• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Iklees het :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Erg?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee? Hoezo? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Die smiley XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Hij zegt dat we dat nog wel zullen zien en ik grinnik. Dan zet hij muziek aan en loopt terug naar me. Hij doet simpele bewegingen en ik ga me nu concentreren. Ik doe de bewegingen na. Zo perfect mogelijk maar dan toch net op mijn eigen manier. Dit is nog wel te doen.


    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Goedzo, alleen een heel klein dingetje.' zeg ik dan grijnzend en ga achter haar staan en pak haar armen vast en zet ze in de goedzo houden. 'Als je nou die beweging opnieuw doet en dan zo dan is hij perfect.' zeg ik dan en lach even. 'Dan gaan we eens iets moeilijkers doen.' zeg ik dan met een knipoog en grinnik dan weer even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waar staat laatste reactie van Mario??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet weer naar de volgende verjaardag. Weet niet of ik kan reageren. Baaaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Ik hou van je." mompelde ik zacht. En ik voelde dat het waar was. Ok, we kenden elkaar nog niet lang... echt niet lang nu ik erover nadacht, maar toch voelde ik overduidelijk iets voor haar. Ik werd tot haar aangetrokken.


    Charlynn
    Ik slik even en kijk hem dan aan. 'Echt?' vraag ik dan zacht en mijn stem trilt licht. Dan sla ik mijn ogen neer en slik weer. 'Ik kan het niet, ik kan het niet terug zeggen.' zeg ik dan zacht en mijn stem trilt nog steeds licht en een traan loopt over mijn wang, maar het is niet goed te zien door het andere water van de douche dat ook over me heen stroomt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oh, je hebt hem al :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek naar hem op en bande meteen de pijn weer van mijn gezicht.
    "Goed... denk ik." mompelde ik. Ergens was ik blij Marcell te zien. Hij was als een soort... geen vader, eerder een verre oom geworden. Zo eentje die je bijna nooit ziet, maar als je elkaar dan eens ziet, kan je echt overal over praten en is het feest. Zo eentje als op tv. Zouden die eigenlijk echt bestaan?
    Ik merkte een vrouw achter hem op. Ze had echt opvallend rood haar. Man, zou dat geverfd zijn?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "En met Sam?" Ja, hij slaapt, dus moet Nala maar even voor hem praten. Ik heb ook niet heel erg lang de tijd. Er zit een tijd aan gebonden 's ochtends..


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Ik slik even en kijk hem dan aan. 'Echt?' vraag ik dan zacht en mijn stem trilt licht. Dan sla ik mijn ogen neer en slik weer. 'Ik kan het niet, ik kan het niet terug zeggen.' zeg ik dan zacht en mijn stem trilt nog steeds licht en een traan loopt over mijn wang, maar het is niet goed te zien door het andere water van de douche dat ook over me heen stroomt.

    {allemaal, allemaal hebben ze er hier problemen mee om dat te zeggen xD}
    Mario 'Alex'
    "Echt." antwoordde ik gemeend en neem dan haar kin vast, zodat ze me wel moet aankijken.
    "Das niet erg... het heeft vast te maken met je verleden... het komt vanzelf wel... toch?" ik keek haar een tikkeltje onzeker aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Met een glimlaxh loop i achter haar aan en sla mijn arm om haar schouders. Ik druk een kus tegen haar slaap aan en loop richting buiten. Dit keer niet het dak maar exht beneden. Misschien handig als ik ooit wilde ontsnappen met naomi en de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Behalve Julio en Eleadora ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Hij heeft vandaag zijn koppige gedrag eens tentoon gespreid..." mompelde ik en keek hem toen bezorgd aan. "Is het normaal dat hij nauwelijks kan lopen?" vroeg ik dan voor de zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”