• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Lauren || MadeByHades
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Sheerios
    - Liam James Payne - Jack Dawson || wolffire
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:20 ]


    Do what people say you can't.

    Zayn Javadd Malik

    Ik ging even kijken hoe de kleedkamers eruit zagen. Ik hoefde nu toch even niet op de set te zijn. In de gang kwam ik Felicia tegen. ''Hey, hoef jij nu niet op te nemen?'' vroeg ik vriendelijk. Mijn hoofd draaide van links naar rechts om te kijken hoe het er allemaal uitzag. Ik had met Dana en Caitlynn al een beetje gepraat, nou echt gepraat was het niet. Met Felicia nog niet echt. Het enige wat ik wist dat was dat ze Felicia heette en dat ze Jasmine in de serie zou heten. Ik keek haar weer aan.


    Do what people say you can't.

    Felicia Williams
    'Hey, hoef jij nu niet op te nemen?' hoorde ik Zayn's stem ineens vragen. Hij keek even om zich heen, om te kijken hoe de kleedkamers eruit zagen.
    'Nee, volgens mij hoef ik pas over een paar scené's,' zei ik toen ik hem glimlachend aankeek. 'Moet jij nu niet opnemen met Dana? Je bent haar tegenspeler toch?' vroeg ik vervolgens aan hem waarna ik even de tijd nam om hem snel te bestuderen. Hij had mooie donkere ogen en een stralende glimlach, precies zoals ik altijd in de roddelbladen zag. Hij was in het echt wel veel knapper dan op foto's hoor, en hij was nog aardig ook. Niet dat ik dat niet verwacht had, maar dan nog. Er kwam bijna nooit zomaar iemand naar me toe om even te praten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Pik mijn Zayn niet in ;c ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    Dana Leigh McClark

    'Oke, ik zal je opgeven voor "Domme brunettes met een droom", oke?' zei ik sarcastisch. 'Wat denk je nou zelf, Lady Gaga komt binnenlopen en zegt: "Meisje, jij hebt talent! Hier, een platencontract" ' zei ik weer sarcastisch. Het erge aan Lauren is dat ze vaak sarcastisch is. 'Ciara, ik heb hier geen zin in. Of je houdt nu op met dat gezeur of ik ga wel weg' kefte ik naar haar.


    [Ze is blondie ;) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sheerios schreef:
    Harry Styles.
    Ik haalde de pet van mijn hoofd af, die Caitlynn me op had gezegd en luisterde naar de woorden van de regisseur. Als eerste begonnen Caitlynn en Dana en ik moest er uiteindelijk langs lopen.
    Met een verveelde blik loop ik door de school heen, ik wandel rustig door de gangen heen en kijk even om me heen. Ik zie twee meisjes bij de kluisjes staan, waarvan eentje aan het zingen is. Wauw, dat klonk kei goed. Ik liep op ze af en keek naar het meisje dat net gestopt was met zingen. 'Wauw, dat klonk echt geweldig!'


    Caitlynn Millers
    Ik bloos, wetend dat het alleen acteren is. Toch vat ik het wel op als een compliment. Ik herstel me snel en kijk Lauren brutaal aan. 'Curlyboy vindt me goed. Nou jij.' Ik tik haar op haar neus, maar hou het dan niet meer en barst in lachen uit. 'Sorry.' lach ik. 'CUT! Okay, we beginnen weer vanaf "Wauw, dat klonk echt geweldig!" ' ik keek naar Sander. 'Gaat lukken. Hoop ik.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [SHIT, stupid me]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Caitlynn moest blozen, en grijnsde. Dat had niet in het script gestaan. Maar alsnog, ze kon ook geweldig zingen.
    Ciara en Lauren zeiden nog wat tegen elkaar waarna ze beide in de lach schoten. 'CUT! Okay, we beginnen weer vanaf "Wauw, dat klonk echt geweldig!"' Hoorde ik de regisseur zeggen. Dus opnieuw zei ik hetzelfde zinnetje, 'Wauw dat klonk echt geweldig!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    Toen Caitlynn in de lach schoot, kon ik mijn lach ook niet inhouden. 'Sorry, ik bedoelde blondjes' hikte ik en ik giechelde nog even. Toen we weer opnieuw begonnen, proestte ik het uit. 'Sorry, sorry' verontschuldigde ik me met een grijns. Ik haalde diep adem en keek weer serieus. Snel wierp ik een blik op Caitlynn die zich ookal had hersteld. 'Ik mis mijn trapje' fluisterde ik nog snel en daarna was ik helemaal stil. Harry was weer begonnen, dus ik zei maar niks meer.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Millers
    'Curlyboy vindt me goed. Nou jij.' ik geef haar weer de brutale blik en kijk naar Nino. 'Ik ben Ciara.' ik had bijna Caitlynn gezegd, maar me op het laatste moment bedacht dat dat mijn naam nu niet was. 'En bedankt.' ik schonk hem een glimlach.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:33 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Mijn naam is Nino.' Ik grijnsde naar haar. Nog best lastig om niet je eigen naam te zeggen, ik had er de neiging toe gehad. 'Graag gedaan, en ik meende het. Het was echt geweldig.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    'Nou, ik heb er genoeg van' siste ik, terwijl ik met een klap het kluisje dichtdeed. De bel ging en ik wierp een dodelijke blik naar Caitlynn toe. 'Je zoekt het maar lekker uit' snauwde ik en ik liep de set af. Doodgelukkig dat ik klaar was met de scene, liep ik naar de gang en kwam Zayn en Felicia tegen. 'OHMIJNGOD JE STEELT MIJN VERLOOFDE' schreeuwde ik en ik deed net alsof ik huilde. 'Hoe kon je?' snikte ik. 'Maar goed, de eerste scene van mij was leuk' zei ik erna, heel vrolijk. 'Waarom moet iedereen zo groot zijn?' jammerde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:42 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers || Ciara Adams
    Ik voelde me een beetje ongemakkelijk nu Dana wegliep. Ik was niet al te best met jongens, laat staan zulke knappe als Harry Styles. De blos kwam weer terug op mijn gezicht. 'Ze doet normaal nooit zo. Dat was Lauren, trouwens.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Javadd Malik

    ''Nee, volgens mij hoef ik pas over een paar scené's,'' antwoordde ze. ''Moet jij nu niet opnemen met Dana? Je bent haar tegenspeler toch?'' zei ze daarna. Ik knikte waarna ik mijn schouders ophaalde. Misschien moest ik wel. Nou dan riepen ze me wel of zo iets. Felicia was een leuke meid maar stiekem vond ik Dana toch leuker. Mijn hand ging door mijn haar. ''Duss...'' mompelde ik. ''Wat nu?'' Ik schrok me dood als Dana ineens aankomt een begint te schreeuwen iets over een verloofde. En ook nog iets. Ik begon te lachen. ''Je bent echt gek, maar leuk gek.'' zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:07 ]


    Do what people say you can't.

    [Nu besef je dat Dana bij jullie staat ;o ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."