• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {aw... weet je... ooit moet Nala dit te weten komen... dit maakt haar helemaal kapot
    Heb net alles doorgelezen dus xD}

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry Fem...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Klooohoopt, en dan gaat Nala gewoon naar SuperMars die ongeveer alles voor haar doet :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {snix... ik hou van drama xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {das waar... hun (vriendschappelijk) relatie is al heel ver geëvolueerd xD
    Hij heeft haar al naakt gezien (wat eigenlijk heeeel awkward is), kent al haar hele leven, is degene die haar vertelde dat ze zwanger was en haar bij het miskraam hielp en de pijn weghaalde....}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Misschien krijgen Nala en Marcell wel een relatie -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {kan supermars ook ff reageren? Want moet zo gaan babysitten.}



    {en... ieuw now! Hij kan haar pa wel zijn!!!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Omg, dit liedje past hier zo bij(Het Naomi, Ian, Sam drama), whaha, ja, was on direction aan het luisteren en toen dacht ik ahh, dit past wel erbij. (; Niet precies, veel stukken niet, maar sommige stukken wel, je moet wel kijken van Ian's perspectief, whaha!(']


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O
    M
    F
    G

    SUPERMARS EN NALA? NEVER NEVER NEVER NEVER NEVER!

    Komt eraan :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hij heeft haar trouwens niet helemaal naakt gezien, maar daarbij kan het hem in dit geval ook helemaal niks schelen dat ze naakt was.
    + Hij is geen pedo + Hij heeft respect voor privacy]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    De tranen en de pijn hadden een waas over mijn ogen gelegd. Ook al was de pijn nu zo goed als weg, toch bleef de herinnering levendig in mijn hoofd zitten.
    Hoe voel ik me? Goede vraag...
    Wat voelde ik? Ik voelde me leeg, maar wat soort leeg? Kwam het door de pijn die me had achtergelaten, of... of iets anders?
    Ik keek vermoeid naar hem op. Het kostte me moeite mijn ogen open te houden.
    "Mag ik slapen?" fluisterde ik zacht, met hese, gebroken stem. Ik wou gewoon weg. Weg die duisternis in. Weg.


    SuperMars/Marcell/Man
    "Zometeen" Zeg ik zacht terug. Het is al een opluchting dat ze niet antwoordt met iets waaruit blijkt dat ze pijn heeft. Mijn blik schiet even naar het potje op het kastje. Het water is al langzaam roodzig gekleurd van het bloed wat om het vruchtzakje heen zat, maar als die straks schoon is en we maken het vruchtzakje open, kan ze precies zien hoe klein haar kindje nog was. Miskraam.. Dood geboren.. Baby.. En dan kan ze er afscheid van nemen. Dood..
    Ik glimlach naar haar, een glimlach die deels gemaakt is, deels ook niet. Aan de ene kant sta ik op het punt om in te storten, aan de andere kant ben ik blij dat ik haar van haar pijn verlost heb. Ik hou mijn blik dit keer op haar gericht. Probeer sterk te blijven. "Nala.. Heb je sinds ons laatste gesprek nog tekenen van zwangerschap gehad?" Ik kijk haar zo serieus mogelijk aan. "Omdat je meteen wist dat je pijn aan 'de baby' lag?"

    [Zo heb jij ook nog even iets te doen :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Weet iemand waar laatste reactie Julio gequotet staat?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    "¿Podría decirme lo que sueñas fue?" Fluister ik dan toch maar. Voorzichtig. Ik weet niet of ze het me wil vertellen en of het haar pijn doet, maar ze maakt me wel nieuwsgierig. Raar en eng.. met haar ouders. Ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat geeft niet. Zo stom dat ik dat zei van haar ouders.. Ze zijn er niet meer, dus dan kunnen ze moeilijk hier zijn, niet? Misschien dacht ik dat het mijn ouders waren in een nachtmerrie. Zou goed kunnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Danku danku danku danku _O_]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    [Omg, dit liedje past hier zo bij(Het Naomi, Ian, Sam drama), whaha, ja, was on direction aan het luisteren en toen dacht ik ahh, dit past wel erbij. (; Niet precies, veel stukken niet, maar sommige stukken wel, je moet wel kijken van Ian's perspectief, whaha!(']


    [Oke ik heb het liedje nog niet geluisterd, maar ik gok I Wish :) *Ga nu luisteren:) Ahw fout. Maar goed. Die kan ook:)]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:07 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne