• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Levensstrijd komt van mij :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha ja klopt :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben echt blij dat je hem goed vindt :D Ik vond hem ook nog best goed van mezelf]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hij is ook goed. Hij is krachtig en past bij het verhaal. Maar... Denk je dat hij aanspreekbaar is? Dat mensen er nieuwsgierig van worden ofzo? x]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 14:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [lenvensstrijd, no doubt. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Thx :D Het klinkt miss ego, maar ik zou een verhaal met die titel zelf eerder lezen als "een echte oorlog'... En daarbij kan je er nog vanalles mee doen. Hij is minder voorspelbaar als "een echte oorlog".. Ja dat klinkt ego]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha maar je hebt wel gelijk... Oké Levensstrijd dus:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    "Euh..." ik beet op mijn lip, terwijl ik serieus probeerde na te denken. "Het overgeven... en wat stemmingswisselingen, denk ik..." of dat daar wat mee te maken had, liet ik maar in het midden liggen. Mijn ogen vielen even toe, maar ik sperde ze snel weer open. Hij had gezegd dat ik nog wakker moest blijven.
    "I-ik wist het gewoon... Het was een soort dubbele pijn." fysiek en mentaal... Het leven is totaal niet eerlijk. Ik vraag me af waarom het lot zo kwaad op me is. Heb ik ooit iets misdaan dan? Er kwamen wat tranen in mijn ogen, maar ik wou nu niet huilen. Ik wou gewoon weg, slapen... Weg van hier. Maar dat mocht niet, dus knipperde ik de tranen maar weg. Dan was er toch iets weg. Niet ik, de tranen...
    Ik wist nu gewoon niet wat ik voelde... pijn, verdriet,... een beetje alles dacht ik. Alles behalve vreugde, of een andere fijne emotie...
    "Misschien gebeurde het door de stress... de angst." dacht ik luid op, wat me eigenlijk niet opviel. Ik was werkelijk bang geweest door het geschreeuw hier en toen ik weg moest was ik eigenlijk eerst blij, maar achteraf was ik dan weer bang dat er wat met Sam zou gebeuren. En dan was er nog dat van Naomi en Sam, dat duidelijk meer om het lijf had, dan ik dacht.


    Nala
    Ik had meteen moeten gaan slapen, meteen mijn ogen moeten sluiten om te verdwijnen. Want nu was ik beginnen denken. Tijdens deze pijnlijk affaire had het geleken of mijn hersenen terug gekeerd waren naar de ruzie die ik me niet meer kon herinneren. Alleen kon ik dat nu wel. Ik herinnerde het me maar al te goed...
    Ik besefte waarom alles zo vaag was geworden in mijn hoofd. Het was een soort zelfbehoud. Omdat ik wist hoe hard de herinnering aan die woorden me in de grond zou slaan.
    Waarom niet tegen Nala ik wed dat je niet voor Nala het zelfde voelt. Ik weet dat je geen spijt hebt van wat je hebt gedaan. En het ergste is. Ik weet dat je het zo weer zou doen.
    Ian had het tegen Sam geschreeuwd, maar vooral mij had het geraakt... Misschien was het makkelijker als ik gewoon alle mannen uit mijn leven bande. Ik zou ze negeren. Ze deden me toch steeds pijn, steeds opnieuw. Bewust of onbewust...
    Alleen Marcell mocht nog in mijn buurt komen. Hij was anders. Hij had me alleen geholpen. Zelfs toen hij me wegstuurde, wanneer Sam flauw viel, was dat uiteindelijk het beste voor mij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [AWESOME! MIJN TITEL! OMG!

    Ow, oeps, ik was begonnen aan een reactie alleen toen ging ik hw doen en ben ik het helemaal vergeten.. Ik zal zo snel mogelijk reageren, maar ik heb echt veel huiswerk de komende tijd, dus ik weet niet of ik lange reacties kan geven XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja jouw titel:) En dit is de cover. Uitgekozen door Naoomz en Jaimzz:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {zoveel hw?
    dat je zelfs geen tijd hebt in het weekend?
    wow... die school is gestoord}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en zoen haar even terug. Ik til haar op en verbreek de zoen voordat ik de ziekenzaal in loop. Ik leg haar in het bed neer en leg de dekens over haar heen. Ik pak de deken en leg die goed over haar heen. Dan ga ik naast haar liggen.
    'Je moet rustig aandoen en ik ben bij je. Altijd.' ik glimlach en kijk haar aan om vervolgens naar het plafond te kijken.


    Naomi Micheal
    Ik glimlach en leg mijn hoofd tegen zijn borst en sluit mijn ogen, maar open ze weer, ik wil nog niet slapen. Ik kijk even op naar Ian en glimlach en laat dan een hand onder zijn shirt glijden en streel zacht zijn borst en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Met een glimlach kijk ik naar haar. De streling op mijn buik laat een tintelend gevoel achter. 'Hé ga slapen gekkie.' Ik druk mijn lippen op de hare. Dan stop ik de kus en kijk haar aan. Langzaam haal ik haar hand onder mijn shirt vandaan en pak die gewoon vast. Ik ga recht liggen en staar naar het plafond. Hoeveel ik ook van Naomi hield, ik ging niet gelijk overzee. Misschien dat ik het weer rustiger aan wilde doen. Misschien ook niet. Ik zucht even en kijk haar aan. 'Ga slapen, dan voel je je morgen beter.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Met een glimlach kijk ik naar haar. De streling op mijn buik laat een tintelend gevoel achter. 'Hé ga slapen gekkie.' Ik druk mijn lippen op de hare. Dan stop ik de kus en kijk haar aan. Langzaam haal ik haar hand onder mijn shirt vandaan en pak die gewoon vast. Ik ga recht liggen en staar naar het plafond. Hoeveel ik ook van Naomi hield, ik ging niet gelijk overzee. Misschien dat ik het weer rustiger aan wilde doen. Misschien ook niet. Ik zucht even en kijk haar aan. 'Ga slapen, dan voel je je morgen beter.'

    {awwwwwwwwww, dat doet me ergens aan denken.... *zucht*(H)(flower)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {zoveel hw?
    dat je zelfs geen tijd hebt in het weekend?
    wow... die school is gestoord}


    [Het is eigenlijk meer zo dat ik twee dagen ziek ben geweest en dus heel veel gemist heb, en ik afgelopen week -vakantie- vrijwel niks gedaan heb.. + ik liep bij 1 vak al achter + ik moet een presentatie voorbereiden alleen dat is met mensjes samen dus ik kon niet fulltime eraan werken XD]


    Stop acting normal. It gets bored.