• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even. 'Hmm, ik zou ook graag willen blijven zitten, maar dat ijsje heb ik ook wel zin in.' zeg ik dammen lach even en pak zijn hand vast en trek hem mee de metro uit weer nar buiten en ik voel de zon weer op mijn huid en draai me dan weer om naar Jordan. 'Wat nu.' vraag ik dan grijnzend. 'En we hebben de terugweg ook nog.' zeg ik dan met een knipoog.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even. 'Hmm, ik zou ook graag willen blijven zitten, maar dat ijsje heb ik ook wel zin in.' zeg ik dammen lach even en pak zijn hand vast en trek hem mee de metro uit weer nar buiten en ik voel de zon weer op mijn huid en draai me dan weer om naar Jordan. 'Wat nu.' vraag ik dan grijnzend. 'En we hebben de terugweg ook nog.' zeg ik dan met een knipoog.


    Jordan Everbeet
    Enthousiast nam ik Charlynn mee de straat uit, op de hoek was een klein ijssalonnetje: Brooklyn Ice Factory. Met een grijns sleurde ik haar er mee naar toe en gooide de deur open. Voor ons waren minstens 15 bakken met verschillende ijssmaken, van smurfenijs tot visijs tot choclate chip cookie ijs.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    John Ellean Brody
    'Ik heb ook een zwembad weet je,' zei Delenay met een flirterige, speelse lach. Ik pakte haar bij haar middel en zei met een scheef glimlachje: 'oh ja? Hmm, interessant miss McClain.' Ik was groot genoeg om haar op te tillen, dus deed ik dat ook en liep verder met haar warme lichaam tegen het mijne. Haar bruine haren werden door de wind heen en weer geblazen, ik beet op mijn lip en keek naar haar prachtige ogen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    GOFORTH schreef:
    (...)

    Jordan Everbeet
    Enthousiast nam ik Charlynn mee de straat uit, op de hoek was een klein ijssalonnetje: Brooklyn Ice Factory. Met een grijns sleurde ik haar er mee naar toe en gooide de deur open. Voor ons waren minstens 15 bakken met verschillende ijssmaken, van smurfenijs tot visijs tot choclate chip cookie ijs.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk naar al het ijs voor me. 'Zoveel ijs.' mompel ik dan en draai me om naar Jordan. 'Jij weet wel wat lekker is, verras me.' zeg ik dan en lach even en druk kort mijn lippen op zijn wang. Ik kan echt niet kiezen tussen al dit ijs, alles lijkt me lekker.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    "Ja, dat is zo" fluisterde ik tegen zijn oorschelp aan. Ik had mijn benen om zijn heupen gelegd en mijn armen om zijn nek. Zijn tanden beten op zijn onderlip terwijl hij in mijn ogen keek. Toen hij stopte met op zijn onderlip te bijten boog ik voorover en drukte een kusje op zijn onderlip, daarna mondhoek naar zijn kaaklijn. Toen ik bij zijn oor was stopte ik. "En niemand kan ons zien, want ik heb geen buren" zei ik in zijn oor.
    Ik zette mijn tanden even in zijn oorlel waarna ik mijn gezicht in zijn nek verstopte.

    John Ellean Brody
    Ik grinnikte. 'Oelala, bad girl.' Ik kuste haar lippen kort en snel, maar met passie. We waren op de parkeerplaats nu en ik zette haar op de motorkap van mijn auto. Met mijn hand gleed ik over haar heupen en legde ze toen om haar middel. Ze had haar benen nog om me heen en ik begon haar te zoenen, na een paar seconden opende ik mijn mond en drukte me tegen haar aan.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk naar al het ijs voor me. 'Zoveel ijs.' mompel ik dan en draai me om naar Jordan. 'Jij weet wel wat lekker is, verras me.' zeg ik dan en lach even en druk kort mijn lippen op zijn wang. Ik kan echt niet kiezen tussen al dit ijs, alles lijkt me lekker.


    Jordan Everbeet
    'Meneer? Een horentje met drie bollen: choclate chip cookie, pepernoten ijs en bessenijs. En een bakje met twee bollen: honingijs en pepernotenijs.' Bestelde ik snel, de man achter de balie maakte de twee ijsjes en met een grijns gaf ik het horentje met de drie bollen aan Charlynn. 'Een beetje een vreemde combinatie, maar geloof me, het is super lekker!' Ik gaf haar ook snel een kusje op haar wang en nam daarna zelf een hap van mijn pepernotenijs.

    [Haha, wtf, die ijssmaken xd]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:07 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    "Altijd al geweest" lachte ik vrolijk. Hij kuste me kort, maar met passie. Toen we bij de parking waren aangekomen liep hij met me naar zijn auto en zette hij me neer op de motorkap. Zijn handen gleden over mijn heupen maar hij wikkelde zijn armen uiteindelijk om mijn middel. Ik had mij benen nog altijd niet van zijn heupen afgedaan, maar daar had ik ook geen behoefte aan. Hij drukte zijn lippen op de mijn waardoor ik mijn armen om zijn nek heen sloeg. Hoe opende zijn mond waardoor de mijne ook openging, uit een soort automatische eigenlijk, en verkende zijn mond. Mijn handen hadden ondertussen hun weg al gevonden door zijn haren en waren door nu ingevlochten. Hij had zich tegen me aangedrukt waardoor er volgens mij zelf geen haartje meer tussenkon. Mij hoorde je daar alsins niet over klagen.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lach even en neem het ijsje aan en lik eraan. 'Hmm.' zeg ik dan en glimlach even. 'Ook?' vraag ik dan en bied hem mijn ijsje aan en kijk hem ondeugend aan.

    [Ik heb een ideetje. (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lach even en neem het ijsje aan en lik eraan. 'Hmm.' zeg ik dan en glimlach even. 'Ook?' vraag ik dan en bied hem mijn ijsje aan en kijk hem ondeugend aan.

    [Ik heb een ideetje. (; ]


    Jordan Everbeet
    Ik glimlachte verlegen en boog me voorover om een likje te nemen. Voorzichtig druk ik mijn tong ertegen en neem een likje.

    [Oee, ben benieuwd! :')]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    "Altijd al geweest" lachte ik vrolijk. Hij kuste me kort, maar met passie. Toen we bij de parking waren aangekomen liep hij met me naar zijn auto en zette hij me neer op de motorkap. Zijn handen gleden over mijn heupen maar hij wikkelde zijn armen uiteindelijk om mijn middel. Ik had mij benen nog altijd niet van zijn heupen afgedaan, maar daar had ik ook geen behoefte aan. Hij drukte zijn lippen op de mijn waardoor ik mijn armen om zijn nek heen sloeg. Hoe opende zijn mond waardoor de mijne ook openging, uit een soort automatische eigenlijk, en verkende zijn mond. Mijn handen hadden ondertussen hun weg al gevonden door zijn haren en waren door nu ingevlochten. Hij had zich tegen me aangedrukt waardoor er volgens mij zelf geen haartje meer tussenkon. Mij hoorde je daar alsins niet over klagen.


    John Ellean Brody
    Na een paar minuten maakte ik me los van haar, maar ik bleef haar wel aanstaren. 'Rij jij of rij ik?' Vraag ik met een ondeugende grijns. 'Ik wil die loft van jou wel eens in het echt zien.' Ik steek mijn hand uit en streel over haar zachte wang.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Zijn hand streek over mijn wang waardoor een glimlach zich om mijn lippen vormde. Ik liet mijn hand in zijn broekzak glijden en nam de sleutels eruit.
    "Ik rijd wel" grijnsde ik waarna ik opstond, hem nog een zacht kusje op zijn lippen gaf en instapte. Ik kon rijden hoor, moest je denken van niet. Ik startte de auto en drukte de gas in toen hij ook in de auto zat. Mijn rijkunsten waren misschien ietsjes gevaarlijk, maar ja, wat verwachtte je dan van mij ?
    Binnen 5 minuten parkeerde ik voor mijn loft die op de bovenverdieping lag van een oude fabriek. Ik hield nou eenmaal van oude gebouwen met een verleden. Trouwens, het was niet omdat ik zo snel reed dat het zo kort duurde hoor, het was gewoon echt niet ver. Ik stapte de auto uit gaf hem zijn sleutel terug die ik direct terug in zijn zak stak en haalde mijn sleutels uit mijn zak.
    Rustig liep ik de trappen op, het waren er niet zo overdreven veel hoor, daarom was er ook geen lift, en stopte voor de deur. Ik stak de sleutel in het slot en opende de deur. Toen ik binnen was gooide ik de deur achter hem dicht, legde mijn sleutel weg en keek naar de ruimte die zo goed als geen tussenmuren had. Behalve bij mijn slaapkamer, wc, badkamer en binnenzwembad.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns even en druk dan het ijs zacht tegen zijn neus waardoor er wat ijs op het puntje wat van zijn neus zit en ik grinnik even. 'Wacht even er zit wat ijs daar, ik haal het wel weg.' zeg ik dan en grijns even en breng mijn hoofd dicht naar de zijne en haal met mijn lippen het ijs weg. 'En hier wat ook wat.' zeg ik dan en grijns even en hou dan mijn lippen vlak voor de zijne en druk dan zacht mijn lippen voor een seconden op de Zijne en trek dan mijn hoofd weer terug. 'Het is weg.' zeg ik dan en grinnik even en ga weer verder met mijn ijsje terwijl ik hem speels aankijk.

    [Haha, mean me! ;D ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Met een grijns kijk ik rond. 'Mooi stekkie.' Zeg ik met een glimlach, dan loop ik naar haar toe, til haar op en leg haar naar op haar bed. Ik zet mijn handen aan weerzijden van haar hoofd en leun lichtjes op haar. 'Is dit allemaal van jou?' Vraag ik met een beetje ongeloof in mijn stem. Ik wist dat ze rijk was, maar zo rijk?


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns even en druk dan het ijs zacht tegen zijn neus waardoor er wat ijs op het puntje wat van zijn neus zit en ik grinnik even. 'Wacht even er zit wat ijs daar, ik haal het wel weg.' zeg ik dan en grijns even en breng mijn hoofd dicht naar de zijne en haal met mijn lippen het ijs weg. 'En hier wat ook wat.' zeg ik dan en grijns even en hou dan mijn lippen vlak voor de zijne en druk dan zacht mijn lippen voor een seconden op de Zijne en trek dan mijn hoofd weer terug. 'Het is weg.' zeg ik dan en grinnik even en ga weer verder met mijn ijsje terwijl ik hem speels aankijk.

    [Haha, mean me! ;D ]


    Jordan Everbeet
    Beduusd staar ik haar aan, dan leg ik een arm om haar heupen en trek haar naar me toe. 'Jou hele mond zit onder.' Zeg ik met een ondeugende grijns. Ik buig me voorover en kus haar mondhoeken. Dan geef ik haar een snel kusje op het midden van haar lippen. Met een glimlach laat ik haar weer los. Dit is mijn droom, met Charlynn relaxt kusjes geven terwijl we een ijsje eten. Ik heb het gevoel alsof ik echt droom.


    Don't let your life be lived by somebody else.