• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sam is nog knockout :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Oke dan" Zeg ik dan maar. Ik weet niet precies wat er speelt.. En anders heb ik het geprobeert, toch? O wacht.. Nog leuker. Als ik het helemaal fout doe maakt dat toch niets uit, want ik ben al een slappe klootzak omdat ik hier werk. Lager kan niet. Dus wat heb ik te verliezen? Ik besluit Ian en Nala eerst terug naar de slaapzaal te sturen om zogenaamd gewekt te worden, voordat ik Naomi naast Sam op het bed leg. Ik check snel van allebei de toestand en ga er dan maar weer tussen zitten.


    [Dat is gewoon echt gemeen en zo laag, whaha. Dan weten Ian en Nala ook niet dat Mars Naom en Sam bij elkaar heeft gezet. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En hier staan de Jeslie-argumenten :')

    En Ellie kwam op drie argumenten XD dat Nick echt van haar houdt. Dat, ondanks dat hij irritant en sarcastisch is vaak juist een groot hart heeft. En dat hij echt verandert is. :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Sam is nog knockout :3]


    [Dan laat je hem wkkr worden... Duhhh. *Gayhandje*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Dat is gewoon echt gemeen en zo laag, whaha. Dan weten Ian en Nala ook niet dat Mars Naom en Sam bij elkaar heeft gezet. ;)]


    [Wat is er gemeen en laag aan? :P

    En Noww, het klinkt alsof je Naoom echt bij Sam in bed hebt gelegd, en niet het bed ernaast. Klopt dat? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh, grapje. Hij heeft het ze gewoon gezegd :Y)

    Mm.. Ik denk da ik ook voorstander ben van Jeslie.. Maar da is wel heel gemeen tegenover Nick.. Maar ik heb al een idee hoe ze l.. Mm.. Nee, toch niet. Ga maar gewoon voor Jeslie :Y) Mm.. Nu wel.. Idee..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nu moeten we wachten tot SuperMars terug is, want nu kan ik niks doen, ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bed ernaast XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [SuperMars zit tussen Sam en Naoom in hoor :P dus hij is er gewoon :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Wat is er gemeen en laag aan? :P

    En Noww, het klinkt alsof je Naoom echt bij Sam in bed hebt gelegd, en niet het bed ernaast. Klopt dat? XD]


    [Laat maar, whaha, mars wil gwn pesten dus legt hij haar maar in Sam's bed, whah!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Oh, grapje. Hij heeft het ze gewoon gezegd :Y)

    Mm.. Ik denk da ik ook voorstander ben van Jeslie.. Maar da is wel heel gemeen tegenover Nick.. Maar ik heb al een idee hoe ze l.. Mm.. Nee, toch niet. Ga maar gewoon voor Jeslie :Y) Mm.. Nu wel.. Idee..]


    [Vertel het ideeeee (flower)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tja, nu wachten tot Sam bijkomt en er kan nog niks gebeuren, want mars zit er tussen, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam_
    Ik wil niet weg uit de duisternis, maar toch weer wel. En ik weet geen redenen meer om wel of niet te willen blijven, ik voel me gewoon leeg. Mijn ademhaling gaat gejaagder, versnelt. Dit gaat niet goed. Ik denk dat het het beste is om hieruit te komen. Maar wat dit is? Geen idee. Waar ik ben? Duisternis. Een nietszeggende omhulling die alles van je wegneemt. Fock.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, what just happened??? ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke Sam is hot! :9~]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp