• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nu dus XD
    Byeee!

    Morgen niet online - Efteling
    Overmorgen niet online - naar een internetvriendin =D

    Xxxxies!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ok, bye!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Lauren Campbell

    'nee het is niet goed,' fluister ik. 'Als je mensen inlaat raak je ze weer kwijt. Ik wil dat niet weer,' stotter ik. Ik bijt hard op mijn lip. Waarom vertel ik hem zoveel?! Ik haal diep adem om weer rustig te worden. 'Je blijft ooit alleen over. Ik wil niet iemand kwijt raken. Ik wil me niet aan iemand hechten en hem dan verliezen.' ik klem mijn armen steviger om de jongen heen.


    Grey Pritchettp
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Zo werkt het niet, je laat mensen in, en ze gaan niet weg, want ze blijven altijd in je hart. En ookal verlies je ze uit het oog, ze blijven in je zitten." Ik zucht en sluit mijn ogen, dat zei mijn moeder vroeger altijd tegen me.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'wat weet jij er nou van?!' ik schud zijn armen van me af en kruip in de hoek tegen de muur. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lipz 'Je weet er niks van!' ik tril lichtjes. 'ik weet niet eens je naam, dus wat geeft jouw het recht om mij te leren hoe het wel gaat of niet?!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamy Black
    Ze grijnsde een gemene lach en hurkte zich weer, dit keer trok ze haar staart los, haar lange haren hingen in mijn gezicht. "Kunt u me alstublieft vertellen wat er allemaal aan de hand is?" Vroeg ik op een dwingende toon dit keer. "Ik moet het weten, er is een heel belangrijk iemand en die moet ik beschermen." "Hou je van hem?" "Ja! Heel erg veel, mevrouw alstublieft." Ze begon onbedaarlijk te lachen. "Houden van, oh, dat is toch zo... overrated. Het zijn maar mensen, mensen bedriegen je, mensen zijn vreselijke wezens, mensen zijn vreselijk."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Grey Pritchett
    "Grey Pritchett, aangenaam." Zei ik met een glimlach. Ik stak mijn hand naar haar uit. Ookal was ze zo wispelturig, zo onberekenbaar en eigenlijk ook wel heel irritant, toch intrigeerde ze me.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Lauren Campbell

    Aarzelend nam ik zij hand aan. 'lauren Campbell,' fluister Ik. Ik kijk hem enkele seconde aan. 'sorry voor mijn gedrag. Maar... Ik ben al 3 jaar gewend om alleen te zijn.' Ik kijk hem aan. Er was een drang om Grey in vertrouwen te nemen, maar ik ben gewoon bang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Mijn handen waren aan het bloeden van het wanhopige geklop op de deur. Tranen liepen over mijn wangen.
    Komaan, alsjeblieft, iemand!
    Jammerend kroop ik in een hoekje van de kamer, mezelf zo klein mogelijk makend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik reageer misschien niet tot morgen, sorry.x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Awhh, ik heb zo'n medelijden ehh ;( En zin om Marcell weer SuperMars te laten worden :Y)
    Maar ik moet offline en ben de komende dagen ook off, dus dat zal um nie worde ;( Sorry Grey ;(
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik glimlach. 'Goedzo, alleen een heel klein dingetje.' zeg ik dan grijnzend en ga achter haar staan en pak haar armen vast en zet ze in de goedzo houden. 'Als je nou die beweging opnieuw doet en dan zo dan is hij perfect.' zeg ik dan en lach even. 'Dan gaan we eens iets moeilijkers doen.' zeg ik dan met een knipoog en grinnik dan weer even.


    Leslie Day
    Hij zegt goedzo, maar er is toch nog een dingetje mis. Hij komt achter me staan en pakt mijn armen. Hij zet ze goed en zijn adem strijkt langs mijn nek. Dan knipoogt hij naar me. Ik doe de beweging nog een keer, maar dan met mijn armen op de manier waarop Josh ze gezet heeft. Ik voel dat het strakker is, ik ben gewend om erg los te dansen. Door streetdance. 'Oke, kom maar op met het moeilijkere,' zeg ik met een glimlach. Een geconcentreerde glimlach. Ik wil het goed doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Met een glimlaxh loop i achter haar aan en sla mijn arm om haar schouders. Ik druk een kus tegen haar slaap aan en loop richting buiten. Dit keer niet het dak maar exht beneden. Misschien handig als ik ooit wilde ontsnappen met naomi en de andere.


    Naomi Micheal
    Ik glimlach en loop naar buiten de open plaats op en blijf dicht bij Ian lopen en even loopt er een rilling over me heen van de kou maar ik negeer het. Dan trek ik hem mee naar een muurtje waar we een beetje beschut staan voor de sneeuw, maar wel nog steeds zichtbaar zIchtbaar zijn voor de bewakers en ik bijt even op mijn lip en kijk dan weer naar Ian en glimlach even en leg mijn hoofd dan zacht op zijn schouder en blijf dicht tegen hem aan staan om het warmer te krijgen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 9:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Morrrrning (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Echt." antwoordde ik gemeend en neem dan haar kin vast, zodat ze me wel moet aankijken.
    "Das niet erg... het heeft vast te maken met je verleden... het komt vanzelf wel... toch?" ik keek haar een tikkeltje onzeker aan.


    Charlynn
    Ik zucht. Waarom zou ik nou zo aarzelen, het is gebeurd dus waarom zo moeilijk doen. Dan kijk ik hem recht aan en glimlach even. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht en kijk hem glimlachend aan. Toch gaf het me een goed gevoel de woorden gezegd te hebben de woorden die ik al zo lang niet meer heb durven uit te spreken, en ik meende ze ook nog oprecht en de glimlach die al op mijn gezicht zat werd zo mogelijk nog wat groter.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Morning]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp