• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Gackt schreef:
    (...)

    Dat klopt, Rutger had het volgens mij op de to-do-list gezet. =)

    Ah, oké. Dat dacht ik ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als een storie, bij populaire stories een te lange titel heeft ziet het er raar uit:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    de profiel foto's bij de crew leden staan niet juist :s


    mijn gsm "le bak" is awesome

    goh.. ik had dit echt niet verwacht! ik kom hier zo op quizlet en ik dacht dat er iets fout was ofzo.. maar nu kom ik er achter dat het een nieuw design is! mooi gemaakt! wel effe wennen maar wel leuk!(Y)

    hey, kunnen er misschien wat meer smiley's bij? die ook beschikbaar zijn voor iedereen?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:20 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tja, vind de nieuwe update niet lelijk, maar mooi is anders. Vooral als ik op mijn mobiel naar quizlet ga, is het echt lastig geworden, vooral als je het smalle schempje gebruikt. Dan komt alles onder elkaar, en soms vallen dingen weg (de foto van degene die iets in de spotlight heeft gezet) en als je de brede kant gebruikje gaat het quizlet logo door de tekst heen. Ook zie je op je mobiel rechts niet staan; menu, details en andere story's van:

    En dan had ik nog een vraagje. Die T+ en T- is dat alleen om de woorden 'breed|medium|small' kleiner of groter te maken, of ook voor de tekst, want als dat laatste ook zo is, dan werkt het niet. En als het daar niet voor is, is het misschien een goed idee om die functie erbij te maken.

    CyberLord schreef:
    Als een storie, bij populaire stories een te lange titel heeft ziet het er raar uit:


    Ik denk dat dat komt doordat je zelf het design hebt aangepast :P


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat komt doordat je zelf het design hebt aangepast :P

    Oh, wacht natuurlijk -facepalm- Dat komt omdat ik de tekst heb groter gemaakt. Nvm!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mupetfrog schreef:
    de profiel foto's bij de crew leden staan niet juist :s

    Hoe bedoel je precies?


    Dit is mijn signature...

    Venne schreef:
    En dan had ik nog een vraagje. Die T+ en T- is dat alleen om de woorden 'breed|medium|small' kleiner of groter te maken, of ook voor de tekst, want als dat laatste ook zo is, dan werkt het niet. En als het daar niet voor is, is het misschien een goed idee om die functie erbij te maken.

    T+ en T- is alleen voor de tekst zelf. Hoewel deze op dit moment alle tekst op de pagina die tussen < p > staat meeneemt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je precies?

    Ze staan links, ipv. in het midden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm sorry, maar ik vind het niets ;x


    ' Nyctophilia '

    Okay, waar kan je de stories vinden met te meeste kudo's op 1 dag? Zijn dat de populaire stories? Goed, ik voel me heel erg dom nu xd.


    Intersectional feminist

    Never mind, gevonden.


    Intersectional feminist

    Elke keer als ik op een profiel, van eender wie, op een quiz klik, kom ik op deze pagina uit. Terwijl ik zeker weet van mijn quizzen dat ze geactiveerd staan.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik ben niet blij met dit nieuwe design. Maar ja, ik ben dan ook heel slecht met alle veranderingen. Als je het me over een week (misschien twee) nog een keer vraagt vind ik het vast weer leuk :')


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.