• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Woaaah ik moet wel even wennen, zeg!
    Maar mooi is het wel ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Op mijn telefoon kan ik niet alles zien. Dat is behoorlijk irritant, net zoals de hele bekijken van Q op mijn mobiel, maar ja...
    Verder vind ik het wel echt mooi geworden; de vorige lay-out was inderdaad wel een beetje verouderd. :Y)


    I solemny swear I'm up to no good.

    Bij je gb staat nu geen tijd meer van wie er wanneer iets in je gb heeft gezet.
    De datum en tijd. Voor de rest ben ik het nog aan het uitzoeken.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Cool! Ik vind het nieuwe design heel geslaagd, fris en modern. Good job!
    Ik heb nog wel een opmerking: de 'populairste quizzen' en 'populairste stories' rankings die altijd aan de rechterkant van de pagina stonden. Die mis ik wel een beetje... Of heb ik me daar soms op verkeken? Anyway, keep up the good work!

    Nog even een opmerking over quizlet op je mobiel/Ipod. Ik keek zonet namelijk op mijn Ipod in het topic van Darksavior. Hij had daar screenshots ingezet. Maar daardoor werd het tekst gebeuren veel kleiner.
    Bovendien vind ik de verhouding ietwat raar. De foto's zijn even groot als de tekst.
    Voor de rest moet ik zeggen dat het er op de telefoon echt heel chique uitziet!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Geen idee of iemand het al had gemeld, maar de lijn onder "Home > Forum > *" loopt door de box met de icoontjes heen op Firefox 15.0.1.

    http://i.imgur.com/1c2c1.png

    Rutger, ik zie dat je mijn tekst increase en decrease scriptje gebruikt bij hoofdstukken in stories. Het probleem is alleen dat het ook de overige tekst vergroot / verkleint. Misschien de tekst van hoofdstukken een speciaal ID geven?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Melonpan schreef:
    Geen idee of iemand het al had gemeld, maar de lijn onder "Home > Forum > *" loopt door de box met de icoontjes heen op Firefox 15.0.1.

    http://i.imgur.com/1c2c1.png

    Dat gebeurd als je Adblock gebruikt, anders niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Agapi schreef:
    Cool! Ik vind het nieuwe design heel geslaagd, fris en modern. Good job!
    Ik heb nog wel een opmerking: de 'populairste quizzen' en 'populairste stories' rankings die altijd aan de rechterkant van de pagina stonden. Die mis ik wel een beetje... Of heb ik me daar soms op verkeken? Anyway, keep up the good work!

    Die staan nu helemaal onderaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Agapi schreef:
    Cool! Ik vind het nieuwe design heel geslaagd, fris en modern. Good job!
    Ik heb nog wel een opmerking: de 'populairste quizzen' en 'populairste stories' rankings die altijd aan de rechterkant van de pagina stonden. Die mis ik wel een beetje... Of heb ik me daar soms op verkeken? Anyway, keep up the good work!


    Als je de populairste bedoeld staan die nog gewoon op 'Home'?
    En als je de top stories/top quizzen van vandaag bedoeld staan die onderaan de pagina. c:


    life is awesome

    1DHoran schreef:
    Bij je gb staat nu geen tijd meer van wie er wanneer iets in je gb heeft gezet.
    De datum en tijd. Voor de rest ben ik het nog aan het uitzoeken.

    Als je op de tijd gaat staan met je aanwijzer dan kun je zien wanneer precies er iets gepost is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Boulevard schreef:
    Echt heel erg mooi (: Ik ben fan ^^
    Maar is het misschien geen goed idee om onderaan bij een hoofdstuk ook de link naar het volgende hoofdstuk te zetten? Want nu, als ik het juist heb, staat het enkel vanboven ... Het is maar een idee, om het makkelijker te maken (;


    This :3


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik vind het wel wennen maar dat is altijd als je iets gewent bent toch!
    Maar ik las net een story en het is een beetje vervelend dat je naar boven moet scrollen om door te gaan naar het volgende hoofdstuk. Kan dat vakje niet ook onderaan komen te staan?


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Waarom zijn de userplaatjes zo klein geworden? Groot vond ik juist handig en mooi eruit zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het design trouwens heel leuk! Het ziet er lekker fris uit, zo wordt Rutger niet tegengehouden om nieuwe dingen te installeren door het verouderde design en er zijn nog veel meer handige dingen. Ik vind het vooral handig dat je ziet hoeveel pagina's een topic heeft en gemakkelijk naar de laatste pagina door kan klikken met één klikje. En ik vind het eigenlijk ook wel heel overzichtelijk, vooral wanneer ik alles precies weet te vinden! Haha. Top gedaan Rutger (Y) En ook mijn complimenten naar Mitchell, die het design mee heeft uitgezocht.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 15:45 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.