• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik lachte zachtjes toen hij kreunde. Een rode plek was wel erg goed zichtbaar in zijn nek wat me liet grijnzen. Hij leunde achterover en zuchtte diep.
    "Wanneer zijn je gedachten over mij veranderd ?" vroeg hij. Zijn hand streelde over mijn bovenbeen terwijl een onzekere glimlach zijn gezicht sierde. Onzeker paste niet bij hem. Hij was altijd de zelfzekere. Degene die wist dat elk meisje vroeg of laat voor hem ging vallen. Lastig of niet lastig. Ik behoorde volgens mij tot de lastige, gewoon omdat ik een grote mond heb en me niet laat doen. Ik keek even bedenkelijk voor me uit waarna ik mijn hoofd op zijn buik legde zodat we in een L-vorm lagen.
    "Ik weet het niet" mompelde ik, "Samuel zei altijd dat ik beter uit de buurt bleef van je groepje enzo en dat ik me moest focussen op school, maar ja, ik ben koppig en deed toch mijn eigen willetje," begon ik, "Volgens mij al langer dan vandaag hoor, ik wist het alleen zelf nog niet" zei ik waarna een vrolijke lach mijn lippen verliet.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Noralie Anderson
    We zijn gek aan het doen en ik vind het leuk. Dan zegt hij dat het leuk is om familie van hem te zijn. 'Ik houd het op vrienden,' zeg ik met een plagerig duwtje. 'En misschien moet ik dan maar minder met je omgaan. Ik weet namelijk niet of ik wel zo gek wil worden. Anders schrik ik gelijk mensen af hier op school. En blijf jij mijn enige vriend. En dan zit je de hele tijd met me opgescheept!' hij prikt me weer in mijn zij en ik probeer me in te houden maar maak toch een lichte beweging. 'Hm, daar heb je gelijk. School en lol zijn niet echt lollig, maar ik dacht dat jij het wel leuk zou kunnen maken.... Maar ja. Misschien dat ik het me daar in vergist heb...' dam begint hij met de rondleiding en ik moet om hem lachen. Dan beginnen we met de echte rondleiding en ik loop hem achterna en dan naast hem. 'Ik volg je wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    GOFORTH schreef:
    [Ja, een wit shirt :')]
    Jordan Everbeet
    Ik keek haar aan en ging voor haar staan en pakte de hoodie van haar over. 'Dankje, je hebt gelijk ik wilde alleen niet je hand loslaten.' Floepte ik eruit, ik werd knalrood en liet gegeneerd haar handen los. Straks vond ze me dom, of raar!

    [Ik moet gaan, sorry!!]


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en zie dat hij rood wordt. 'Schaam je niet, dat was lief.' zeg ik dan en pak zijn hand vast en glimlach en ga vlak voor hem staan. 'Je hoeft je niet te schamen, geloof me.' zeg ik dan zacht en druk dan grijnzend een kus op zijn wang en zie dan dat de metro er is. 'Hij is er.' zeg ik dan vrolijk en stap snel in en sleur Jordan aan zijn hand mee.

    [Weetje wat nu grappig zou zijn als er nog maar een plaats vrij is en ze bijelkaar op schoot moeten zitten. (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [reageer straks even, ik was gister logeren dus kon niet meer reageren]

    [Okaaayyy (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole
    'Hmm goed genoeg' zeg ik lachend als ze zegt dat ze het op vrienden houdt. 'Nee iedereen vindt het juist leuk joh als je gek ben, mij vinden ze toch ook leuk' zeg ik grijnzend en begin daarna te lachen. 'Tuurlijk kan ik er wel wat leuks mee maken, als jij er bij ben lukt dat wel' zeg ik en loop de school in. 'Goed zo' zeg ik als ze zegt dat ze me volgt en neem haar als eerst mee naar de kantine. Ik open de deur en grijns even. 'Het beste deel van de school vindt ik zelf, de kantine' zeg ik en hou de deur voor haar open en loop daarna zelf ook naar binnen. 'Weet je wat, nu we hier toch zijn, wil je wat drinken? Ik betaal' zeg ik en ga ondertussen al bij de automaat staan Daarna pak ik wat geld uit me zak en haal al een blikje voor mezelf eruit.

    Jordan Everbeet
    Met een vrolijke grijns op mijn gezicht sta ik naast Charlynn, ik hou haar hand stevig vast terwijl ik om me heen kijk. 'Daar is een plek, ga maar zitten.' Ik knik naar een lege stoel en laat haar hand los zodat ze kan zitten, zelf leun ik een beetje ongemakkelijk tegen een paal in het midden van de metro. Het is niet heel comfortabel maar ik houdt het wel vol. Een vrouw loopt van achteren tegen me aan. 'Kijk is uit, jongeman!' Snauwt ze terwijl ze haar koffer door het gangpad manouvreert. 'Sorry, hoor.'


    Don't let your life be lived by somebody else.

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik lachte zachtjes toen hij kreunde. Een rode plek was wel erg goed zichtbaar in zijn nek wat me liet grijnzen. Hij leunde achterover en zuchtte diep.
    "Wanneer zijn je gedachten over mij veranderd ?" vroeg hij. Zijn hand streelde over mijn bovenbeen terwijl een onzekere glimlach zijn gezicht sierde. Onzeker paste niet bij hem. Hij was altijd de zelfzekere. Degene die wist dat elk meisje vroeg of laat voor hem ging vallen. Lastig of niet lastig. Ik behoorde volgens mij tot de lastige, gewoon omdat ik een grote mond heb en me niet laat doen. Ik keek even bedenkelijk voor me uit waarna ik mijn hoofd op zijn buik legde zodat we in een L-vorm lagen.
    "Ik weet het niet" mompelde ik, "Samuel zei altijd dat ik beter uit de buurt bleef van je groepje enzo en dat ik me moest focussen op school, maar ja, ik ben koppig en deed toch mijn eigen willetje," begon ik, "Volgens mij al langer dan vandaag hoor, ik wist het alleen zelf nog niet" zei ik waarna een vrolijke lach mijn lippen verliet.


    John Ellean Brody
    Ik aaide met mijn hand over Delenay's haren en grijnsde zelfverzekerd toen ze me vertelde dat ze me al langer dan vandaag leuk vond. 'Hmm, ik heb eigenlijk nu les en als we hier blijven dan worden we vroeg of laat weer gesnapt, en ik heb geen zin in ruzie met mijn ouders,' ik kijk naar haar mooie gezicht en grijns 'zullen we weg gaan? Ergens wat eten?' Voor ze kon antwoordden boog ik me voorover om haar voorhoofd te zoenen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lach even en schud mijn hoofd en pak zijn hand weer en trek hem mee naar de plek en duw hem dan op de plek en ga dan op zijn schoot zitten en kijk hem glimlachend aan. 'Nu kunnen we bijdr zitten.' zeg ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jordan Everbeet
    Charlynn's benen zijn warm op de mijne en het duurt niet lang voordat ik een beetje opwarm. Ik duw mijn verlegenheid opzij en leg mijn armen om haar heupen, op haar bovenbenen. De metro rijdt met veel kabaal weg en we schommelen een beetje heen en weer.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik knikte en glimlachte lichtjes toen hij een kusje op mijn voorhoofd drukte. Ik keek even naar het appelblauwzeegroene horloge om mijn pols en stond op. Mijn shortje dat tot mijn middel kwam dus het meeste van mijn billen bloot gaf trok ik goed waarna ik mijn blazer terug aandeed. Ik boog over naar voren om de veter terug in mijn Vans te steken met de galaxy kleur. Ik keek terug op.
    "Kej, ik ben klaar" zei ik grijnzend. Ik dacht even na.
    "Weet je, ik kan best goed koken eigenlijk en mijn loft is niet zo ver van hier, wil je anders daar eten ?" stelde ik voor. Ik kende mezelf, dan zou ik bij elk restaurantje willen stoppen om te kijken wat ze hadden zodat we eigenlijk na 2 uur nog niets hadden gegeten.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en leg dan mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Dit zit eigenlijk best lekker.' zeg ik dan en grijns even en zijn handen op mijn heup en bovenbeen geven een warm en fijn gevoel, dan sleut ik even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Ik grijnsde naar Delenay terwijl ze haar veter in haar Vans stopte. Met een glimlach luisterde ik naar haar voorstel en antwoordde: 'Your wish is my command, my lady.' Ik kwam omhoog van het bankje en pakte snel mijn IPhone om te checken of ik nog een smsje had. John, where are you? I wanna see you. I love you, xx Ik voelde mijn hoofd een beetje rood worden, Layla smste me! Ik had helemaal niet aan mijn vriendin gedacht terwijl ik hier met Delenay was. Met Delenay was alles veel makkelijker en gezelliger, ik aarzelde even maar stuurde toen terug: I'm sorry, Lay, i like you but I don't think I love you to. I'm kissing with Delenay right now, so this is my break up. x Ik wist eigenlijk niet waarom ik het in het engels stuurde, maar Layla en ik smste nou eenmaal altijd in het engels.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en leg dan mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Dit zit eigenlijk best lekker.' zeg ik dan en grijns even en zijn handen op mijn heup en bovenbeen geven een warm en fijn gevoel, dan sleut ik even mijn ogen.


    Jordan Everbeet
    Veel te snel waren we bij het metrostation. Ik overwoog om het 'per ongeluk' te missen, maar besloot het toch niet te doen. Voorzichtig boog ik me voorover zodat mijn lippen bij haar oor waren. 'We zijn er,' ik glimlachte kort en vervolgde toen 'ten zij je wilt blijven zitten, vind ik ook niet erg.'


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik keek John aan met een ontblote glimlach. Een rij van witte tanden die zo goed als perfect stonden kwam daardoor tevoorschijn. Ik had lang genoeg met een beugel rondgelopen om het zo te krijgen. Ik zag dat zijn hoofd een stukje rood werd waarna hij begon te typen. Ik ging wat op mijn tenen staan en keek naar het sms'je dat hij stuurde.
    Hij maakte het uit voor mij ? Dat was echt het laatste dat ik had gedacht had van John. Ik had echt gedacht dat hij zo vreemdgaan ofzo. Alhoewel, echt zeggen kon ik dat nog niet want officieel was ik zijn vriendinnetje nog niet echt.
    Ik liep door de bloemen terwijl ik voelde hoe een zacht briesje mijn losse bruine haren naar achteren blies. De zon scheen op mijn gezicht waardoor mijn al iets getinte huid verward werd
    "Ik heb ook een zwembad weet je," zei ik met een speelse grijns om mijn lippen toen ik me had omgedraaid.