• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gotta go, sorry! x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns en pak zijn hand weer vast 'kom, dan gaan we buiten wat rondlopen het is zo lekker weer, er is hier in de beurt volgensmij een park.' zeg ik dan glimlachend en loop met Jordan de ijswinkel uit opweg naar het park.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    GOFORTH schreef:
    [Gotta go, sorry! x]


    [DoeiDoexi, wanneer ben je weer terug! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    GOFORTH schreef:
    John Ellean Brody
    Met een grijns kijk ik rond. 'Mooi stekkie.' Zeg ik met een glimlach, dan loop ik naar haar toe, til haar op en leg haar naar op haar bed. Ik zet mijn handen aan weerzijden van haar hoofd en leun lichtjes op haar. 'Is dit allemaal van jou?' Vraag ik met een beetje ongeloof in mijn stem. Ik wist dat ze rijk was, maar zo rijk?


    Delaney Marie McClain.

    Ik lachte door zijn opmerking. Niet veel later tilde hij me op en legde me neer op mijn ronde bed .
    De enige trap die ik hier had was de trap die leidde naar een platform waar mijn kamer dus op was. Ik vond het enorm praktisch, geen idee waarom.
    Hij ging wijdbeens over mijn heen zitten en zette zijn handen aan weerskanten van mijn hoofd.
    "Is dit allemaal van jou ?" vroeg hij met ietwat ongeloof in zijn stem. Ik knikte en grijnsde, "Mijn ouders kochten de loft zelf, en toen ik aankondigde aan mijn gehele familie dat ik wegging uit huis en mijn eigen loft ging inrichten kreeg opeens heel veel donaties, echt raar, maarja".
    Ik liet mijn handen onder zijn t-shirt glijden en liet mijn vingers over zijn, goed gevormde, six-pack glijden.

    Hayden Clark

    Twijfelend kijk ik Anna aan, zal ik het haar vertellen? Ik heb dit nog nooit aan iemand vertelt, ik schaam me hier ook een beetje voor. Dit is nou niet echt iets wat jongens zouden doen, ik lijk echt een buitenstaander. Ik besluit om haar in vertrouwen te nemen en mompel dan heel zachtjes in de hoop dat ze het niet zou horen:'Tekenen.' Ik voel hoe het bloed naar mijn wangen stroomt, ik ben bang voor haar reactie. Ik teken niet alleen, ik schilder met verf, chineze inkt, waskrijtjes, gewoon met alles wat je kan bedenken.
    [iemand die vakantie heeft, ik moet nog een week--?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ik heb net vakantie gehad.. ben maandag nog vrij, maar moet dinsdag weer beginnen xD]

    Anna Bailey Miller
    Hij blijft even stil en lijkt te twijfelen. "Tekenen" mompeld hij zo zachtjes dat ik het nog net hoor en hij begint te blozen. Was er iets mis met tekenen? Ik glimlach even. "Heb je tekeningen bij je?" vraag ik dan. Misschien was hij niet zo goed, al betwijfel ik. Ik zou zelf ook niet voor iedereen dansen. Ik dans in de lessen en voor de spiegel als ik alleen ben.

    [meh, ik moet nog een week--, moet gaan, bye(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    quin98 schreef:
    Andrew Cole
    'Hmm goed genoeg' zeg ik lachend als ze zegt dat ze het op vrienden houdt. 'Nee iedereen vindt het juist leuk joh als je gek ben, mij vinden ze toch ook leuk' zeg ik grijnzend en begin daarna te lachen. 'Tuurlijk kan ik er wel wat leuks mee maken, als jij er bij ben lukt dat wel' zeg ik en loop de school in. 'Goed zo' zeg ik als ze zegt dat ze me volgt en neem haar als eerst mee naar de kantine. Ik open de deur en grijns even. 'Het beste deel van de school vindt ik zelf, de kantine' zeg ik en hou de deur voor haar open en loop daarna zelf ook naar binnen. 'Weet je wat, nu we hier toch zijn, wil je wat drinken? Ik betaal' zeg ik en ga ondertussen al bij de automaat staan Daarna pak ik wat geld uit me zak en haal al een blikje voor mezelf eruit.


    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij het goed genoeg vind en ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Aha, en weet je zeker dat iedereen je leuk vindt als je gek doet, Mister Drew?' Vraag ik dan met een lachje aan hem. 'Of trek jij het je niets aan van anderen hun mening?' Ik volg Drew en we komen dan als eerste bij de kantine aan. 'Dit is misschien inderdaad het beste gedeelte. Maar misschien is er iets op school wat het overtreft.. Alleen heb ik nog geen idee wat.' Ik ben naar binnen gestapt, Drew heeft de deur voor me opengehouden. Als een gentlemen. Hm. Dat is altijd leuk als een jongen dat doet. Hij biedt me dan een drankje aan en ik glimlach daardoor. 'Ja graag, doe maar wat jij hebt,' zeg ik dan. Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk de kantine dan rond terwijl ik op mijn zachtroze onderlip bijt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okay lieve mensjes. Ik ga nu afsluiten en slapen :3 om 2 uur gaat de wekker namelijk want dan moet ik opstaan. Ik ga vanaf dan tot en met vrijdag op zaterdag nacht naar Ibiza en kan vanaf zaterdag weer volop reageren. Ik heb WIFI bij het huis, maar ik zal veel weg zijn, en waarschijnlijk alleen in de avond pas laat kunnen reageren. Dus sorry ): gonna miss you all <333 Oja. En als je personage @quin98 Drew weg wil mag dat hoor (: anders sta je vast en dat is niet handig voor jou aangezien ik niet weet wanneer ik online kom :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Veel plezier op Ibiza!<3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Cole

    'Ja dat weet ik heel zeker hoor, Miss Noralie' zeg ik grijnzend. 'Eigenlijk trek ik me me daar inderdaad niks van en mijn vrienden vinden het wel leuk en van de rest maakt het me echt niet uit' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik wist best dat sommige me raar vonden of zo maar het maakte me niet zoveel uit, dat moesten ze zelf maar weten. Ik zat er niet mee. 'Waarschijnlijk helemaal niks en hier kan je eten, ik bedoel ik hou van eten! Dus deze plek is gewoon het best' beslis ik en grinnik even. Ik glimlach even en geef het blikje wat ik voor mezelf eruit had gehaald aan haar. Dan haal ik voor mezelf er een nieuwe uit en maak die open. Ik neem een grote slok en kijk Noralie aan. 'Dus veder met de rondleiding hé' zeg ik en kijk eraan. Wat zou ik er nu laten zien. Ik zou wel gewoon een beetje random door de school gaan lopen dat is ook wel goed. Ik kijk even rond in de kantine en richt me dan weer op Noralie.

    mismi schreef:
    [ik heb net vakantie gehad.. ben maandag nog vrij, maar moet dinsdag weer beginnen xD]

    Anna Bailey Miller
    Hij blijft even stil en lijkt te twijfelen. "Tekenen" mompeld hij zo zachtjes dat ik het nog net hoor en hij begint te blozen. Was er iets mis met tekenen? Ik glimlach even. "Heb je tekeningen bij je?" vraag ik dan. Misschien was hij niet zo goed, al betwijfel ik. Ik zou zelf ook niet voor iedereen dansen. Ik dans in de lessen en voor de spiegel als ik alleen ben.

    Hayden Clark
    Aarzelend knik ik, ik heb wel een schets in mijn map zitten. Ik pak mijn tas en rits die open, waarna ik mijn map er uit pak. Ik zie de tekening al liggen, het is niet de aller beste,mhet is pas een schets. Ik geef hem aan haar en leg mijn blik dan op de grond, straks vindt ze dat ik niet kan tekenen. Ik heb veel meer in het teken lokaal en thuis, maar ik moet het er maar even mee doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DreamWishes schreef:
    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns en pak zijn hand weer vast 'kom, dan gaan we buiten wat rondlopen het is zo lekker weer, er is hier in de beurt volgensmij een park.' zeg ik dan glimlachend en loop met Jordan de ijswinkel uit opweg naar het park.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    N4I5 schreef:
    (...)

    Delaney Marie McClain.

    Ik lachte door zijn opmerking. Niet veel later tilde hij me op en legde me neer op mijn ronde bed .
    De enige trap die ik hier had was de trap die leidde naar een platform waar mijn kamer dus op was. Ik vond het enorm praktisch, geen idee waarom.
    Hij ging wijdbeens over mijn heen zitten en zette zijn handen aan weerskanten van mijn hoofd.
    "Is dit allemaal van jou ?" vroeg hij met ietwat ongeloof in zijn stem. Ik knikte en grijnsde, "Mijn ouders kochten de loft zelf, en toen ik aankondigde aan mijn gehele familie dat ik wegging uit huis en mijn eigen loft ging inrichten kreeg opeens heel veel donaties, echt raar, maarja".
    Ik liet mijn handen onder zijn t-shirt glijden en liet mijn vingers over zijn, goed gevormde, six-pack glijden.

    John Ellean Brody
    Ik glimlachte toen ik haar handen over mijn buik voelde glijden. 'Hmm, jij hebt ook altijd geluk. Een eigen loft, mij.' Ik lachte en leunde wat meer op haar. Ik gaf haar een kusje op haar lippen en drukte mijn neus tegen de hare. 'En ik heb geluk omdat ik hier ben, met jou.'


    Don't let your life be lived by somebody else.