• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [heeeee... Waarom vindt je Sam een aansteller D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Niet alles dringt echt tot me door, dat komt door de verdoving. Maar dan drukt Naomi haar lippen kort op mijn wang zegt sorry en loopt weg. W-wat? Ik kijk naast me en zie dan dat Ian uit het bed verdwenen verdwenen is. Ik weet al waar ze heen is. Ian. Nu ik weer alleen ben bekruipt schuldgevoel me. Tegenover Nala. Ik houd van Nala, eerlijk waar. En ik ben niet degene die iemand kuste, Naomi kuste mij.. Maar toch. Ik hield het niet tegen. FUCK THIS. Ik ben onrustig en dat is op dat klote ding naast me te horen. Ik wil Nala niet kwetsen. Lieve schattige Nala. Ze heeft me nodig, en ik haar ook. Dan val ik als vanzelf in slaap. De emotie's in combinatie met de verdoving putten me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [yeah dank je Jaimzz:) alles komt goed:) vandaag poldersport en daarna verjaardag dus reageer bijna hele dag niet]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    _[Het is je geraden dat het goed komt :Y)

    Want ik wil Nala niet kwetsen :') en zeker niet na wat er net met haar gebeurd is! D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mooi:) haha maar dat zou ook wel heel zieli zijn. Sam is een goede jongen... Hahja]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 7:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je weet dat die puntjes het ongeloofwaardig maken XD

    Achja. Niemand kent Sam's verleden. Dus weet je ook niet waarom hij zo doet :P zo.. Depressief XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jullie zijn onduidelijk... En denk Jaimzz plan, die is makkelijker.. (; Anders moet ik
    Een heel verhaal gaan bedenken en ik weet niks.. Hihi, goed Deems?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [weetje aan de ene kant begrijp ik Sam ook wel, hij heeft ook zijn behoeftes, whaha. Maar ik laat het haar wel goed maken met Ian, ben nu het bedenken wat ik haar laat zeggen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik zucht en draai me om. Ik haal haar hand van mijn pols en schud nee. 'Ik weet niet meer wat je wilt. Ik wil dit niet. Ik wil niet elke dag bang hoeven zijn dat je met Sam ligt te zoenen. Ik wil niet alles voor je doen om je vervolgens met Samxte betrappen.' Ik zet een stap achteruit. 'Vertel me wat je wilt. Ik begrijp het niet meer. Wat is er gebeurd met die blijf bij me? Heb je me dat niet een half uur gelede gevraagd? Ik blijf bij jouw maar jij niet bij mij.' ik zucht diep en kijk haar aan. Een traan stroomt over mijn wang. Ik hen zoveel piin dat ik niet meer kan praten.


    Naomi Micheal
    Ik sla mijn ogen weer neer. Ik weet wat ik nu ga doen niet goed is, Ian heeft al genoeg leugens gehoord, hij verdient geen leugens meer, maar ik kan voor mijn gevoel niet anders, ik weet dat ik hem op een andere manier niet meer terug krijg, nooit, ik verdien hem eigenlijk ook niet meer, maar ik kan gewoon niet zonder hem, hoe raar dat ook klinkt vlak nadat dat met Sam is gebeurt en ik weer dezelfde fout heb gemaakt, maar ik kan het niet, ik kan niet zonder hem, hij betekent te veel voor me, maar als hij me echt niet meer wil dan zou ik dat maar moeten respecteren, want ik begrijp het, ik zou mezelf ook nooit meer vergeven als ik hem was, hij heeft er ook alle recht toe. De traan die dan over zijn wang loopt maakt het mij alleen maar moeilijker, waarom blijf ik hem maar pijn doen, over en over, ik weet het zelf niet eens dus hoe moet ik het hem uitleggen. Weer een gevoel van schuld bekruipt me. Dan kijk ik toch op en kijk hem aan, zijn gezicht die nu boos, verdrietig en in nog meer emotie's staat maakt het niet makkelijker, alleen maar moeilijker, een stuk moeilijker, de tranen lopen bijna ook over mijn wangen, niet alleen omdat ik Ian zo zie, maar de woede, de woede op mezelf, hoe ik weer zoiets kan doen nadat ik hem beloofd heb bij hem te blijven, beloofd heb nooit meer zoiets te doen, maar ik me niet eens aan mijn eigen beloftes kan houden, hoe dom ik kan zijn en alles bij elkaar zou ik me het liefst nog slaan. Ik zucht en begin dan toch mijn verhaal, weer een leugen, maar voor mijn gevoel kan ik niet anders. 'Ian.' begin ik dan zacht en kijk hem nog steeds aan. 'Je weet niet wat er gebeurt is, ik werd weer wakker, maar jij sliep nog en Sam was nog wakker. Ik had weer dezelfde droom, de angst die ik maar steeds opnieuw en opnieuw bleef beleven, ik wilde je niet wakker maken, dus ik besloot naar Sam te gaan, ik weet hoeveel je hem haar, maar ik moest even bij iemand zijn en hij troosten me, er is niks gebeurt, alsjeblieft geloof me Ian.' zeg ik dan zacht het laatste bijna smekend en nu loopt er ook een traan over mijn wang, geen idee waarvan, allee emotie's, schuldgevoel, die door me heen stromen, waarschijnlijk wel. Ik kijk Ian nog steeds aan en bijt toch weer op mijn onderlip. 'Ian alsjeblieft.' zeg ik dan nog een zacht en sla mijn ogen nu toch neer en kijk zenuwachtig naar mijn schoenen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 9:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Helleuw people, I'm home again!
    Da wilde ik ff zeggen.
    Mars komt vanmiddag/vanavond wel :Y)
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heeee,

    hoe was het? :)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trouwens...


    IK HEB VAKANTIE (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, mijn vakantie is bijna afgelopen XD En ik moet nu nog heel hard aan school gaan werken XD

    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOWL]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    De tranen en de pijn hadden een waas over mijn ogen gelegd. Ook al was de pijn nu zo goed als weg, toch bleef de herinnering levendig in mijn hoofd zitten.
    Hoe voel ik me? Goede vraag...
    Wat voelde ik? Ik voelde me leeg, maar wat soort leeg? Kwam het door de pijn die me had achtergelaten, of... of iets anders?
    Ik keek vermeoid naar hem op. Het kostte me moeite mijn ogen open te houden.
    "Mag ik slapen?" fluisterde ik zacht, met hese, gebroken stem. Ik wou gewoon weg. Weg die duisternis in. Weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [DankU :P]


    Stop acting normal. It gets bored.