• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tell me a lie :P Ik heb geen idee waar ie over gaat en heb ook nog nie geluisterd.. Sorry!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    (...)

    [Oke ik heb het liedje nog niet geluisterd, maar ik gok I Wish :) *Ga nu luisteren:) Ahw fout. Maar goed. Die kan ook:)]


    [Nu ik erover nadenk past I wish beter idd, Hmmm.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "¿Podría decirme lo que sueñas fue?" Fluister ik dan toch maar. Voorzichtig. Ik weet niet of ze het me wil vertellen en of het haar pijn doet, maar ze maakt me wel nieuwsgierig. Raar en eng.. met haar ouders. Ik heb geen idee waar het over gaat, maar dat geeft niet. Zo stom dat ik dat zei van haar ouders.. Ze zijn er niet meer, dus dan kunnen ze moeilijk hier zijn, niet? Misschien dacht ik dat het mijn ouders waren in een nachtmerrie. Zou goed kunnen.


    Amor8 schreef:
    SuperMars/Marcell/Man
    "Zometeen" Zeg ik zacht terug. Het is al een opluchting dat ze niet antwoordt met iets waaruit blijkt dat ze pijn heeft. Mijn blik schiet even naar het potje op het kastje. Het water is al langzaam roodzig gekleurd van het bloed wat om het vruchtzakje heen zat, maar als die straks schoon is en we maken het vruchtzakje open, kan ze precies zien hoe klein haar kindje nog was. Miskraam.. Dood geboren.. Baby.. En dan kan ze er afscheid van nemen. Dood..
    Ik glimlach naar haar, een glimlach die deels gemaakt is, deels ook niet. Aan de ene kant sta ik op het punt om in te storten, aan de andere kant ben ik blij dat ik haar van haar pijn verlost heb. Ik hou mijn blik dit keer op haar gericht. Probeer sterk te blijven. "Nala.. Heb je sinds ons laatste gesprek nog tekenen van zwangerschap gehad?" Ik kijk haar zo serieus mogelijk aan. "Omdat je meteen wist dat je pijn aan 'de baby' lag?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Naoomzz, Joslie?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eleadora en Nala zul je bedoelen :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoe bedoel je? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik zucht en kijk op en zie dan dat Leslie er weer is, geen idee wat er zo net allemaal gebeurt is, het ging zo snel. Ik sta op en loop naar Leslie toe en ga op de rand van haar bed zitten en kijk naar haar. 'Hey Les.' zeg ik dan zacht. 'Hoe gaat het met je?' vraag ik dan en veeg wat haar uit haar gezicht en leg dan mijn hand op haar wang en streel met mijn duim zacht haar wang en kijk haar aan met een zwakke glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omdat ik een reactie van die mensen wil xD En zij eerder moeten reageren als Josh ofzo XD Maar dat lukt nu al niet meer XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik word uit mijn gedachten gehaalt als ik het bed een beetje voel inzakken naast me, ik kijk opzij en zie dan Josh. Hij vraagt hoe het met me gaat en ik glimlach dan een beetje naar hem. Zijn duim streelt zacht mijn wang. 'Met mij gaat het goed, alleen met Naomi, Sam en Nala niet.' ik kijk even met een pijnlijke blik naar Josh. 'Naoom lag op de ziekenzaal, geen idee waarom. Maar ze zag er al wel iets beter uit. En Nala werd schreeuwend van pijn ineens binnengebracht. Ik werd weggestuurd voodat ik iets kon zeggen of doen. En Sam ligt aan een hartmonitor...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Omdat ik een reactie van die mensen wil xD En zij eerder moeten reageren als Josh ofzo XD Maar dat lukt nu al niet meer XD]


    [Ik snap het nog steeds niet.. En wat maakt dat uit.. Vaag, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maakt helemaal niks uit, het is gewoon vaag :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jongens ik reageer vandaag waarschijnlijk nit meer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deemz, als het nodig is staat mijn gb/pb voor je open <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijne ook..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp