• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [*Rolt met ogen*]


    ?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, sorry was het verkeerde, moest dat niet hier plaatsen, hihi. Het irritante als je meerdere tab bladen hebt openstaan... Dus never mind...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Deemz, als het nodig is staat mijn gb/pb voor je open <3]


    [Hetzelfde geldt bij mij. (flower)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Nee, sorry was het verkeerde, moest dat niet hier plaatsen, hihi. Het irritante als je meerdere tab bladen hebt openstaan... Dus never mind...]


    [Ik dacht al, dafuq? 0.o

    Maar het was dus dat :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik sla mijn ogen weer neer. Ik weet wat ik nu ga doen niet goed is, Ian heeft al genoeg leugens gehoord, hij verdient geen leugens meer, maar ik kan voor mijn gevoel niet anders, ik weet dat ik hem op een andere manier niet meer terug krijg, nooit, ik verdien hem eigenlijk ook niet meer, maar ik kan gewoon niet zonder hem, hoe raar dat ook klinkt vlak nadat dat met Sam is gebeurt en ik weer dezelfde fout heb gemaakt, maar ik kan het niet, ik kan niet zonder hem, hij betekent te veel voor me, maar als hij me echt niet meer wil dan zou ik dat maar moeten respecteren, want ik begrijp het, ik zou mezelf ook nooit meer vergeven als ik hem was, hij heeft er ook alle recht toe. De traan die dan over zijn wang loopt maakt het mij alleen maar moeilijker, waarom blijf ik hem maar pijn doen, over en over, ik weet het zelf niet eens dus hoe moet ik het hem uitleggen. Weer een gevoel van schuld bekruipt me. Dan kijk ik toch op en kijk hem aan, zijn gezicht die nu boos, verdrietig en in nog meer emotie's staat maakt het niet makkelijker, alleen maar moeilijker, een stuk moeilijker, de tranen lopen bijna ook over mijn wangen, niet alleen omdat ik Ian zo zie, maar de woede, de woede op mezelf, hoe ik weer zoiets kan doen nadat ik hem beloofd heb bij hem te blijven, beloofd heb nooit meer zoiets te doen, maar ik me niet eens aan mijn eigen beloftes kan houden, hoe dom ik kan zijn en alles bij elkaar zou ik me het liefst nog slaan. Ik zucht en begin dan toch mijn verhaal, weer een leugen, maar voor mijn gevoel kan ik niet anders. 'Ian.' begin ik dan zacht en kijk hem nog steeds aan. 'Je weet niet wat er gebeurt is, ik werd weer wakker, maar jij sliep nog en Sam was nog wakker. Ik had weer dezelfde droom, de angst die ik maar steeds opnieuw en opnieuw bleef beleven, ik wilde je niet wakker maken, dus ik besloot naar Sam te gaan, ik weet hoeveel je hem haar, maar ik moest even bij iemand zijn en hij troosten me, er is niks gebeurt, alsjeblieft geloof me Ian.' zeg ik dan zacht het laatste bijna smekend en nu loopt er ook een traan over mijn wang, geen idee waarvan, allee emotie's, schuldgevoel, die door me heen stromen, waarschijnlijk wel. Ik kijk Ian nog steeds aan en bijt toch weer op mijn onderlip. 'Ian alsjeblieft.' zeg ik dan nog een zacht en sla mijn ogen nu toch neer en kijk zenuwachtig naar mijn schoenen.


    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar terwijl ze verteld. Ze smeekt me, verteld me dat er niks gebeurd is. Ik kijk haar zwikgend aan. Wat moest ik doen? Ik bedoel... Ik weet niet of ik haar geloof, maar ik weet wel wat ik voel. Ik weet dat ik van haar houd en haar niet kwijt wil. Alleen de vraag is dan: hoeveel sta ik toe? Hoeveel leugens accepteer ik nog. Ik bijt op mijn lip. Ze kijkt zenuwachtig naar haar schoenen.
    'naomi,' zeg ik zacht. Ik kijk haar aan en laat haar mij ook aankijken. 'ik ben gek. Gek op jouw en gek dat ik je een laatste kans geef. Ik weet niet eens of ik je verhaal wel geloof en misschien gooi ik mezelf wel in het diepe. Maar Naomi ik houd van je. En als ik je nu laat gaan zal ik dat ook doen, maar dan doe ik ons beidde pijn. Ik vergeef je, ik wil je bij me.' ik zwijg. 'maar als je nog eenvkeer zoiets doet ben je me kwijt. Echt kwijt.' ik kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Een glimlach verschijnt langzaam op mijn gezicht en ik vlieg naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek en trek me dicht tegen hem aan. 'Dankje Ian.' zeg ik dan zacht in zijn oor. En weer loop een traan over mijn wang, alleen nu niet door verdriet, maar blijdschap. 'Ik hou van je.' mompel ik dan en druk dan mijn lippen op de Zijne en blijf dicht tegen hem aanstaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hé, kunnen jullie mij misschien helpen met het kiezen van een titel voor mijn nieuwe verhaal. Het staat in dit topic]

    Ian Silvas

    Zij glimlacht en ik automatisch ook. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Waarom maak je het jezelf, mij en misschien ook Sam zo moeilijk,' fluister ik en kijk haar met een glimlachje aan. Ik druk mijn lippen op de hare. 'Ik houd ook van jouw.' Ik kijk haar aan. 'Hoe gaat het? Je hoort in je bed te liggen,' fluister ik en kijk haar met een glimlach aan. Waarom was het zo moeilijk? 'Heb je nog last van praten of iets?' Ik kijk haar aan. 'En je mag me altijd wakker maken als je een nachtmerrie hebt,' zeg ik haar en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik weet ook geen titel, maar ik heb tussen de reacties gekeken en er zitten er zeker een paar goede tussen. (; ]

    Naomi Micheal
    'Ik weet het niet.' mompel ik dan zacht en kijk hem weer aan en glimlach zwakjes. 'En het gaat prima.' mompel ik dan, ik merk dat mijn lichaam weer wat zwakker begint te worden, maar negeer het, ik ben nu bij Ian en dat is het belangrijkst. 'En dat zal ik de volgende keer doen.' zeg ik dan zacht en glimlach even. 'Maar nu wil ik je gewoon zo dicht mogelijk bij me hebben.' zeg ik dan en breng mijn lippen weer naar de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en zoen haar even terug. Ik til haar op en verbreek de zoen voordat ik de ziekenzaal in loop. Ik leg haar in het bed neer en leg de dekens over haar heen. Ik pak de deken en leg die goed over haar heen. Dan ga ik naast haar liggen.
    'Je moet rustig aandoen en ik ben bij je. Altijd.' ik glimlach en kijk haar aan om vervolgens naar het plafond te kijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    *slaapt*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga. Trusten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aawwhh, Ian geeft haar nog een kans (flower)
    Ik ben benieuwd hoe lief Nala is als ze dit van Sam weet.. Al is Naomi gewoon veel erger.
    *Ja dat is zo* Dankuu XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Lol.
    Nu ik Ian lees denk ik aan Ian Somerhalder :')

    Ik verveel me *zucht*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja ik ook. En ik heb spierpijn en nu willen mijn ouders persé gaan tennissen :(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol. Ga dan niet mee anders?

    En anders even de tanden op elkaar en aan mij denken die nog lekker in mijn bed lig terwijl jij dan tennist Mwhuahaha :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.