• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    De Crash, maar die is al genoemd. Voor de rest weet ik het niet, eigenlijk. Ik zit al best wel lang op Quizlet, maar nog niet zo lang op het forum, dus ik heb in die tijd best wat gemist door het forum te negeren. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is er ook eens een userstaking geweest?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Is er ook eens een userstaking geweest?
    Niet voor zover ik mij kan herinneren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De grote crash hahaha, dat was alles behalve fun.
    iedereen was alles kwijt.


    One day, I wanna say; I made it

    Barnabas schreef:
    De crash van twee jaar geleden?


    Was dat al weer twee jaar geleden?? Wow...


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Het eerste wat me te binnen schoot was dé beruchtste crash op internet ooit; DE QUIZLET CRASH. Ik denk dat heel wat mensen in paniek waren dat heel Quizlet eruit lag haha;p (ik lees overal 2 jaar geleden, echt zó lang geleden?;O) De werking van kudo's is ook veranderd op een gegeven moment: niet-users konden niet meer massaal kudo's geven. Verder zit ik eigenlijk niet zo heeeel lang op Quizlet:Y)


    “Begin at the beginning," the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop.” - Lewis Carrol

    Barnabas schreef:
    Is er ook eens een userstaking geweest?


    Misschien moeten we er een organiseren...

    Maar het enige wat ik kan bedenken is de crash en die is al tig keer genoemd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Krull schreef:
    (...)
    Je bedoelt de topleden? Dat is wat anders dan de awards van toen. De topleden zijn objectief zegmaar (het meeste in aantal), en de awards van toen was vanwege populariteit. Maar de topleden zijn inderdaad automatisch.

    Maar er worden hier goede dingen genoemd (Y)


    Nee, ik bedoel de nieuwsbrief, eest werd met de awards de story van de week via stemmen enzo gekozen. En nominaties. Ik neem aan tegenwoordig niet meer? Dat bedoelde ik met automatisch.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    uhmmm inderdaad de crash
    oh en natuurlijk de net nieuwe layout
    en de dat google Chrome laatst(weken terug/nog oude layout) aangaf dat quizlet een 'gevaarlijke' site was. met eventueel virussen
    dat was natuurlijk niet waar maar veel mensen schrokken er wel van
    en dat je nu samen met mensen stories kunt schrijven,dat vind ik echt een leuke optie
    het golden membership natuurlijk
    Krull als administrator(krul)
    de dagelijkse stelling en niet wekelijks
    de toevoeging van plaatsjes en later ook youtube filmpjes niet te vergeten!
    rutgers baby been born(baby)

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Dat bannen was van 1 april :')


    Er zijn ieder jaar 1 april grappen geweest. Ik vind dat daar ook wel een lijstje van mag komen.
    Want ik ben er ieder jaar ingetrapt :$

    Zo was er eentje dat Quizlter weer voor enkel Quizen zou worden. Ik schrok me dood... Gelukkig stond er in de eerste reactie toen 1 april...


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    (...)

    Er zijn ieder jaar 1 april grappen geweest. Ik vind dat daar ook wel een lijstje van mag komen.
    Want ik ben er ieder jaar ingetrapt :$

    Zo was er eentje dat Quizlter weer voor enkel Quizen zou worden. Ik schrok me dood... Gelukkig stond er in de eerste reactie toen 1 april...


    •*• Lululu •*•

    Samen verhalen schrijven, de serie's, de banoptie XD, de hypes zoals tokio hotel en Harry Potter enzo, de filters, (ik weet echt geen datums, sorry XD)


    Define "good".

    Alle verkiezingen? Die van de mods, bèta's en bemiddelaars.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Alle verkiezingen? Die van de mods, bèta's en bemiddelaars.

    Dat lijkt me ook leuk ja! Alle verkiezingen en wie er toen gekozen waren, ben best wel benieuwd wie er allemaal precies mod en beta zijn geweest en zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hoe dat nou zat met Jill en Hale, want dat weet ik nog steeds niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.