• Oke laat maar, ik moet gewoon nog wennen aan deze site :$

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:37 ]

    Ok, ik ga je niet missen.


    SLOAN.

    Perks schreef:
    Ok, ik ga je niet missen.

    Weet je wat meid? Doei.


    To infinity and beyond •

    (doeg)


    You are beautiful, you are love.

    Ach, ik hou ook niet van verandering. Maar op zich, de site ziet er anders uit, maar het blijft immers quizlet, met zijn topics, quizzen, stories, ... Gewoon even wennen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    DOEEEEEEEEEEI!


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    Neyo schreef:
    Weet je wat meid? Doei.


    •*• Lululu •*•

    lekker aardig zijn jullie ik gaf alleen maar mijn menig over deze vernieuwde quizlet.. -.-

    Sorry, maar persoonlijk zie ik het probleem niet helemaal. Het ziet er hartstikke goed uit. Misschien wat strakker en moderner, maar of dat nou meteen een minpunt is. De sfeer hier op quizlet is en blijft gewoon hetzelfde. De quizzen, stories, gedichten en wat dan ook zijn behouden. In mijn ogen is dat in elk geval waar het om gaat.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    katl1 schreef:
    Ach, ik hou ook niet van verandering. Maar op zich, de site ziet er anders uit, maar het blijft immers quizlet, met zijn topics, quizzen, stories, ... Gewoon even wennen


    Bedankt! de enige normale antwoord.. :)

    SeCuteBieber schreef:
    lekker aardig zijn jullie ik gaf alleen maar mijn menig over deze vernieuwde quizlet.. -.-


    Jouw 'mening' is nogal respectloos, zeker tegenover Rutger die hier uren in heeft gestoken.
    Je kunt namelijk ook je mening even wat rustiger vertellen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:29 ]


    To infinity and beyond •

    Haha, ik sloeg even in paniek, maar ik vind het wel mooi. En dat moet jij weten, niemand gaat je hier missen


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Aurorae schreef:
    Sorry, maar persoonlijk zie ik het probleem niet helemaal. Het ziet er hartstikke goed uit. Misschien wat strakker en moderner, maar of dat nou meteen een minpunt is. De sfeer hier op quizlet is en blijft gewoon hetzelfde. De quizzen, stories, gedichten en wat dan ook zijn behouden. In mijn ogen is dat in elk geval waar het om gaat.


    Ja daar heb je wel gelijk in maar het is zo anders en ik vind het niet zo leuk uit zien misschien moet ik gewoon nog ff wennen denk ik.

    Neyo schreef:
    (...)

    Jouw 'mening' is nogal respectloos, zeker tegenover Rutger die hier uren in heeft gestoken.
    Je kunt namelijk ook je mening even wat rustiger vertellen.


    Sorry daar heb ik niet eens over nagedacht…
    Sorry Rutger, en iedereen..

    like we do care
    ciaao


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.