• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [maaaiiinnn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [maaaiiinnn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [maaaiiinnn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ode aan Jaims.. Mijn topics ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dank je _O_



    En ook dank je voor alle reactie's Noww <33]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De nada (:]

    Julio Martinéz
    In een badkamer zijn spiegels.. Ook in deze. In een spiegel zie je jezelf.. Ook hier. Je straalt uit wat je van binnen voelt.. Ik niet. Ik zie er bijna net zo uit als hoe ik eruit zag in Spanje, maar zo voel ik me niet. Natuurlijk niet. Ik zit niet op de verhitte, warme, vredige Spaanse straatjes, maar ik zit in een hok. Een hok met monsterlijke varkens.. Waar ik door te dansen weer het geluk van Spanje kan voelen, of door lekker bij Eleadora te zitten, zoals ik toen ook al deed.. Het scheelt echt dat Eleadora hier is. Aan de ene kant wil ik haar dit niet aandoen, aan de andere kant heeft ze talent en verdient ze een kans om dat te laten zien, uit te breiden, een carrière te maken.. Wat haar ook zonder dit gelukt was, want daarom was ze constant weg.. Best dat dit om dans gaat, ik ben toch liever in Spanje. Best dat Eleadora hier is, maar die was er ook geweest in Spanje.. Ik wil gewoon Spanje. Gewoon Spanje! VERDOMME!


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua
    'Tuurlijk, dat zullen we nog wel zien.' zeg ik dan en lach even en loop dan naar de muziekinstalatie en zet wat muziek op en loop dan weer terug naar Leslie.'I Will teach you to dance.' zeg ik dan grijnzend en doe wat simpele bewegingen voor en kijk dan Leslie weer aan. 'Nu jij, ik help je wel.' zeg ik dan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Gefrustreerd mep ik met mijn hand tegen de wasbaktafel aan. Ik wil niet schreeuwen - dat wordt gehoord, maar slaan is het ook niet helemaal.. En dansen kan alleen met Eleadora als ik me zo voel... Mijn hand doet behoorlijk wat pijn als hij neerkomt op de wasbak, maar ik merk wel dat ik daardoor mijn woede kwijt raak, even mijn gevoel uit kan zetten.. Dus mep ik nog een keer. "Verdomme, verdomme, verdomme.." Maargoed dat Eleadora dit niet ziet. Ik hou mijn hand meteen weer onder de koele kraan na de tweede keer meppen. Het heeft gewerkt.. Maar het doet nu lichamelijk pijn. Moet je altijd pijn hebben in dit hol ofzo? Verdomme, verdomme, verdomme.. Als mijn hand wat minder pijn doet kijk ik pas weer in de spiegel. Ik ben niet in Spanje, ik kan niet terug naar Spanje, en dat moet ik verwerken. Het werkt niet als ik daar moeilijk over ga doen. Dus adem ik een paar keer diep in en uit, waarna ik een plens water in mijn gezicht gooi en vervolgens een handdoek om het water weg te krijgen. Dan haal ik een borstel door mijn haar en trek de trainingsbroek, het shirt, de sokken en de schoenen van hier aan. Opgefrist. Ik zucht nog een keer en besluit dan maar weer terug naar de slaapzaal te gaan, waar ik naast Eleadora op het bed ga zitten. Ik heb geen zin om te liggen. Dus doe ik het niet. Hoe lang zal het nog duren voor we móéten dansen?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi
    Ik glimlach en knik dan en sta op en trek Ian mee. 'Ik kan inderdaad wel wat frisse lucht gebruiken.' zeg ik dan ook zacht en glimlach weer en druk weer een kusje op zijn lippen en kijk dan weer waar we naartoe moeten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Joshua
    'Tuurlijk, dat zullen we nog wel zien.' zeg ik dan en lach even en loop dan naar de muziekinstalatie en zet wat muziek op en loop dan weer terug naar Leslie.'I Will teach you to dance.' zeg ik dan grijnzend en doe wat simpele bewegingen voor en kijk dan Leslie weer aan. 'Nu jij, ik help je wel.' zeg ik dan en glimlach.


    Leslie Day
    Hij zegt dat we dat nog wel zullen zien en ik grinnik. Dan zet hij muziek aan en loopt terug naar me. Hij doet simpele bewegingen en ik ga me nu concentreren. Ik doe de bewegingen na. Zo perfect mogelijk maar dan toch net op mijn eigen manier. Dit is nog wel te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wat was Marcell aan het doen? Ja, bij Aireal, maar wat is de laatste reactie?}


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Ah, ze zullen wel snel leren dat ze me met rust moeten laten... denk ik." mompelde ik. Ik keek weer naar hem op en zuchtte. Waarom was ik zo klein? Het liet echt alles mislukken. Mijn imago, mijn uiterlijk, zelfs mijn grootste droom...
    Ik voelde me een dwerg.
    Ik liet mijn ogen weer weg dwalen van zijn gezicht. Zo viel het toch iets minder op in mijn ogen. Als ik echt zo naar omhoog moest kijken... dan voelde ik me als een klein kind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heb ik daar nog niet op gereageerd? Ghehe, lol. Thx Jaims!]

    Marcell
    "Dat geloof ik" Zeg ik met een klein grijnsje, waarna ik mijn gezicht onmiddelijk in emotieloos verander. Ik loop in mijn hoofd het lijstje na van wat ik allemaal moet doen als de dag begint. Als eerste natuurlijk de danszalen van het slot af halen; check. Dan weer een héle controleronde en dan met de hele groep Collega's de dansers van de slaapzaal af halen en naar de eetzaal drijven. Geen check. Controleronde.. Ik loop subtiel verder en controleer of alles nog is zoals het gisteravond was - wat het geval blijkt te zijn. Gelukkig. Dan loop ik naar de ziekenzaal om te kijken hoe het daar is. Sam ligt in zijn bed en Nala zit er naast.. Maar verder is er niemand. "Hoe is het hier?" Zeg ik gewoon in de ruimte. Aireal moet maar kijken wat ze doet.. Of ze mee loopt met de controle ronde enzo. Ze moet zometeen sowieso helpen met de dansers naar de eetzaal krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 19:11 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oeps... Josh en Les zitten al in de moderne danszaal XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe, LOL. Dan pas ik mijn reactie wel even aan :'D

    Aangepast]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 19:11 ]


    Stop acting normal. It gets bored.