• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Vind het trouwens super leuk dat onze plaatjes nu groter zijn op het forum! ^^


    You are beautiful, you are love.

    Om eerlijk te zijn schrok ik me dood..... Maar het is echt super gaaf geworden! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sorry, ik wil niet klagen, maar ik heb gemerkt dat het niet lukt om terug credits te kopen. ;s

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:20 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    Sorry, ik wil niet klagen, maar ik heb gemerkt dat het niet lukt om terug credits te kopen. ;s


    Dat ligt niet aan het design van de site hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Dat ligt niet aan het design van de site hoor (:


    Neen, dat klopt. Ik dacht gewoon om het te melden omdat er mss nog mensen zouden zijn die zouden klagen (:
    Ik vind de veranderingen juist goed!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    LPayne schreef:
    (...)

    Neen, dat klopt. Ik dacht gewoon om het te melden omdat er mss nog mensen zouden zijn die zouden klagen (:
    Ik vind de veranderingen juist goed!


    Er zijn heel veel mensen die klagen, maar we proberen er iets op te vinden (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Looks fancy :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het leuk, alleen staan de signatures bij een reactie op een topic er meteen onder, en het is een beetje verwarrend omdat ik altijd denk dat het deel van de reactie is (cat)

    Maar toen de nieuwe header er was op Q begonnen ook veel mensen te zeuren, maar daarna vond (bijna) iedereen het leuk. Komt wel goed met dat gezeur haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:31 ]


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Ik vind het echt mooi! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    ... D:
    Ik moet er ff aan wennen, denk ik.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Moet er heel erg aan wennen, maar ik vind het goed gelukt. Nice. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Keegan schreef:
    (...)

    Er zijn heel veel mensen die klagen, maar we proberen er iets op te vinden (:


    Ik heb er al het vertrouwen in dat alles goed zal komen. (:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:41 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik vind het maar niets. Het is zo raar D':
    Naja, ik hoop dat het gewenning is..


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het wel mooi, alleen moet ik heel erg wennen. Het voelt alsof ik op een vreemde site zit.

    Het is best awesome, maar het voelt zo raar. D:


    life is awesome