• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jordan Everbeet
    Ik nam een lik van mijn ijs en pakte haar hand stevig vast. Ik loop met haar mee richting het park en geniet van het warme zonnetje op mijn huid. 'We moeten eigenlijk terug naar school,' zeg ik zonder dat het me iets kan boeien. Het is de eerste keer dat ik spijbel, maar no way dat ik dat aan haar ga vertellen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Have fun in Ibiza en neem mij even mee (: @jaimyhoi]


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    "Hmm misschien wel" fluisterde ik tegen zijn zachte lippen aan. Ik gaf hem nog een vlinderlicht kusje voordat ik vanonder hem uitvluchtte en naar mijn kast liep.
    "En je hebt geluk omdat ik een zwembad heb" grijnsde ik speels waarna ik hem een zwembroek toegooide, mijn broer bleef hier af en toe eens, en zelf mijn bikini uithaalde.
    "Kleed je maar om, ik zit hiernaast in de badkamer, het zwembad is beneden de enige deur die je hebt". Ik knipoogde nog even naar hem en liep de badkamer binnen.
    Ik deed mijn bikini aan en deed een losse Tanktop er boven. Hij was net lang genoeg zodat mijn achterste ook bedekt werd. Ik deed mijn haren in een losse knot en deed een paar teenslippers aan. Ik draaide het slot weer open en liep de kamer, of ruimte, terug binnen.

    GOFORTH schreef:
    Jordan Everbeet
    Ik nam een lik van mijn ijs en pakte haar hand stevig vast. Ik loop met haar mee richting het park en geniet van het warme zonnetje op mijn huid. 'We moeten eigenlijk terug naar school,' zeg ik zonder dat het me iets kan boeien. Het is de eerste keer dat ik spijbel, maar no way dat ik dat aan haar ga vertellen.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns even. 'Wil jij dan weer naar school, ik weet wel betere manieren om ons te vermaken.' zeg ik dan met een grijns en zie een bankje en duw hem erop neer en ga weer op zijn schoot zitten. En kijk hem grijnzend aan. 'Veel leukere manieren.' grijns ik dan en breng mijn lippen weer naar de Zijne en stop dan 1 cm voor de Zijne. 'Is het niet.' zeg ik dan met een speelse grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    John Ellean Brody
    Ik grinnikte en pakte de zwembroek van het bed. Snel kleedde ik me om en trok mijn shirt er weer overheen. Snel liep ik naar beneden en deed de deur open. Voor me lag een groot zwembad, ik grijnsde breed en trok mijn shirt weer uit. Zonder er over na te denken maakte ik een perfecte duik in het verkoelende water.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jordan Everbeet
    Ik lachte en sloeg een arm om haar heupen. 'Ik zei niet dat ik terug wilde.' Ik keek naar haar lippen die nog maar een centimeter van me verwijderd was. 'You drive me crazy, girl.' Gromde ik, net voordat ik haar zoende begon ik haar met een enorme grijns te kietelen.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Rustig liep ik de ijzeren trap af. De stijl van het gebouw was hier gebleven, iets wat ik persoonlijk erg leuk vond, want ik hield van deze stijl. Ik nam 2 handdoeken uit de kast die beneden stond naast de deur van het zwembad en liep naar binnen. Ik zag nog net hoe John in het water sprong wat me deed lachen. Ik legde de handdoeken op de ligstoelen en spreidde ze er over uit. Ik wou niet echt dat de kussens op mijn stoelen nat werden, alhoewel, zoveel maakte dat niet uit.
    Ik keek naar John en begon te lachen. Geen idee waarom eigenlijk. Gewoon omdat dit alles zo leuk was. Ik deed voor de zoveelste keer iets wat mijn broertje nog graag had. Ik deed mijn teenslippers uit, trok de top langzaam over mijn hoofd heen en liep toen via de trap in het water het zwembad in.

    Charlynn Cassidy Williams
    Net voordat Ik zijn lippen op de mijne voel begint hij me te kietelen en ik schiet in de lach, als ik ergens niet tegen kan is het kietelen. 'Jo-Jordan sto-stop alsjeblieft.' schreeuw ik het lachend uit en kronkel helemaal terwijl ik nog steeds op zijn schoot zit en kijk hem dan met een pruillipje aan, maar kan dat niet lang volhouden omdat ik weer moet lachen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    'Ja dat weet ik heel zeker hoor, Miss Noralie' zeg ik grijnzend. 'Eigenlijk trek ik me me daar inderdaad niks van en mijn vrienden vinden het wel leuk en van de rest maakt het me echt niet uit' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik wist best dat sommige me raar vonden of zo maar het maakte me niet zoveel uit, dat moesten ze zelf maar weten. Ik zat er niet mee. 'Waarschijnlijk helemaal niks en hier kan je eten, ik bedoel ik hou van eten! Dus deze plek is gewoon het best' beslis ik en grinnik even. Ik glimlach even en geef het blikje wat ik voor mezelf eruit had gehaald aan haar. Dan haal ik voor mezelf er een nieuwe uit en maak die open. Ik neem een grote slok en kijk Noralie aan. 'Dus veder met de rondleiding hé' zeg ik en kijk eraan. Wat zou ik er nu laten zien. Ik zou wel gewoon een beetje random door de school gaan lopen dat is ook wel goed. Ik kijk even rond in de kantine en richt me dan weer op Noralie.


    Noralie Anderson
    Hij noemt me Miss Noralie zoals ik hem Mister Drew noemde. Ik glimlach naar hem en haal dan een hand door mijn haar. 'Dus ik behoor tot je vrienden?' Vraag ik dan met een scheef lachje. 'Ik vind het namelijk leuk als je zo doet. En vindt je het echt niet erg, of zeg je dat alleen maar?' En ik kijk hem vragend aan. 'Dat zou namelijk best zo kunnen zijn right?' Ik ben zo iemand die er graag is voor anderen. Hoewel ik het idee heb dat Drew gewoon oprecht een echt vrolijke jongen is. Maar soms zijn de personen die het vrolijkst lijken degene die het depressiefst zijn. Ik lach dan weer om hem. 'Oke, laat ik het dan zo zeggen; Dit is de beste plek.. Tot nu toe.' En ik kijk hem aan. Dan geeft hij zijn blikje aan mij. 'Thanks,'zeg ik dan en open die en drink ervan. Ik zie Drew even om zich heen kijken, maar dan kijk hij weer naar mij. 'Waar gaan we nu heen?' Vraag ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    (...)
    Hayden Clark
    Aarzelend knik ik, ik heb wel een schets in mijn map zitten. Ik pak mijn tas en rits die open, waarna ik mijn map er uit pak. Ik zie de tekening al liggen, het is niet de aller beste,mhet is pas een schets. Ik geef hem aan haar en leg mijn blik dan op de grond, straks vindt ze dat ik niet kan tekenen. Ik heb veel meer in het teken lokaal en thuis, maar ik moet het er maar even mee doen.

    Anna Bailey Miller
    Hij knikt even aarzelend. Hij pakt zijn tas en ritst die open waarna hij er een map uit pak. Hij geeft de map aan mij en ik maak hem open om de tekening te bekijken. Hij is nog niet af, dat is duidelijk te zien, maar ik vind hem nu al mooi. Ik kijk er bewonderend naar. Ik kijk of er nog een tekening achter zit, maar het is de enige. De rest laat hij vast thuis liggen. Ik doe de map weer dicht en geef hem terug aan Hayden. "Je kan echt heel goed en mooi tekenen" zeg ik dan en ik meen het. "Dus, hoe gaan we alles aanpakken?" vraag ik dan zodat hij zich niet meer zo ongemakkelijk voelt. Hij had een gevoelige kant van hem laten zien en zijn tekeningen, maar ik ga hier niet dansen, dus stap ik maar weer over naar het onderwerp over hoe we elkaar gaan helpen.

    Andrew Cole

    'Ja' zeg ik vrolijk en glimlach even. 'Nou dat is mooi en nee ik vindt het echt niet erg, wat kan mij het nou schelen wat ze over me denken als me vrienden me maar wel leuk vinden' zeg ik met een glimlach. 'Dat zou kunnen maar het is niet zo' zeg ik met een glimlach. 'Ik hou het erop dat dit gewoon de beste plek op school is' zeg ik lachend en kijk der aan. 'No thanks' zeg ik lachend en kijk er aan. 'Ow, ja eigenlijk ken ik geen plekken meer behalve deze' zeg ik en kijk even bedenkelijk. 'Nee geen andere plekken meer, nu moet je deze de beste wel vinden' zeg ik grijnzend en schud daarna mijn hoofd. 'Nee ik zou je de rest van de school laten zien.' zeg ik lachend en ga daarna op mijn hurken voor haar zitten. 'Kom maar op mijn rug dan begint de tour' zeg ik vrolijk en grinnik even. Ondertussen neem ik nog een slok van mijn drinken.

    Noralie Anderson
    Ik grinnik, 'oké, daar heb je een punt, dat zolang je vrienden je leuk vinden jij het goed vindt. Maar sommigen geven wel om andermans meningen,' zeg ik dan. Ik persoonlijk niet. Behalve als het gaat om de dingen die ik schrijf, maar dat leest niemand anders dan mijn familie dus daar kan ik wel mee leven. Dan komt het er uiteindelijk op neer dat hij geen andere plekken laat zien zodat de kantine wel de beste moet zijn en dat doet me lachen. Ik kijk naar Drew als hij op zijn hurken voor me gaat zitten en in eerste instantie snap ik niet wat hij doet. Maar door zijn woorden dan weet ik wat hij bedoelt. Ik grinnik, dit is dan al de tweede keer vandaag dat ik bij een jongen op zij rug zit. Eerst Hayden en nu die van Drew. Ik klim behendig op zijn rug zonder drinken te morsen en ik zit dan goed. Hayden.. De jongen met de mooie ogen waarvan ik nou niet zeker weet of hij flirtte met me of niet. Het voelde net iets anders aan dan flirten. 'Let the tour begin' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Ja inderdaad maar ik maak me daar niet zoveel zorgen om, ik ben mezelf en als ze dat niet accepteren zoeken ze het maar uit' zeg ik simpel en glimlach even. 'Dat kan ik beprijpen maar aangezien alleen je familie het leest is er dus niet echt een probleem' zeg ik lachend. 'Yeah' zeg ik lachend en drink nog een slok. Daarna grijns ik en ren de kantine uit. ik begin te lachen en ga dan wel weer rustig lopen. 'Nou en als u aan u rechter kant kijkt ziet u de kluisjes' zeg ik plechtig en grinnik even. 'Ow en als u links kijkt, ja dan ziet u de linker kant' zeg ik en grinnik even. 'Aan de linkerkant is dus een uitzicht vanuit het raam, op een geweldige muur van de school, is het geen prachtig uitzicht?" vraag ik en schiet dan uiteindelijk in de lach. 'Ow en hier zijn de wc's, pas op dat u niet de verkeerde inloopt hoor'zeg ik grinnikend. 'Want kijk dit is de jongens wc' zeg ik grijnzend en loop er naartoe. Vlak voor de ingang stop ik toch, 'Nee ik zou het je niet aandoen' zeg ik lachend en draai me weer om.

    Noralie Anderson
    Ik glimlach om zijn woorden. 'Je bent echt een vrolijk persoon,' merk ik glimlachend op. 'Als ik dus een portie vrolijkheid nodig heb kan ik naar jou toe komen?' Vraag ik dan. Het klikt goed tussen Drew en mij en dat vind ik wel fijn. 'En kan je toevallig gedachten lezen of denk je toevallig dat ik onzeker ben over de dingen die ik schrijf?' Vraag ik dan met een klein glimlachje. Want in feiten ben ik daar ook onzeker over, als iemand anders dan mij familie het zou lezen. Als ik op Drew's rug zit rent hij met me weg en ik moet er vrolijk om lachen. Ik zie een paar mensen raar kijken, het boeit me niets. In de gang loopt hij weer rustiger. Mijn armen zijn om zijn hals geklemd, niet verstikkend, en mijn benen om zijn middel. Ik kijk langs zijn rechterschouder mee. 'Ach, ik durf best het jongenstoilet in. Zo veel verschilt het toch niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Ja dat klopt' zeg ik lachend. 'Dat kan altijd, ik vrolijk je wel op, als dat lukt tenminste' zeg ik met een glimlach. 'Het eerste en het tweede' zeg ik met een wenkbrauw wiebel. 'Nee ik zag gewoon aan je dat je daar over dacht en ik weet dat je onzeker ben over wat je schrijft aangezien je het alleen aan je familie laat lezen' zeg ik simpel en glimlach even. 'Weet je het zeker? De geur is daar niet al te best en wat dacht je van die arme jongens die daar staan te plassen?' vraag ik grijnzend en draai mijn hoofd een stukje zodat ik er net kan aankijken. Ik denk niet dat ze dat laatste echt heel graag wil zien maar ja je weet het niet hé. 'Dus wil je er nog in?' vraag ik lachend. Waarschijnlijk zei ze toch nee.