• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {goedemorgen!!! (K)}
    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte opgelucht en terwijl ik haar aankeek werd mijn glimlach groter. Ze was gewoon zo prachtig nu. Met het water dat haar haren donkerder kleurde en tegen haar hoofd liet plakken, de druppels die langs haar gezicht streken, haar prachtige, zachte lippen in een stralende glimlach...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik sla mijn arme om Naomi heen en drui haar dicht tegen me aan. Haar armeb voelde koud aan dus begon ik ze warm te wrijven. Ik druk een kus op haar voorhoofd en glimlach even als ik haar aankijk. 'wat vind je van de koud en sneeuw,' vraag ik haar. Ik glimlach even oprecht en wacht op haar antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [goedemorgen allemaal:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt goedzo, maar er is toch nog een dingetje mis. Hij komt achter me staan en pakt mijn armen. Hij zet ze goed en zijn adem strijkt langs mijn nek. Dan knipoogt hij naar me. Ik doe de beweging nog een keer, maar dan met mijn armen op de manier waarop Josh ze gezet heeft. Ik voel dat het strakker is, ik ben gewend om erg los te dansen. Door streetdance. 'Oke, kom maar op met het moeilijkere,' zeg ik met een glimlach. Een geconcentreerde glimlach. Ik wil het goed doen.


    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Perfect.' zeg ik dan en glimlach en denk na wat ik nu voor beweging ga doen en grinnik even en doe een extra moeilijke beweging die de meeste modern dansers vaak niet eens kunnen en kijk dan Leslie met een brutale grijns aan. 'Nu jij.' zeg ik dan grinnikend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goodmorning all, maar ik reageer laat want vriendin is nog hier. ;Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk geconcentreerd en volg zijn beweging. En die beweging is onmogelijk. Josh kijkt me met een brutale grijns aan. Ik kijk hem met een peilende blik aan. Dan begin ik met de beweging. En ik eindig vallend op mijn rug. Ik zucht gefrustreerd. 'Waag het niet om te lachen,' zeg ik dan. 'Want dadelijk ben jij aan de beurt bij mijn dansstijl. En liefje, als je het mij moeilijk maakt, krijg jij de hell.' En ik glimlach vriendelijk naar hem vanaf de grond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    {goedemorgen!!! (K)}
    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte opgelucht en terwijl ik haar aankeek werd mijn glimlach groter. Ze was gewoon zo prachtig nu. Met het water dat haar haren donkerder kleurde en tegen haar hoofd liet plakken, de druppels die langs haar gezicht streken, haar prachtige, zachte lippen in een stralende glimlach...


    Charlynn
    Ik glimlach nog steeds en bijt dan even op mijn onderlip en leg dan mijn handen in zijn nek en trek zijn hoofd langzaam naar me toe en kijk hem nog even aan en druk dan liefdevol mijn lippen op de Zijne en sluit dan mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik sla mijn arme om Naomi heen en drui haar dicht tegen me aan. Haar armeb voelde koud aan dus begon ik ze warm te wrijven. Ik druk een kus op haar voorhoofd en glimlach even als ik haar aankijk. 'wat vind je van de koud en sneeuw,' vraag ik haar. Ik glimlach even oprecht en wacht op haar antwoord.


    Naomi Micheal
    Ik glimlach en blijf naar de sneeuw kijken. 'De sneeuw is leuk en de kou is niet erg als ik dan maar dikkere kleren krijg.' zeg ik dan en lach even. En kijk weer naar de sneeuw voor me en steek mijn hand uit waardoor de sneeuwvlokken langzaam op mijn hand terecht komen en glimlach weer even en kijk dan Ian weer aan. 'Het is allemaal zo anders, maar op een positieve manier.' zeg ik dan en grinnik even.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 10:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Onze lippen bewegen zacht en liefdevol tegen elkaar. Ik leg mijn handen licht op haar heupen en sluit genietend mijn ogen. Deze kus was anders dan net. Minder passievol, maar in plaats daarvan gevuld met liefde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik glimlach opgelucht en druk een kus op haar lippen. 'Dat is mooi, want Canada is zo, alleen vind ik de natuur er mooier.' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Maar ik wil Italië ook wel is zien hoor,' grijns ik en trek haar dichter tegen me aan. 'En ik zal zorgen dat je warmere kleding krijgt,' zeg ik vastbesloten. Ik kan Naomi immers geen koud laten lijden toch? Ik kijk weer naar Naomi en glimlach even.

    [Hoe gaan we dat brand doen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk geconcentreerd en volg zijn beweging. En die beweging is onmogelijk. Josh kijkt me met een brutale grijns aan. Ik kijk hem met een peilende blik aan. Dan begin ik met de beweging. En ik eindig vallend op mijn rug. Ik zucht gefrustreerd. 'Waag het niet om te lachen,' zeg ik dan. 'Want dadelijk ben jij aan de beurt bij mijn dansstijl. En liefje, als je het mij moeilijk maakt, krijg jij de hell.' En ik glimlach vriendelijk naar hem vanaf de grond.


    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en loop naar haar toe. 'Ik pest je maar liefje, zo slecht was het niet.' zg ik dan en schiet in de lach en trek haar den op. 'Misschien toch iets makkelijkers of nu streetdance?' vraag ik dan en druk een kusje op haar lippen en kijk haar dan vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gooodmorning, ik reageer straks x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Onze lippen bewegen zacht en liefdevol tegen elkaar. Ik leg mijn handen licht op haar heupen en sluit genietend mijn ogen. Deze kus was anders dan net. Minder passievol, maar in plaats daarvan gevuld met liefde.


    Charlynn
    Ik glimlach tegen zijn lippen en laat mijn armen in zijn nek glijden en ga wat dichter tegen hem aanstaan en laat dan langzaam mijn tong langs zijn onderlip glijden. En weer stroomt het fijne gevoel door mijn lichaam, het gevoel dat ik al zo lang niet meer gevoeld heb en zo gemist heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik open mijn mond een beetje. Mijn handen strelen nu in haar zij, terwijl ik me helemaal gelukkig voelde worden. Dit moment en het warme water... alles samen gaf het me een soort gevoel van veiligheid, of we hier niet vast zaten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach opgelucht en druk een kus op haar lippen. 'Dat is mooi, want Canada is zo, alleen vind ik de natuur er mooier.' Ik kijk haar aan en glimlach. 'Maar ik wil Italië ook wel is zien hoor,' grijns ik en trek haar dichter tegen me aan. 'En ik zal zorgen dat je warmere kleding krijgt,' zeg ik vastbesloten. Ik kan Naomi immers geen koud laten lijden toch? Ik kijk weer naar Naomi en glimlach even.

    [Hoe gaan we dat brand doen?]


    [Ja, zullen we ze nu het hutje insturen, dan moeten we alleen kijken hoe we dat gaan doen, heb je een idee??]

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Je zult er wel warm vinden in Italië, het is een stuk warmer als hier.' zeg ik dan en lach even. 'Gelukkig, het zal wel even duren voordat ik aan de kou gewend ben.' zeg ik dan en grinnik. 'Ik ben zo benieuwd naar Canada.' zeg ik dan opgewonden en zie dan een bewaker aankomen en kijk Ian even bang aan, nog een straf zou ik nu echt niet aankunnen. Dan kijk ik I'm me heen en zie een soort houten huisje buiten staan en en pak Ian hand stevig vast en trek hem snel mee naar het huisje voordat iemand ons nog kan zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp