• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    (...)
    Hayden Clark
    Het bloed stijgt naar mijn wangen, waarschijnlijk zie ik nu zo rood als een tomaat. Ik vind het erg fijn om te horen dat ze mijn tekening mooi vindt, als ze het goed vindt maak ik misschien wel een tekening van haar. Ik denk na over wat ze zegt.'Wel, volgens mij moet ik eerst laten blijken dat ik ben veranderd en dat ik niet meer zo'n player ben.' ik miet ook mijn excuses aan Noralie doen, ik hoop echt dat ze het me vergeeft.

    Anna Bailey Miller
    Hij is vrij rood en ik glimlach even. "Wel, volgens mij moet ik eerst laten blijken dat ik ben veranderd en dat ik niet meer zo'n player ben." zegt hij en ik knik even. "Ze zullen niet meteen geloven dat je van de een op de andere dag veranderd bent." zeg ik dan. "Je moet het ook niet meteen gaan rondvertellen, dan geloven ze het juist niet. Probeer met minder meisjes te flirten en vraag een keer een meisje mee uit die je echt leuk vind, maar wacht daar wel even mee totdat de mensen een beetje geloven dat je echt veranderd bent, of in ieder geval dat je het probeerd en je best er voor doet" zeg ik dan.

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik zat net gezellig een film te kijken, Seventeen Again, met een grote bak chips, zout & paperika, toen mijn mobiel ging. Zuchtend zette ik de film op pauze, zette de bak langs de kant, schoof mijn voeten in mijn pantoffels, en liep naar de keukentafel. Mijn haren zaten allang weer in een losse, slordige dot en ik had mijn lenzen ingewisseld voor een zwarte nerdbril. Ja, ik droeg lenzen, nee het waren geen kleurlenzen. Ik was blij met mijn oogkleur. Ik keek op mijn schermpje en liet een grom horen toen ik zag dat het John was. Ja joh, laat me lekker achter, plak een briefje op mijn deur, laat me woedend op je zijn en bel dan lekker eventjes terug, dat is het plan !
    "Je krijgt 5 seconden" zei ik emotieloos in de telefoon terwijl ik terug liep naar de tv.
    "Nu nog maar 4".

    GOFORTH schreef:
    @jaimyhoi OMG hoe is Ibiza?


    [Freaking awesome c:

    Het is echt heerlijk weer, korte broeken-, topjes-, ijsjes-, zonnebrillenweer. ^.^

    En vandaag ga ik lekker zwemmen bij het zwembad hier. (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    'Ik zal het in gedachten houden, dat ik naar jou toe kan,' zeg ik glimlachend. En daar blijft het ook, in gedachten. De enige manier waarop ik negatieve gevoelens uit is in mijn schrijfwerk. Wanneer Drew heel schattig kijkt zeg ik vertederd, 'Awwwhh, dat is inderdaad onmogelijk.' En ik knuffel hem dan een soort van. Daarna zit ik weer normaal op zijn rug. 'Als ik te zwaar word moet je het zeggen hè,' zeg ik dan met een glimlachje. Niet dat ik dik ben, ik vind mezelf mooi slank. Maar ik ben redelijk lang, dus dan ben je sowieso al zwaarder. En als je iemand een tijdje draagt wordt dat ook wel zwaarder. Ik moet lachen als Drew mijn zogenaamde gedachten zegt. 'Jammer jammer jammer Drewie,' zeg ik dan. 'Ik dacht aan niets.' En ik grinnik kort. Hij zegt dat jongens in het algemeen viezer met dat soort dingen zullen zijn en ik knik. 'Dat zou best kunnen, maar misschien dat het in verhouding, jongens viezer - meisjes meer naar het toilet, toch ander of gelijk uitkomt.' Ik zwijg even. 'Hm, dat vond ik wel heel wiskundig klinken van mezelf, verhouding enzo.' En ik grinnik dan weer met een klein grijnsje. 'Ik geloof best dat jij netjes bent hoor Drew.' Dan gaat Drew met mij op zijn rug het toilet in. Ik begin te lachen als er daadwerkelijk jongens zijn maar wend wel mijn hoofd af en Drew doet ook zijn hand voor mijn ogen. Hij loopt weer het toilet uit en ik pak dan zijn hand voor mijn ogen vandaan en laat die dan weer los. 'Hartstikke blij' zeg ik met een halve glimlach. 'En nu we toch bij de toiletten zijn, dit meisje moet naar het toilet. Dus zou haar ridderpaard haar op de grond kunnen zetten?'

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 8:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew

    'Oké, goed zo' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen als ze " awwh" zegt en daarna bevestigt dat het onmogelijk is. 'Yeah!' zeg ik lachend. Ik glimlach even als ze me een soort van knuffelt en daarna weer normaal gaat zitten. 'Nou, je bent hartstikke licht dus op dit moment voel ik nog bijna niet dat je op mijn rug zit' zeg ik met een glimlach. Misschien dat het na een tijdje een beetje zwaar werd maar voorlopig hielt ik het nog wel vol. 'Nou' zeg ik met een pruillipje en grinnik daarna. 'Ja ja zou ik ook zeggen' zeg ik lachend. Ik wist dat ze wel de waarheid sprak maar een beetje plagen was leuk. 'Ja oké daar heb je gelijk in en inderdaad klonk dat wel heel wiskundig, ik ben trots op je!' zeg ik lachend. 'Goed zo, want je moet mij gewoon altijd geloven' zeg ik lachend en kijk er even aan door mijn hoofd weer iets te draaien. 'Dacht ik al' zeg ik lachend als ze bevestigt dat ze er heel blij mee is. 'Maar natuurlijk, want ik heb ook geen zin dat me rug ineens verwarmt word' mompel ik en grinnik even. Ik loop een paar stappen veder naar de deur van de meisjes wc en kniel neer zodat ze kan afstappen.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en als hij ook nog begint te bellen loop ik zelf weg, geen idee waarheen, hij was zo aardig, anders, maar het leek wel of hij plots niet meer bij me wilde zijn, iets in me deed het toch wel pijn. Ik draai me nog even om en kijk hem aan en teleurstelling is in mijn ogen te zien en ik bijt even op mijn lip en loop door.

    [Je moet nu zelf weten wat je wilt doen, je kan hem achter haar aan steuren. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ik zie Drew glimlachen als ik de knuffel geef. Ik denk dat Drew en ik wel goede vrienden kunnen worden. Tot nu toe klikt het in iedergeval wel goed tussen ons. Dan zegt Drew dat ik hartstikke licht ben dus dat hij nu zelfs amper voelt dat ik op zijn rug zit. Onwillekeurig glimlach ik erdoor, 'dank je, denk ik,' grinnik ik. Want in feite zegt hij dus dat ik slank ben, en dat waardeer ik. 'Maar als het wel te zwaar wordt moet je het gewoon zeggen. Ik ben niet zo'n meisje dat denkt dat ze te dik is en blablabla. Ik wil niet eens weten wat dat soort meisjes allemaal denken. Kom op, het idee van amper eten, of alleen salade's bleg.' Ik schud mijn hoofd als hij zegt dat hij dat ook zou zeggen. 'Nee nee nee, dat zou jij niet,' zeg ik met een scheve lach, 'jij zou aan jezelf denken en denken dat je geweldig, leuk en lief bent. Dat zei je net namelijk.' Ik plaag hem alleen maar, dat doet hij namelijk ook bij mij dus dan is dat wel geoorloofd right? 'Noralie regel nummer 1: Ik heb altijd gelijk,' zeg ik als hij zegt dat ik gelijk heb. 'En dank je dat je trots op me bent.' En ik glimlach naar hem. Dan loopt Drew richting de meisjestoiletten, want hij wil geen verwarmde rug. 'Wil je die echt niet?' Vraag ik dan quasi-verbaasd. 'Wie wil dat nou niet? Je bent een rare jongen Drew!' Ik grinnik en stap dan van zijn rug af. 'Ik ben zo terug,' zeg ik dan en stap de toiletten in. Het valt wel mee hoe vies het er nu uitziet maar dat is ook begrijpelijk. Het is pas de eerste school dag, tweede lesuur. Dan kan je natuurlijk verwachten dat het schoon is. Ik vraag me af hoe laat we pauze hebben. Dat verschilt namelijk per school. Ik plas even snel en trek door. Ik loop richting de wasbakken en bekijk mezelf even in de spiegel terwijl ik mijn handen was. Ik let niet op en dan zit ineens heel mijn shirtje onder het water. 'O geweldig,' mompel ik zuchtend. En tot overmate van ramp schijnt mijn shirtje ook nog eens door zodat mijn zwart kanten bh goed te zien is. Dit is gênant, maar ik doe niet echt aan onwijs blozen, bij mij beperkt het zich gelukkig tot een licht blosje altijd. En ook nu zit die er. Ik loop de toiletten weer uit. 'Niet gaan lachen,' zeg ik al gelijk tegen Drew voordat hij iets gezien heeft. Mijn bh is echt duidelijk zichtbaar. Zo kan ik echt niet blijven rondlopen op school. Mijn eerste dag op een nieuwe school en dan gebeurt dit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zie nu pas dat mijn reactie best wel lang is :')

    Drewie? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [sorry zie het nu pas,
    had het nogal druk met boek lezen voor school en dat soort dingen.
    Misschien probeer ik nog te reageren maar denk dat het morgen wordt,
    anders ga ik morgen dood op schoolxd]

    Hayden Clark
    Ik knik, dit moet wel lukken.ik kijk Anna aan en ik kijk haar met een glimlach aan, ze is echt een schat van een meid. Ik hoop echt dat het lukt om mij af te kicken van meisjes, dan draag ik het woord player niet meer. [sorry voor de kleine post maar ik moet naar school--]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    Hij knikt even en kijkt me met een glimlach aan. Ik glimlach even terug. Hij was eigenlijk best aardig. Ik kijk op mijn horloge en zie dat we nog 10 minuten hebben voor de les begint. Volgens mij had ik zo biologie. "Wat heb jij voor les zo?" vraag ik aan Hayden. Ik moet zo nog naar mijn kluisje, aangezien ik mijn tas en alles daarin had gezet. Ik had ook nog niks gegeten, maar de biologie leraar was niet zo streng dus ik kon nog wel wat eten zo.

    [Lol, is haar kluisje bij de meisjestoiletten? :')

    En bij ons op school zijn ze juist zogenaamd streng in de bio lokalen omdat je daar werkt met bacteriën en blablabla. Maar iedereen eet er gewoon :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [bij mij ook, als je eet bij bio zeggen ze niks(:. Onze leraar eet altijd gezellig mee(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hayden Clark
    Zuchtend pak ik mijn rooster, ik ben er echt niet aan toe om naar der les te gaan, maar ik zal wel moeten. Ik zie gelijk het woord Biologie staan, ik zit dus met Anna in de klas. 'Ik moet nog wel even naar mijn kluisje, ik heb mijn boeken nog niet.' Ik pak de rand van mijn trui vast en trek hem over mijn hoofd heen, ik heb het enorm heet. Ik stop mijn trui in mijn tas en kijk afwachtend naar Anna.
    [ Zal ik het nieuwe topic aanmaken of wilt iemand anders het doen?(:]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:03 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    NIEUWE TOPIC


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.