• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    Voordat ik antwoord kan geven wordt ik meegetrokken door een visagiste die me een blouse geeft. Daarna komt de regisseur eraan omdat we moeten acteren.

    'Jasmine! Je bent gekomen! Ik zeg het vol blijheid. Ik sla mijn armen om haar heen en kijk in haar ogen. '' écht cool dat je bent gekomen, ik dacht dat je me nooit meer wilde zien...' fluister ik, en ik kijk haar gekweld aan. Met een blik probeer ik haar gedachten te peilen; mislukt.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    Ik noemde mijn tekst op, en alles ging precies volgens het script. En nu was het Liam's beurt om het laatste zinnetje te zeggen, daarna zouden we kussen, en dan was het klaar. Ik keek hem even aan en ik kon het bijna uit zijn ogen lezen dat hij het helemaal niet wilde. Ik had geen idee wie die Leona was, maar het zat niet goed, dat wist ik wel.
    Ik probeerde hem even bemoedigend aan te kijken, maar dat kon ik niet teveel laten blijken, want dan zou de scene opnieuw moeten.
    Ik hoopte maar dat hij het nog even volhield, dat laatste zinnetje, en die kus..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik zeg de laatste zinnetjes snel, dan ben ik er van af. Ik twijfel even (Dat is goed want mijn personage doet dat ook) maar dan druk ik mijn lippen op die van Felicia. Ik probeer me te herinneren of dat haar personage me wegduwt maar weet het niet meer, ik ben een beetje van de wereld. Ik haal mijn hand naar haar haar en probeer me erop te concentreren dat het er romantisch uitziet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams - Jasmine Campbell
    Hij zegt zijn laatste zinnetjes en de twijfel is van zijn gezicht af te lezen als hij uiteindelijk toch zijn lippen op die van mij drukt. Zijn hand gaat even door mijn haren en ik leg één hand op zijn wang en de andere ligt op zijn bovenarm. Na een tiental seconden roept de regisseur 'Cut' en kunnen we van de set af. Ik laat Liam los en glimlach even ongemakkelijk. Daarna loop ik van de set af, zodat de volgende scene opgenomen kan worden. Ik wist niet of ik Liam nou nog moest roepen om nog even met hem te praten, of dat ik hem beter alleen kon laten. Als er iets was zou die toch wel naar mij toe komen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'Felicia!' roep ik, en ik ren naar haar toe. 'heb je zin om iets te gaan doen? Naar de bios of zo?' vraag ik, en ik weet wat haar volgende vraag word. 'we moeten morgen pas weer' geef ik antwoord op haar on gestelde vraag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    Ik dacht even na over de vraag die hij net gesteld had. Toen straks zat hij nog helemaal met Leona in zijn hoofd en nu vroeg hij of ik met hem naar de bios wilde? Toch stemde ik vrolijk toe.
    'Ja is goed! Maar dan ga ik me eerst even omkleden.' zei ik glimlachend en ik glipte de kleedkamer in. Daar wisselde ik Jasmine's kleren om voor mijn eigen kleren. Daarna werkte ik mijn haren en make-up nog een beetje bij, en liep de kleedkamer weer uit.
    'Klaar' zei ik vrolijk toen ik Liam zag.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik wacht bij de uitgang van haar kleedkamer en kijk een beetje rond. Als Felicia weer naar buiten komt zie ik iets in haar ogen dat me doet denken aan Leona en ik kijk meteen naar de grond. 'welke film?' vraag ik terwijl we naar mijn auto lopen, ik heb een Pick up Ik houd het bijrijdersportier open zodat Felicia in kan stappen en ga daarna op de driversseat zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    'Welke film?' vraagt hij terwijl we naar zijn auto lopen. Daarna houdt hij het portier voor me open en klim ik op een nogal moeilijke manier het voertuig in. Hakken waren fijn, maar niet altijd handig.. Hij nam plaats op de driversseat en ik haalde nadenkend mijn schouders op.
    'Kies maar, zolang het maar niks engs is, want daar kan ik echt niet tegen.' gaf ik blozend toe. Ik kon echt niet tegen dingen waar je van schrok, of enge films, dan moest ik altijd huilen en kon ik dagenlang niet slapen.
    'Verder maakt het me niet zoveel uit hoor.' zei ik glimlachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rider schreef:
    (...)

    Louis William Tomlinson

    Ik hoorde wat dingen omvallen en grinnikte er wat om. Niall was echt onhandig bezig vandaag. Hopelijk zou hij niet zo stuntelig zijn op de set. Anders zaten we daar straks tot midden in de nacht om af te krijgen wat vandaag af moest.
    Ik keek op toen de deur openvloog en Niall mij knuffelde. 'Is al goed hoor. Het was toch nog niet zo super interessant daar.' Ik haalde mijn schouders op en liep achter Niall aan die mijn auto al gevonden had. Ik maakte hem met een simpele druk op de knop open en stapte in.
    'Ja, ik was daar al. Iedereen was echt pissig dat je zo laat bent, dus maak je borst maar nat,' grapte ik, terwijl ik mijn gordel omdeed en de auto startte.


    Niall James Horan
    Ik bonkte met beide armen op mijn borst en trok een boos duckface. 'Ik kan het aan!' Daarna moest ik gelijk lachen om mezelf en schudde even mijn hoofd. 'Ik geloof je niet. Ik kan nooit later zijn dan Zayn. Die is echt nog met z'n haar bezig.' Ondertussen had ik plaats genomen in de bijrijdersstoel en mijn gordel vastgeklikt. Terwijl Louis ons naar de studio reed voelde ik enkele zenuwen prikken in mijn buik. Voor optredens had ik nooit echt zenuwen, ik hield gewoon van zingen. Maar dit was acteren en eerlijk gezegd kon ik dat niet. Vraag maar aan de regisseur van ICarly. Nog maar even in mijn script kijken. Oh shit, die lag nog thuis, bij het vallen had ik hem niet meer opgeraapt.
    'Mag ik straks jouw script nog even bekijken? Weet je trouwens welke scenes we vandaag doen? Hebben we er ook een samen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Cicaro Amare Dorado

    Als ik nog een keer om me heen kijk zie ik dat Louis is aangekomen met Niall. Ik loop naar hem toe en stel mezelf voor als zijn tegenspeelster. Ik denk aan de scene van ons, en ik slik even. Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig. Ik bedoel, je neemt niet elke dag een televisieprogramma op met Louis Tomlinson.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:00 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dana Leigh McClark

    Ik keek Caitlynn aan. ''Ik heb nog nooit gezoent' mompelde ik zachtjes. Ik had nog nooit een vriendje of wat gehad. Vriendinnen, die waren leuk en aardig. Terwijl hun allemaal op hun zestiende bezig waren met hun vriendjes, kon ik prima mezelf vermaken.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Laat me raden, je bent je eigen script vergeten,' zei ik hoofdschuddend, terwijl we de studio inliepen. Ik wilde hem net een mafkees noemen en zeggen dat ik geen idee had welke scènes we vandaag gingen opnemen, toen er een knap meisje op mij afliep. Nieuwsgierig keek ik haar aan, omdat ik mij afvraag wat er is. Dan zegt ze dat ze mijn tegenspeelster is en ik moet toegeven dat ik het een stuk slechter had kunnen treffen.
    'Leuk!' zei ik gelijk vrolijk. 'Hoe heet je?'


    Happy Birthday my Potter!

    Cicaro Amare Dorado

    'hoe heet je?' vroeg Louis aan mij. 'ik heet Cicaro Amare Dorado.' Ik bekeek Louis, en bedacht dat hij niet lelijk is.

    [Sorry voor korte post, maar ik moet gaan. x]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Niall James Horan
    'Nee, ja, misschien.' Maar voor ik goed en wel mijn hele antwoord had kunnen zeggen, was Louis al weg met zijn gedachtes. Het meisje voor hem vertelde namelijk dat ze elkaars tegenspelers waren en ik zag ook hoe Lou haar keurde, zoals eigenlijk altijd met elk meisje wat hij ontmoette. Maakte niet uit, zelf deed ik het ook en ik kon zeggen dat Cicaro er niet slecht uitzag.
    Ik liet de twee maar voor wat het was en liep naar de studio's en ging in het midden staan. 'Niall has arrived!' schreeuwde ik door de ruimte, benieuwd of iemand het zou horen en zou komen, want nu was ik maar zo alleen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dana Leigh McClark

    Ik trok de deur open van waar de jongens zaten, en trok Zayn eruit. Arme Zayn, hij werd overal mee naartoe gesleept. Snel rende ik naar de set, waar Niall stond. 'Hoi Niall, Dana McClark' zei ik snel en ik stond klaar. Ik en Zayn moesten zo een scene doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."