• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Op mn mob kan ik geen kudo's meer geven Ö

    De signature's zitten niet vast onderaan de post, maar zitten nu direct onder de tekst van de post.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O, haha, ik was nog steeds aan het posten in het aankondigingstopic. Misschien moet dat even gesloten worden? x')

    Hoe dan ook, ik weet niet of je daar nog naar kijkt, dus zal ik hier even mijn reactie nog een keer plaatsen:

    Square schreef:
    Ik heb twee kleine dingetjes gevonden, Rutger.

    Wanneer je een hoofdstuk aanpast staat de afbeelding helemaal links, in plaats van gecentreerd. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar het ziet er een beetje raar uit, vooral omdat [foto aanpassen] wel in het midden staat.

    Verder blijven als je een template gebruikt de opsommingstekens bij "Stories van ..." groen, in plaats van dat ze in de kleur van de template komen te staan, hoewel ik wel bij beide opties een kleur heb gekozen. Hier een printscreen van wat ik bedoel. In ieder geval is dit bij stories zo; ik heb het nog niet bij quizzen of gedichten geprobeerd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het wel spijtig dat er nu geen datum meer staat bij geregistreerd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij de crewlijst als je de profielen onder elkaar laat zetten, ziet dat er ook een beetje onoverzichtelijk uit.

    Voorbeeld crewlijst.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:52 ]

    Dashboard aanpassen doet het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eepiline schreef:
    Ik vind het wel spijtig dat er nu geen datum meer staat bij geregistreerd.


    Je kunt op de tijd gaan staan ("2 jaar geleden", of wat er dan ook staat) en dan zie je de precieze datum alsnog verschijnen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op mijn blackberry is de website 1 grote chaos.


    I follow only one rule |

    Voor het eerst zit ik weer op Quizlet,
    en ik vind het nieuwe design mooi :3
    Even wennen wel, maar it's prettyyy.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:55 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Zoo moet wel even wennen hooorr... Maar er ziet er mooii uit :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rutger schreef:
    (...)
    Vriendenlijsten zal ik nu gaan designen ;)

    Abonnementen staan onder Mijn -> Mijn Favorieten
    (en je kunt ze ook bij je Quicklinks zetten)


    Wanneer ik chrome gebruik, kan ik niet aan mijn abo's. Dat extra 'vakje' als je over mijn favorieten gaat opent niet.
    Bij firefox lukt het dan weer wel.

    Hoort het 'Toon oude usernames' knopje al te werken? Want of ik dat nu aanvink of niet, de oude namen blijven staan c:

    CyberLord schreef:
    De signature's zitten niet vast onderaan de post, maar zitten nu direct onder de tekst van de post.


    Dat is nogal irritant, ja.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wiarda schreef:
    (...)

    Als je je muis erop houdt zie je de datum. (:

    Dankjewel ^^ Ik had het nog niet door. :X

    -Oh ja, ik zie nog steeds bij mijn -dat dingetje naast online vrienden en crew, ik weet even niet hoe dat vakje heet-, nog steeds een tekentje dat ik een nieuw privé bericht heb, terwijl dit niet zo is. (Geen idee of dit al weg moest zijn of dat er nog aangewerkt word) .

    -Op mijn mobiel kan ik alleen de spotlight zien, verder niks.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het ziet er echt mooi uit! :Y)