• Oke laat maar, ik moet gewoon nog wennen aan deze site :$

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:37 ]

    Cuthbert schreef:
    Het is altijd met nieuwe layouts dat er gezeur is. Kijk naar Hyves, Facebook, Tumblr, altijd gezeur ook al is er maar een kleine aanpassing. Ik moet toegeven dat ik de oude layout iets fijner vond, maar dat komt denk ik omdat ik eraan gewend ben. Toch denk ik dat over een paar dagen/weken niemand de oude Quizlet meer kan herinneren en dit opeens een stuk fijner is. Het kan niet eeuwig hetzelfde blijven, Rutger heeft hier naar mijn idee lang over nagedacht en het ziet er goed uit. Komt allemaal wel goed.


    "We accept the love we think we deserve."

    op school zag ik het en dacht ik wtf is er gebeurd.
    IK dacht gelijk negatief maar ikkawm thuis en eigenlijk viel het mee.
    Het is niet dat het onbegrijpelijk is geworden en stiekem vind ik het wel mooi
    Nog even wachten tot alles perfect werkt en misschien nog wat kleurtjes.

    maar echt ik vind het wel eruggg mooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wiarda schreef:
    Ik zou persoonlijk nog even wachten met dat soort dingen zeggen. Ik zou waarschijnlijk ook wel even geschrokken zijn als ik er niet van te voren al aan had kunnen wennen. Geef het een paar dagen en wen er maar rustig aan; als je eenmaal doorhebt waar alle functies nu zitten etc. zal je zien dat het heus nog niet zo erg is. Oké, er zijn wat minder kleurtjes, maar er zijn ook erg veel dingen verbeterd in het nieuwe design. Ik zou zeggen; wacht maar rustig af. Je raakt er wel aan gewend. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    --> Slotje, is een officieel topic over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.