• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Camel schreef:
    (...)

    Mijn -> Mijn favorieten -> Mijn abonnementen.


    Dankjewel!

    @TeamSterek & Rutger

    Dankjewel!

    En ik heb nog een vraagje, nou eigenlijk twee. Waarom zijn sommige titels van topics donkergroen en andere lichtgroen? En wat zijn Quicklinks?


    Physics is awesome

    Er staat dat ik een nieuw PB heb, maar ik heb er helemaal geen? :Y)
    Edit; maar dat staat al in de lijst zie ik (:

    Dat met die online mensen vind ik trouwens wel erg handig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan er bij templates een optie voor 'wit' bij de kleuren komen? Zou ik wel fijn vinden ^^


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;)

    Agree'd. _O_


    Great minds think alike.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dankjewel!

    @TeamSterek & Rutger

    Dankjewel!

    En ik heb nog een vraagje, nou eigenlijk twee. Waarom zijn sommige titels van topics donkergroen en andere lichtgroen? En wat zijn Quicklinks?

    Donkergroen geeft aan dat je al op iets geklikt hebt en licht groen daar heb je nog niet opgeklikt. (:
    Quicklinks, is het groene vakje naast "Vrienden online" en "Crew online". Je kunt op 1één van de zes figuurtjes klikken en dan kom je (Bv) op je profiel uit, zonder dat je helemaal moet gaan zoeken hoe je naar je profiel kunt.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    yeaah schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens, weet jij waar de abo & kudo knoppen staan?


    Nee, daarom juist hahaha.
    Ik zag het nieuwe design voor het eerst op m'n mobiel en ik dacht zo van: 'Neeeeeeeee hoe ga ik hier ooit nog iets terugvinden? Ö'
    Gelukkig ziet het er op m'n laptop wel heel mooi uit. c:


    life is awesome

    De templates werken niet?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik vind het wel jammer dat je in je gastenboek en bij creaties de profielfoto van users niet kan zien.


    i put the fun in funeral

    Ik zie nu dat alle forumberichten even groot zijn, ook al staat er één woordje in, wat gebeurd er eigenlijk als de tekst te lang is voor in het hokje? :P
    Krijg je dan een scrollbalkje?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het hoe langer, hoe mooier worden eigenlijk ^^
    Alleen het feit dat je signature recht onder je bericht staat in het forum.. zou je dat nog kunnen aanpassen, tussen al het harde werk door?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Audacity schreef:
    Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik vind het wel jammer dat je in je gastenboek en bij creaties de profielfoto van users niet kan zien.

    In mijn gastenboek zie ik gewoon profielfotos hoor. En bij mijn craeties zie ik het ook gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie dat de stories weer mooi staan, super Rutger! *O* Ik weet hoeveel werk het allemaal is, dus je hebt het echt verdient.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    yeaah schreef:
    Op mijn telefoon (iPhone 4s) zie ik nergens de kudo of abbo knop staan als ik een verhaal lees. Weet iemand waar dit staat?

    Heb ik aangepast. Het viel eerst weg, maar nu zou je het onderaan de pagina moeten zien (Y)

    Je moet wel even de nieuwste versie van het stylesheet inladen. Weet uit mijn hoofd even niet zo snel hoe je dat doet op een mobiel.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Heb ik aangepast. Het viel eerst weg, maar nu zou je het onderaan de pagina moeten zien (Y)

    Je moet wel even de nieuwste versie van het stylesheet inladen. Weet uit mijn hoofd even niet zo snel hoe je dat doet op een mobiel.

    Instellingen -> Cache leeggooien. Het is tenminste iets in die richting.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Even een klein vraagje he, weet niet precies of ik het duidelijk uit leg maar ik ga het proberen.

    Als je gmail hebt en je hebt een mail zie je in het tabblad (1) staan, hebben we dat nu ook met quizlet toevallig? Dat het automatisch veranderd, zodat het te zien is zonder dat je op de quizlet tabblad zit?