• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Soleo schreef:
    (...)

    Wanneer ik chrome gebruik, kan ik niet aan mijn abo's. Dat extra 'vakje' als je over mijn favorieten gaat opent niet.
    Bij firefox lukt het dan weer wel.

    Bij mij doet hij het in chrome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Succes met al het werk wat nog gedaan moet worden, Rutger! Zal even rondneuzen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik schrok echt gewoon toen ik de site binnen kwam, dacht even dat 't een of andere rare site was. But I like it, woohoo! Go Rutger!


    live the life you love

    Als ik de homepage op mijn telefoon bekijk, is de stelling van de week te breed vergeleken met de rest. Voor de rest werkt het echt awesome!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Soleo schreef:
    (...)

    Wanneer ik chrome gebruik, kan ik niet aan mijn abo's. Dat extra 'vakje' als je over mijn favorieten gaat opent niet.
    Bij firefox lukt het dan weer wel.


    Ik kan wel gewoon op Chrome bij mijn abo's ?
    Dus misschien nog eens proberen^^


    It's never gonna happen, Guys.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Dankjewel ^^ Ik had het nog niet door. :X

    -Oh ja, ik zie nog steeds bij mijn -dat dingetje naast online vrienden en crew, ik weet even niet hoe dat vakje heet-, nog steeds een tekentje dat ik een nieuw privé bericht heb, terwijl dit niet zo is. (Geen idee of dit al weg moest zijn of dat er nog aangewerkt word) .

    -Op mijn mobiel kan ik alleen de spotlight zien, verder niks.


    Weet je zeker dat je geen nieuw bericht hebt? Ik was eerst ook een beetje in de war, maar in je inbox, dus in die lijst met berichten, staat nu geen grote enveloppe meer voor een nieuw bericht. Het is alleen een klein beetje lichter groen, maar omdat dat vrij weinig verschilt van de berichten die je wel al had aangeklikt kun je dat snel over het hoofd zien. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zou er misschien ingesteld kunnen worden dat je je template overal ziet (forum, homepage,...)?


    Only losers can act the way you do

    Square schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je geen nieuw bericht hebt? Ik was eerst ook een beetje in de war, maar in je inbox, dus in die lijst met berichten, staat nu geen grote enveloppe meer voor een nieuw bericht. Het is alleen een klein beetje lichter groen, maar omdat dat vrij weinig verschilt van de berichten die je wel al had aangeklikt kun je dat snel over het hoofd zien. :')

    Dankjewel voor een idee voor mijn Stylish template. Ik krijg wel een enveloppe hoor?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat je geen nieuw bericht hebt? Ik was eerst ook een beetje in de war, maar in je inbox, dus in die lijst met berichten, staat nu geen grote enveloppe meer voor een nieuw bericht. Het is alleen een klein beetje lichter groen, maar omdat dat vrij weinig verschilt van de berichten die je wel al had aangeklikt kun je dat snel over het hoofd zien. :')


    Ik heb mijn laatste bericht op: 9 okt 2012 - 23:40 gekregen, dus ik weet wel zeker dat het geen nieuw bericht is. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)

    Ik heb mijn laatste bericht op: 9 okt 2012 - 23:40 gekregen, dus ik weet wel zeker dat het geen nieuw bericht is. (:

    Klopt, heb ik ook. Dat staat nog op Rutgers to-do-list. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het echt veel te modern :')
    Te hard wennen..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Klopt, heb ik ook. Dat staat nog op Rutgers to-do-list. (:

    Oh, in dat geval heb ik niks gezegd. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je op je profiel kijkt, Heb je het blokje van statistieken
    overal zit een enter tussen behalve : Hoofdstukken gelezen en reacties geplaatst xD
    Weet niet of dat de bedoeling is, maar omdat hoofdstukken gelezen op 2 regels staat, zit er geen enter tussen^^

    -En je kunt nu niet meer in je gastenboek zien of iemand online/offline is..
    Als diegene je een berichtje heeft gestuurd.. :O

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Aeroplane schreef:
    Zou er misschien ingesteld kunnen worden dat je je template overal ziet (forum, homepage,...)?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dankjewel voor een idee voor mijn Stylish template. Ik krijg wel een enveloppe hoor?


    Graag gedaan? x') Ik daarnet niet. Maar de melding dat ik een nieuw bericht had ging bij mij dan wel weer gewoon weg nadat ik hem had geopend.

    Edit: Ik kreeg net weer een berichtje en inmiddels staat het er inderdaad wel. ^^

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:18 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan