• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik denk dat ik ga slapen. Ik ben kapot moe :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, verrassing Sam XD Het is SuperMars :Y)]

    SuperMars *Pompompompooomm*
    "Wisten we dat maar.." Mompel ik. "Hoe voel je je?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HAHAHAHAHAA dat is echt droog :')]

    Sam
    Ik kreun een keer zachtjes van de pijn en ik wil me oprollen op mijn zij en in foetus houding liggen. Maar ik vertrek van pijn als ik me een klein beetje beweeg. Langzaam komt alles weer een beetje terug. Een mannen stem heeft tegen me gesproken. Ik herken de stem als die van de man die me eerder heeft geholpen toen ik knockout was. Mijn geheugen kwijt. 'Pijn,' zeg ik dan. 'Dat voel ik. De rest voel ik niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu ga ik echt :3 BAAAYYYY]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk even bezorgd naar Sam en bijt nog steeds op mijn onderlip, hem in zoveel pijn zien deed nog steeds zeer. Even sla ik mijn ogen neer en kijk hem dan weer aan en zucht. 'Waarom gebeurt dit toch met ons allemaal.' mompel ik dan zacht, meer tegen mezelf, met mijn stem ging het inmiddels al ietsjes beter. Ik kijk weer even naar de man en dan naar Sam die duidelijk pijn heeft. 'Denk aan iets leuks en niet aan de pijn, dat helpt.' zeg ik dan zacht als ik zie dat hij veel pijn heeft, het helpt echt, aan leuke en fijne dingen denken, de pijn ging natuurlijk niet weg, maar toch.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [DoeiDoei Jaimzz! Ik ga ook zo. :Y)]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 2:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Baaaaayyyy!]

    SuperMars
    Eigenlijk wil ik vragen waar hij pijn heeft, maar ik kan het beter eerst overdenken. Ik loop langzaam terug naar de stoel en glimlach kort. "Ja. Denken aan leuke dingen.. Dat helpt" Ze mogen me niet zien met glimlach. Emotieloos blijven. Emotieloos. "Ik denk dat Naomi meer van je weet als ik.." Daarna luister ik maar met een half oor. Ik moet ze gewoon even laten. Maar wat kan het zijn? Druk? Hij was al verzwakt, door die klap.. Klap! Verzwakt door de klap op zijn hoofd. Toen weer bij. Met rust. Toen ging hij lopen, veel te vroeg, en werd het hem al bijna te veel. Moeilijke dingen aan zijn hoofd. Weer te veel inspanning.. Flauw vallen. Als reactie op het nog niks kunnen maar wel teveel doen. Nou, oke, dat valt dus te verklaren. Maar waarom ging zijn ademhaling ineens zo slecht? Dát snap ik niet.. En als ik geen reden weet, weet ik ook niet waarbij hij op moet letten. Kan ik er niks over zeggen. Zou het helpen als ik hem aan een hartapparaat leg? Eentje die zijn hartslag meet, en registreert op de monitor? Zodra er dan ook maar iets anders gaat weet ik dat dan.. Het is natuurlijk makkelijk, veilig en praktisch. Maar ik denk toch dat het slimmer is om nog even te wachten.

    [Pff, ik ga dan ook maar. Dan kunnen we niet veel meer doen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [jullir zijn braaf geweest hahah:) goedemorgen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Morrrrning (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Oke...waar kan ik inspringen? Want ik heb geen idee waar iedereen is nu x)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam Jason Night
    Ik heb mijn ogen gesloten van pijn en ik hoor Naomi zacht mompelen, ik versta het niet precies maar ik geloof te verstaan iets van waarom dit gebeurd met ons. Ik kan niet antwoorden. Omdat ik geen antwoorden heb en ik bang ben dat als ik zelfs maar praat ik al pijn heb. Hoewel ik die nu ook al heb.. Dan zegt Naomi dat ik aan leuke dingen moet denken. Pf, die heb ik niet in mijn leven gehad. Die enkele uitzonderlijke keer dat er iets leuks gebeurde was er altijd wel iets dat het verpestte. Misschien dat ik het allemaal wel verdien. Er staat niet voor niets klootzak in mijn arm gekerfd. Dan gaat, tegen mijn verwachting in, die man weer praten. Dat Naomi gelijk heeft en ze waarschijnlijk meer van me weet dan hij. 'Dat betwijfel ik,' zeg ik met zwakke stem. 'Volgens mij weten jullie veel hier. Jullie hebben ons toch gevolgd om te weten of we goed kunnen dansen? Precies.' En er trekt weer pijn door me heen. Ik haat het om op mijn rug te liggen, ik wil gewoon als automatische reactie op mijn zij opkrullen. Maar dat gaat ook niet, tenzij ik nog meer pijn wil.. Als dat nog mogelijk is. Maar ja, dat zal vast wel mogelijk zijn. Aan leuke dingen denken? Dan blijven er slechts een paar dingen over. En van die dingen kies ik ervoor om aan dansen te denken. Elke keer dat een trick goed gaat. Of gewoon het gevoel zelf. Ik probeer het goede ervan te voelen. En niet de slechte dingen. Weet je dat dat veel makkelijker is in de duisternis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De meesten zijn in de slaapzaal.

    Eleadora lag te slapen en Julio is eerst weggegaan om Sam te helpen naar het toilet te gaan :') maar daarna terug gekomen. Hij is ook gaan douchen. En heeft zijn armband achter gelaten als teken dat hij gewoon terug komt.

    En ik weet niet of hij al terug gekomen is.. Dat zou je aan Noww zelf moeten vragen ^.^

    En Naomi en Sam liggen op de ziekenzaal.

    En Leslie en Josh zijn in de streetdancezaal]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 9:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Niemand weet wat omdat je je afsluit van iedereen.' mompel ik dan en zucht even het masker had ik inmiddels al afgezet, het ademen ging toch al iets beter, alleen mijn hele lichaam voelde alleen nog verzwakt. Ik zucht weer en draai mijn hoofd weer een kwartslag en kijk weer naar Sam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [GOODMORNING!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp