuw bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik wacht wel' Andwoord ik, 'Als je maar in gedachten houd dat uitstellen niet helpt' Andwoord ik nogsteeds grijnzend
    en reageer niet op haar andere opmerking,


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach en we moeten even wachten op de metro. Vijf minuutjes. 'Misschien dat je het ooit wel vergeet? Hoe oud ben je nou...? 400?' Ik grijns naar hem. Voor anderen zal dit een onschuldige plagende opmerking zijn. Maar ik spreek de waarheid. Alhoewel ik niet weet hoe oud Nick precies is. Ik weet wel dat we beiden al erg oud zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nu? 457' andwoord ik alsof het niets is, het was ook maar een getal. En ik had wel demonen leren kennen die nog ouder waren.
    Terwijl we wachten op de metro kijk ik rond naar de mensen die nogmeer wachten en zie een man naar ons kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik grinnik en druk een kusje op zijn wang. 'Wat ga ik toch met een oude jongen. Zelf ben ik pas 412.' En ik kijk hem met een scheve lach aan. 'Hoe gaat het met je blauwe plekken? Heb je ergens anders nog pijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Arme jij, dat overleef je vast wel' Andwoord ik met een lach, 'Met de blauwe plekken gaat het prima, mijn vleugel niet zo. Dat was ook de reden waarom ik hier niet heen ben gevlogen'' Andwoord ik


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk verbaasd naar Nick. 'Wat is er allemaal gebeurd bij die groep?' Vraag ik dan zacht. En ik kijk hem aan. Volgens mij is die groep echt verbaasd. 'Als ze je echt wat hebben aangedaan doe ik ze wat,' zeg ik zacht en boos. Niet boos op Nick, boos op die groep.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Lang verhaal' Andwoorde ik, deze keer verzweeg ik het niet omdat ik het niet wouw vertellen maar omdat ze als ik het zei zichzelf de schuld er van zou gaan geven. 'Als ik ze niet aankan jij waarschijnlijk ook niet' Andwoord ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Nick, er zit een verschil tussen wat daadwerkelijk een lang verhaal is en wat jij zegt dat een lang verhaal is omdat je het gewoon niet wilt vertellen.' De metro komt en ik trek hem mee de metro in. Ook die man stapt in. Ik heb het weer niet door. Hij lijkt me gewoon een onschuldige metroganger.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.