• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand voor newbie Noralie? :3 ze is nieuw op school (: en ze zit vervéeeld buiten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jordan Everbeet
    Ik zit in de aula, voor me ligt mijn wiskunde boek, ik heb een tussenuur en wil eigenlijk alvast wiskunde doorkijken maar ik kan me niet concentreren. Ik moet de hele tijd aan Charlynn denken. Hoe ze daar stond, en hoe ongelooflijk dom ik deed. Ik moet haar uit m'n hoofd zetten, ik maak namelijk nooit kans. Ik kreun en sluit mijn ogen kort, jammer genoeg staat Charlynn op mijn netvlies gebrand en zie ik dus weer haar perfecte gezicht voor me.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [kan Andrew er wel heen sturen moet toch nog inspringen]

    jaimyhoi schreef:
    [Iemand voor newbie Noralie? :3 ze is nieuw op school (: en ze zit vervéeeld buiten :3]


    [Je kan naar Jordan komen, hij zit in de aula.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Okay ^.^ Andrew was volgens mij de jongen die ik zo knap vond :')]


    [Sorrryyyy, "Jordan" Drew komt al :3]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 13:52 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Okay ^.^ Andrew was volgens mij de jongen die ik zo knap vond :')]


    [Sorrryyyy, "Jordan" Drew komt al :3]


    [Hahaha, is niet erg, Noralie! ^^]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Andrew Cole
    Ik loop door de school en kijk verveeld om me heen. Ik zag eigenlijk geen een van me vrienden. Na een tijdje kom ik bij de deur naar buiten en doe die open om vervolgens naar buiten te lopen. Daar kijk ik om me heen tot mijn blik blijft hangen bij een meisje wat ik volgens mij nog nooit eerder heb gezien. Nou ik heb toch niks beter te doen dus ik kan net zo goed even naar der toegaan en kennis maken. Ik loop naar haar toe en glimlach even. 'Heey, ik ben Andrew ' zeg ik en kijk even naar der. Ze kwam me nog steeds niet bekent voor dus ze zal zoals ik eerder al dacht wel nieuw zijn. 'Nieuw hier?' vraag ik voor de zekerheid en haal mijn hand even door mijn haar. Als ze niet nieuw was zou ik nogal hard falen maar ja.

    GOFORTH schreef:
    (...)

    [Hahaha, is niet erg, Noralie! ^^]


    [Gehehe, ik wist je echt naam niet, Hanne :3 maar ik heb op je profiel gekeken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha, ik neem aan dat jou naam Jaimy is? :')]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Noralie Anderson
    Ik zit gewoon wat op het bankje, ik vind dat Charlynn echt stom deed. Dan komt er een jongen aangelopen en die glimlacht naar me. Hij ziet er aardig en leuk uit, ik glimlach terug naar hem. 'Hee,' zeg ik hem. 'En ja, ik ben nieuw hier. Ik ben Noralie.' Hij haalt zijn hand door zijn haar. 'Zie ik er echt zo nieuw uit?' Vraag ik met een lachje. 'Hayden zei het ook al.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor en kijk glimlachend naar de jongen die Andrew blijkt te heten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    GOFORTH schreef:
    [Hahaha, ik neem aan dat jou naam Jaimy is? :')]


    [EINDELIJK IEMAND! ;D

    Heel vaak vragen mensen me wat mijn naam is, en dan zeggen ze zelfs; @jaimyhoi wat is je naam? Lol. Jaimy zonder de hoi :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, nu kan ik niet meer op Noralie reageren, maar ik stuur haar wel naar Jordan. (; Ze had hoi tegen hem gezegd, spectaculair, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Nou het valt eigenlijk wel mee alleen ik herkende je niet'zeg ik en kijk haar aan Ik kijk even naar het bankje en ga dan ook zitten. 'Vindt je het een beetje leuke school tot nu toe?' vraag ik en kijk eraan. Daarna laat ik mijn blik even rond gaan. Het was best wel rustig hier, waarschijnlijk omdat bijna iedereen nu les had. Ik kijk weer naar het meisje wat net verteld had dat ze Noralie heten en wacht op haar antwoord.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [EINDELIJK IEMAND! ;D

    Heel vaak vragen mensen me wat mijn naam is, en dan zeggen ze zelfs; @jaimyhoi wat is je naam? Lol. Jaimy zonder de hoi :')]


    [Bahahaa, lekker slim. Maar: Hoi, Jaimy! :')]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    [Ben er weer, nu kan ik niet meer op Noralie reageren, maar ik stuur haar wel naar Jordan. (; Ze had hoi tegen hem gezegd, spectaculair, whaha!]


    [Gezellig! Hahaha. ;p]


    Don't let your life be lived by somebody else.