• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Haar woorden. Die komen ook nog eens verdomd hard aan. 'Sorry dat jij daar problemen mee hebt,' mompel ik met opeengeklemde kaken. Van pijn en om niet boos te worden. Ik kan er niet zoveel aan doen dat ik nou eenmaal ben zoals ik ben en niet een praat type. En als ze me daarop afrekent is dat pijnlijk. En vooral als je bedenkt dat ik al veel pijn heb. Mijn ogen zijn nog steeds gesloten. Misschien dat ik, als ik gewoon mijn mond houd en nergens meer aan denk, ik vanzelf wel in de duisternis weer terecht kom. Misschien dat ik daar toch beter af ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Iik zucht en probeer dan rechtop te komen en met veel moeite en pijn lukt het toch nog, ik kon nu echt nIet meer rechtliggen. Ik ga op de rand van het bed zitten en kijk naar Sam. 'Je weet dat ik het niet zo bedoelde Sam.' zeg ik dan zacht. 'Het is gewoon, ik wil je helpen, maar ik weet niet eens hoe en ik weet dat je mijn hulp waarschijnlijk toch wel niet wilt, de laatste persoon van wie je het wilt, maar toch,' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen weer neer.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik open dit keer mijn ogen als ze weer begint te praten. Ik zie dat ze op de rand van haar bed zit. Ze hoort te rusten. Dan komt het wel snel weer goed met haar. 'Je weet dat ik het niet zo bedoelde Sam.' zegt ze zacht. 'Het is gewoon, ik wil je helpen, maar ik weet niet eens hoe en ik weet dat je mijn hulp waarschijnlijk toch wel niet wilt, de laatste persoon van wie je het wilt, maar toch.' Ik blijf haar aankijken. 'Nee Naomi,' ik gebruik haar hele naam, 'dat is precies hoe je het bedoelde. Ik praat weinig over mezelf. En daar heb ik mijn redenen voor die, hoe verrassend, ik niet vertel. En correctie, de laatste persoon die me hoeft te helpen is Ian. En die zou me geloof ik nog liever vermoorden en het niet erg gevonden hebben als ik niet meer zou zijn gaan ademen daarstraks.' Ian haat mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Fijn enerlaatste dan.' zeg ik dan zuchtend. 'Tja, ik geef Ian er alle recht toe om boos te zijn, maar op mij, ik ben degene die het schuld is.' zucht ik dan. 'Maar ik zou het erg vinden.' zeg ik dan zacht. 'En ik hoop dat je je nog steeds aan je belofte houd.' mompel ik dan, het was al lang geleden, maar toch hoop ik dat hij zich eraan blijft houden, dan niet voor mij maar voor Nala. 'Ik had ook niet het beste verleden, maar op een
    Of andere manier weet ik dat het beter gaat worden ondanks we hier zitten.' mompel ik dan, de enige die wat over mijn verleden weet is Ian. Weer zucht ik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [De meesten zijn in de slaapzaal.

    Eleadora lag te slapen en Julio is eerst weggegaan om Sam te helpen naar het toilet te gaan :') maar daarna terug gekomen. Hij is ook gaan douchen. En heeft zijn armband achter gelaten als teken dat hij gewoon terug komt.

    En ik weet niet of hij al terug gekomen is.. Dat zou je aan Noww zelf moeten vragen ^.^

    En Naomi en Sam liggen op de ziekenzaal.

    En Leslie en Josh zijn in de streetdancezaal]


    [Okaay thnx ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat ze Ian alle recht geeft om boos te zijn. Ik vind het krom van Ian. Wel Naomj kunnen vergeven maar mij niet. Ze zegt dan dat zij het erg zou vinden. Ze zegt het zacht maar de woorden komen evengoed bij me binnen. En dan begint ze over de belofte. Die wil ik het liefst vergeten. 'Ik zei dat ik het zou proberen, ik heb het geprobeerd.' Dus tot hier loopt de belofte. Ze zegt dat ze niet het beste verleden had. 'Nou, dan is dat iets wat we hier volgens mij allemaal zowat gemeen hebben,' mompel ik. Ik weet tenminste dat Naomi, Ian, Leslie, Nala en ik alle vijf een slecht verleden hebben. 'En ik kan niet echt positief denken op dit moment,' mijn stem is nog steeds zwak en dan trekt er weer een pijn golf die me ineen doet krimpen wat ook weer pijn doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik zucht geïrriteerd, waarom probeer ik nog te helpen, hij wil het luid en duidelijk niet. 'Denk aan Nala ofzo.' mompel ik dan afwezig. 'Als zij je niet kan opvrolijken dan weet ik het ook niet.' zeg ik dan en kijk wat naar mijn handen en zucht. 'Misschien kan hij haar wel voor je halen.' zeg ik dan wijzend op de man naast het bed.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wowowowowow... Julio heeft niet gedoucht XD Hij is naar de badkamer gegaan, keek in de spiegel en heeft toen een paar heel veel keer met zijn hand op de wastafel gemept. Dus die kan nog gevoelig zijn. En ja, hij is alweer terug. Hij zit naast Eleadora op het bed, aan de kant van haar rug, want ik vind dat ze op haar zij ligt :'D]

    Julio Martinéz
    Ineens zie ik mijn armbandje nog liggen. Voorzichtig, om Eleadora niet wakker te maken, pak ik hem voor haar weg en doe hem om mijn pols. Dat ding is heel, heel veel waard. Misschien niet qua geld en zeker ook niet meer de mooiste, maar er zit nog steeds heel veel waarde aan. En daarom draag ik het met liefde. Zodra het armbandje zit kijk ik naar Eleadora. Negeer mijn opkomende gedachtes, die heel veel te malen hebben met mijn stressmomentje in de badkamer. Ik wil er niet op letten. En leg mijn hand zacht op Eleadoras ontspannen gezicht, terwijl ik zacht met mijn duim over haar wang strijk.

    Marcell
    Na een tijdje besluit ik dat ze er zo beide alleen maar meer pijn van krijgen. "Helpt het als jullie dit nu uitpraten of..?" Als het echt helpt wil ik het wel door de vingers zien, maar anders moet Naomi ergens anders liggen. Waar ze niet met Sam kan praten. Want dit doet ze beiden geen goed.. Lijkt het nu."En jullie moeten rust hebben.. Als ik Nala haal wil Ian ook en dan is het alsnog te druk"

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:47 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Door mij raakt Naomi geïrriteerd. Maar op dit moment kan ik gewoon niet anders. Daar ben ik te koppig voor en de pijn maakt me slecht. Ze zegt dat ik dan maar aan Nala moet denken. 'Ach, je vriendje denkt dat dat niet oprecht is,' mompel ik dan. 'Nog even en hij gaat zeggen dat mijn gedachten niet oprecht zijn. Dat zelfs die liegen.' Ik ben boos op Ian en dat reageer ik af op Naomi. En dat zou ik niet moeten doen. 'Laat me raden, je bent geïrriteerd en vindt nu wel dat de woorden op mijn arm juist zijn.' Ik heb mijn ogen weer gesloten en ik geef geen kick als ik me weer duizelig voel worden. Tjeez. Nog even en ik kan niet eens meer emotie voelen zonder pijn of duizeligheid. Dan spreekt die man over uitpraten. 'Ach, ik heb de perfecte oplossing,' zeg ik duizelig. 'Ik praat wel gewoon niet. Ik zeg toch niets over mezelf, ik ben een gesloten persoon. Right? Kunnen we beiden rusten.' En vanaf dan houd ik ook echt mijn mond.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet weer ff gaan.. Maar kom dan terug :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okaauyy.
    Ik ga maar eens mijn bed uit en ontbijten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Nee, maar als je mij laat terug denken aan dat alles heb ik wel het gevoel dat de woorden op mijn buik waar zijn.' mompel ik dan en zucht en tranen komen in mijn ogen, Soms geloofde ik het gewoon ook het ene woord dat er stond. 'Dat zou Ian nooit doen.' mompel ik dan zacht wel beter wetend dat als Ian echt boos is wel eens gemene dingen kan zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weet Sam eigenlijk dat er iets op Naomi's buik staat, nee hè... Oeps..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee weet hij niet.]

    Sam Jason Night
    Ik weet niet over welke woorden zij het heeft. Zijn er ook dingen op haar buik gekerfd? Ik blijf met mijn ogen gesloten liggen. Een poging om de duizeligheid weg te krijgen. Maar het wil niet. Dan moet ik ineens overgeven. Ik kom met een ruk overeind wat gigantisch pijn doet en geef over naast me bed. Niet aan de kant van Naomi of die man maar aan de andere kant. Ik kreun van pijn. Tranen verschijnen in mijn ogen van pijn. Maar ik verdring ze. Ze zei dat Ian dat nooit zou zijn. 'Geloof wat je wil geloven Naoom,' mompel ik dan. En ik ben verkrampt in deze houding, half over de rand hangend omdat de pijn me anders teveel wordt als ik terug ga liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine frons speelde in het midden van Eleadora haar wenkbrauwen, terwijl een klein gemompel haar mond verliet waarna ze zich op haar rug draaiden. Zachtjes kronkelde ze in haar slaap terwijl er iets over haar wang gleed, Eleadora haar ademahling versnelde omdat ze niet wist wat het was en echter ook niet wie het was. Haar borstkast ging wilder op en neer, terwijl een kleine nachtmerrie haar gedachtens binnenkroop.
    Hoe ze over straat liep in het dorp in Spanje, niemand was te zien, geen enkel persoon, geen een gekleurde vogel die er altijd vlogen. Niks, niemand. Maar naarmate ze verderliep, naderde een gestalte. Niet één, maar twee. Haar ouders. Eleadora versnelde haar pas, rennend door de straat. Maar haar ouders naderden niet, nee Eleadora kwam geen stap dichterbij. Ze bleef rennen, en rennen maar leek geen stap verder te komen.
    Haar ogen sperden zich open terwijl ze in een ruk rechtop in bed zat, haar hoofd verborgen in haar handen, haar ademhaling nogsteeds versneld, terwjil klein gesnik haar mond verliet.


    The expert in anything, was once a beginner.