• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    (...)

    SuperMars/Marcell/Man
    "Zometeen" Zeg ik zacht terug. Het is al een opluchting dat ze niet antwoordt met iets waaruit blijkt dat ze pijn heeft. Mijn blik schiet even naar het potje op het kastje. Het water is al langzaam roodzig gekleurd van het bloed wat om het vruchtzakje heen zat, maar als die straks schoon is en we maken het vruchtzakje open, kan ze precies zien hoe klein haar kindje nog was. Miskraam.. Dood geboren.. Baby.. En dan kan ze er afscheid van nemen. Dood..
    Ik glimlach naar haar, een glimlach die deels gemaakt is, deels ook niet. Aan de ene kant sta ik op het punt om in te storten, aan de andere kant ben ik blij dat ik haar van haar pijn verlost heb. Ik hou mijn blik dit keer op haar gericht. Probeer sterk te blijven. "Nala.. Heb je sinds ons laatste gesprek nog tekenen van zwangerschap gehad?" Ik kijk haar zo serieus mogelijk aan. "Omdat je meteen wist dat je pijn aan 'de baby' lag?"

    [Zo heb jij ook nog even iets te doen :Y)]

    Nala
    "Euh..." ik beet op mijn lip, terwijl ik serieus probeerde na te denken. "Het overgeven... en wat stemmingswisselingen, denk ik..." of dat daar wat mee te maken had, liet ik maar in het midden liggen. Mijn ogen vielen even toe, maar ik sperde ze snel weer open. Hij had gezegd dat ik nog wakker moest blijven.
    "I-ik wist het gewoon... Het was een soort dubbele pijn." fysiek en mentaal... Het leven is totaal niet eerlijk. Ik vraag me af waarom het lot zo kwaad op me is. Heb ik ooit iets misdaan dan? Er kwamen wat tranen in mijn ogen, maar ik wou nu niet huilen. Ik wou gewoon weg, slapen... Weg van hier. Maar dat mocht niet, dus knipperde ik de tranen maar weg. Dan was er toch iets weg. Niet ik, de tranen...
    Ik wist nu gewoon niet wat ik voelde... pijn, verdriet,... een beetje alles dacht ik. Alles behalve vreugde, of een andere fijne emotie...
    "Misschien gebeurde het door de stress... de angst." dacht ik luid op, wat me eigenlijk niet opviel. Ik was werkelijk bang geweest door het geschreeuw hier en toen ik weg moest was ik eigenlijk eerst blij, maar achteraf was ik dan weer bang dat er wat met Sam zou gebeuren. En dan was er nog dat van Naomi en Sam, dat duidelijk meer om het lijf had, dan ik dacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoe is ze er nu achtergekomen, het Sam Naomi drama?? (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik word uit mijn gedachten gehaalt als ik het bed een beetje voel inzakken naast me, ik kijk opzij en zie dan Josh. Hij vraagt hoe het met me gaat en ik glimlach dan een beetje naar hem. Zijn duim streelt zacht mijn wang. 'Met mij gaat het goed, alleen met Naomi, Sam en Nala niet.' ik kijk even met een pijnlijke blik naar Josh. 'Naoom lag op de ziekenzaal, geen idee waarom. Maar ze zag er al wel iets beter uit. En Nala werd schreeuwend van pijn ineens binnengebracht. Ik werd weggestuurd voodat ik iets kon zeggen of doen. En Sam ligt aan een hartmonitor...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ze had eerst al een vermoeden, maar op die moment dat Sam en Ian stonden ruzie te maken, zat zij in de andere kamer.
    Ze heeft alles gehoord dan }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik had meteen moeten gaan slapen, meteen mijn ogen moeten sluiten om te verdwijnen. Want nu was ik beginnen denken. Tijdens deze pijnlijk affaire had het geleken of mijn hersenen terug gekeerd waren naar de ruzie die ik me niet meer kon herinneren. Alleen kon ik dat nu wel. Ik herinnerde het me maar al te goed...
    Ik besefte waarom alles zo vaag was geworden in mijn hoofd. Het was een soort zelfbehoud. Omdat ik wist hoe hard de herinnering aan die woorden me in de grond zou slaan.
    Waarom niet tegen Nala ik wed dat je niet voor Nala het zelfde voelt. Ik weet dat je geen spijt hebt van wat je hebt gedaan. En het ergste is. Ik weet dat je het zo weer zou doen.
    Ian had het tegen Sam geschreeuwd, maar vooral mij had het geraakt... Misschien was het makkelijker als ik gewoon alle mannen uit mijn leven bande. Ik zou ze negeren. Ze deden me toch steeds pijn, steeds opnieuw. Bewust of onbewust...
    Alleen Marcell mocht nog in mijn buurt komen. Hij was anders. Hij had me alleen geholpen. Zelfs toen hij me wegstuurde, wanneer Sam flauw viel, was dat uiteindelijk het beste voor mij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb zo'n rothekel aan Ian :')

    Door hem staat Sam nu echt heel slecht in het daglicht bij Nala XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pff..... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {hehe :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ach, jij vindt Sam ook een aansteller dus we staan quitte :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja das waar.... Hahahaha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [echt waar, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naaooommmzx ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {moet gaan, paardrijden
    Kom miss nog ff on voor ik vertrek ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik hoef toch nergens meer op te reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké Jaimzz en Naoom welke titel: Echte oorlog of Levensstrijd? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne