• Oke laat maar, ik moet gewoon nog wennen aan deze site :$

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:37 ]

    Tuurlijk, verandering is niet leuk. Maar om daarom de kwaliteit van deze site weg te gooien? Het went toch wel!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Duurde nog lang voor zo'n topic er was :P


    Dit is mijn signature...

    Arthur schreef:
    Tuurlijk, verandering is niet leuk. Maar om daarom de kwaliteit van deze site weg te gooien? Het went toch wel!



    Bedankt, Ik wil helemaal niet negatief zijn ik weet dat Rutger er veel tijd in heeft besteden maar ik gaf alleen beslist mijn menig dat ik het niet zo leuk vind en misschien moet ik gewoon nog wennen enz. en gelijk iedereen zo gemeen tegen me doen? -.- Ik heb zo te zien mijn dag niet..

    Rutger schreef:
    Duurde nog lang voor zo'n topic er was :P


    Sorry Rutger :$ ik ben trots op je dat je zo veel moeite in gestoken hebt. Maar alleen schrok ik wel van de verandering toen ik online kwam. Misschien moet ik inderdaad nog gewoon aan de vernieuwde quizlet wennen.

    het wennt wel!
    Ik vind het echt heel knap van Rutger en volgens mij CyberLord zo iets hebben kunnen maken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    katl1 schreef:
    Ach, ik hou ook niet van verandering. Maar op zich, de site ziet er anders uit, maar het blijft immers quizlet, met zijn topics, quizzen, stories, ... Gewoon even wennen


    Inderdaad, het is nog steeds Quizlet. Maar dan ik een nieuw jasje.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou persoonlijk nog even wachten met dat soort dingen zeggen. Ik zou waarschijnlijk ook wel even geschrokken zijn als ik er niet van te voren al aan had kunnen wennen. Geef het een paar dagen en wen er maar rustig aan; als je eenmaal doorhebt waar alle functies nu zitten etc. zal je zien dat het heus nog niet zo erg is. Oké, er zijn wat minder kleurtjes, maar er zijn ook erg veel dingen verbeterd in het nieuwe design. Ik zou zeggen; wacht maar rustig af. Je raakt er wel aan gewend. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cupidity schreef:
    Haha, ik sloeg even in paniek, maar ik vind het wel mooi.
    :Y)


    •*• Lululu •*•

    Hahaha, ik dacht al dat Mitchell er iets mee te maken had, dit zijn echt zijn kleuren ^^


    SLOAN.

    katl1 schreef:
    Ach, ik hou ook niet van verandering. Maar op zich, de site ziet er anders uit, maar het blijft immers quizlet, met zijn topics, quizzen, stories, ... Gewoon even wennen


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Liever een nieuwe Quizlet dan een kut nieuwe klas die ik nu heb.
    Anyway, het gaat wel wennen hoor c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik geef wel eerlijk toe dat ik de oude Quizlet ook iets fijner vond, maar dat ligt volgens mij inderdaad aan het feit dat we nog even moeten wennen aan de nieuwe Quizlet. Het is wel mooi geworden, dat zeker (: Maar als ik ook naar de opmaak van de story's kijk was de vorige Quizlet iets mooier en overzichtelijker. Maar dat krijg je er ook van als je de oude Quizlet jaren gewend bent. Het moet dus echt even wennen worden (;


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Ik geef wel eerlijk toe dat ik de oude Quizlet ook iets fijner vond, maar dat ligt volgens mij inderdaad aan het feit dat we nog even moeten wennen aan de nieuwe Quizlet. Het is wel mooi geworden, dat zeker (: Maar als ik ook naar de opmaak van de story's kijk was de vorige Quizlet iets mooier en overzichtelijker. Maar dat krijg je er ook van als je de oude Quizlet jaren gewend bent. Het moet dus echt even wennen worden (;


    Daar ben ik het volledig mee eens.
    De nieuwe Q lijkt wat zakelijker enzo, maar na een weekje (ofja, enkele dagen waarschijnlijk al ;p) is iedereen het wel gewend & zal het lijken alsof het nooit anders is geweest! ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Het is altijd met nieuwe layouts dat er gezeur is. Kijk naar Hyves, Facebook, Tumblr, altijd gezeur ook al is er maar een kleine aanpassing. Ik moet toegeven dat ik de oude layout iets fijner vond, maar dat komt denk ik omdat ik eraan gewend ben. Toch denk ik dat over een paar dagen/weken niemand de oude Quizlet meer kan herinneren en dit opeens een stuk fijner is. Het kan niet eeuwig hetzelfde blijven, Rutger heeft hier naar mijn idee lang over nagedacht en het ziet er goed uit. Komt allemaal wel goed.


    Levensgenieter.

    Ik vind de nieuwe q niet leuk, maarja niks aan te doen :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.