• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik houd van drama :')

    En geen idee hoe XD

    reanimeer hem? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [reanimeren...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tja, Naom zou het kunnen doen, maar die is natuurlijk te zwak, whaha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Tja, Naom zou het kunnen doen, maar die is natuurlijk te zwak, whaha! ;)]


    [En daarbij wil ik niet dat Ian zelfmoord pleegt ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Daarom zeg ik ze is te zwak, whaha. Oehhh, mars geef Sam maar mond op mond! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Daarom zeg ik ze is te zwak, whaha. Oehhh, mars geef Sam maar mond op mond! ;)]


    [Hm.. Mond op mond.. Ach ja. Ik maak Sam wel homo -gayhand-

    HAHA. no.

    Dat doe ik dus niet.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hmmm, past wel met je Gayhandje de hele tijd, whaha. En dan faalt het best wel dat Naom en Nala met hem gezoend hebben als je dat gaat doen, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat dacht ik al..]

    Marcell turned into SuperMars *Pompompompooom*
    Volgens mij hebben we beide niet heel veel te zeggen. Ik omdat ik simpelweg verplicht ben niks te zeggen en het ook niet wil, Naomi omdat ze het niet kan. En niet wil, neem ik aan. Wie wil er nou praten met een slappe klootzak? Precies op het moment dat de stilte me aan het twijfelen brengt of ik moet gaan, verandert Sams ademhaling. Eerst heel snel, dan vrijwel niet meer. En als hij ademt is dat heel kort. Niet goed. Helemaal niet goed. Naomi heeft het ook door. Nog steeds geen adem. Ik kijk van Sam naar Naomi en weer terug, maar dan neemt mijn doktersinstinct het over. Ik spring op, ga bij Sam staan, voer wat mini-onderzoekjes uit en neem een besluit. Precies op het moment dat Naomi roept dat ik hem moet helpen. Alles om me heen vervaagt. En het is misschien awkward, maar binnen no-time geef ik hem mond-op-mond-beademing.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat van mondopmond dacht ik al he XD Niet dat van gay.. Maar ik heb een rijmpje bedacht :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heel awkward :')]

    Sam
    De duisternis voelt zwaarder, of juist lichter, maar het voelt niet natuurlijk. Ik krijg weer adem, maar het voelt niet als die van mij. Vervloekte duisternis. Laat me gaan. Geef me mijn omgeving terug. En traag word ik me bewust van de dingen om me heen en begin dan langzaam weer zelf te ademen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Dat van mondopmond dacht ik al he XD Niet dat van gay.. Maar ik heb een rijmpje bedacht :Y)]


    [Een beetje gay is okay? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nou komt de awkward moment, waarbij Naom ze gaat uitlachen, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ongeveer :'D]

    Marcell
    Zodra ik merk dat Sam zelf weer begint door te ademen stop ik met de beademing. Na nog 1x goed lucht in zijn longen geblazen te hebben. Daarna neem ik iets meer afstand. "En nu moet hij het zelf doen.." Mompel ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik kom langzaam aan weer bij en voel pijn. Heel veel pijn. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en maak een zacht kermend geluidje. Het licht is fel. 'W-wat is er gebeurd?' Vraag ik met een schorre stem. Ik weet niet wie er allemaal bij me zijn maar heus wel iemand. Nala sowieso.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik en bijt even op mijn onderlip en
    Kijk naar Sam en dan verlaat toch kort een grinnik mijn mond, vanaf mijn aanzicht zach dat er echt zo raar uit. Dan bijt ik weer hard op mijn onderlip om me stil te houden. Alles is wel gelukkig nu goed en Sam ademt weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp