• Beste users!
    Binnenkort komt er een pagina op Quizlet, waar de geschiedenis van Quizlet.nl te lezen is. Leuk voor de (nieuwe) leden om een keertje te lezen ^^. Nu willen we jullie vragen of jullie nog gebeurtenissen weten die belangrijk zijn geweest in de geschiedenis van Quizlet.nl! Wat heeft er nu vooral voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is? En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was. Het gaat hier over gebeurtenissen zoals dat Quizlet series kreeg, en daarna stories, en dat Quizlet een forum kreeg! En wat recenter natuurlijk het nieuwe design. Als je iets weet, meldt het hier, en misschien wordt het wel in het verhaal verwerkt! Het liefst met de (precieze) datum erbij, alsjeblieft [:

    Krull wordt admin? :3

    Kweet niet echt, ik zit nog maar een jaartje op q en ik let niet zoveel op grote gebeurtenissen. xd


    help

    Misschien een klein stukje schrijven over jullie favoriete ex-bèta? *O*
    Hehe. Memoires of a dictator. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Prentiss schreef:
    Hoe dat nou zat met Jill en Hale, want dat weet ik nog steeds niet.

    Hale loog nogal behoorlijk veel dus die heeft uiteindelijk een permaban gekregen.
    Met Jill scheelde er iets, die had immens veel accounts en kwam ook steeds terug als ze een ban had. Wat haar historie precies is, weet ik niet meer, maar ze kwam wel veel in mijn gastenboek langs op verschillende accounts en ontkende dat zij dat was. Volgens mij kreeg die daarvoor een permaban, maar ik ben het niet echt zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)
    Hale loog nogal behoorlijk veel dus die heeft uiteindelijk een permaban gekregen.
    Met Jill scheelde er iets, die had immens veel accounts en kwam ook steeds terug als ze een ban had. Wat haar historie precies is, weet ik niet meer, maar ze kwam wel veel in mijn gastenboek langs op verschillende accounts en ontkende dat zij dat was. Volgens mij kreeg die daarvoor een permaban, maar ik ben het niet echt zeker.

    En Jill bleef constant doorzagen over één onderwerp zover ik begrepen had.
    Hale was vooral irritant door haar vele topic's over stomme, slechte rappers. Uiteindelijk is ze gebanned omdat ze ging faken, maar voor de rest heeft zij, zover ik weet, niks verkeerds gedaan. (Behalve dan iets beginnen met mijn broertje.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En Jill bleef constant doorzagen over één onderwerp zover ik begrepen had.
    Hale was vooral irritant door haar vele topic's over stomme, slechte rappers. Uiteindelijk is ze gebanned omdat ze ging faken, maar voor de rest heeft zij, zover ik weet, niks verkeerds gedaan. (Behalve dan iets beginnen met mijn broertje.)
    Oh inderdaad, die topics waren irritant. Wat ze precies allemaal hebben uitgestoken weet ik niet echt, maar was dat hale niet met dat fake zwangerschapsverhaal?
    Vervelend voor je dat ze nu iets heeft met je broertje.
    Hoe dan ook, het waren twee vervelende users.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Oh inderdaad, die topics waren irritant. Wat ze precies allemaal hebben uitgestoken weet ik niet echt, maar was dat hale niet met dat fake zwangerschapsverhaal?
    Vervelend voor je dat ze nu iets heeft met je broertje.
    Hoe dan ook, het waren twee vervelende users.

    *Had. Het was binnen een week uit. Geen idee wat die twee dachten. Idiots.
    En Hale was inderdaad die met een fake zwangerschap.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Prentiss schreef:
    Hoe dat nou zat met Jill en Hale, want dat weet ik nog steeds niet.

    Er staat letterlijk in de beginpost: En dit gaat niet over bepaalde personen of stories die in een bepaalde tijd ontzettend populair waren of bans waar veel ophef over was., dus dat komt er niet.

    Barnabas schreef:
    Misschien een klein stukje schrijven over jullie favoriete ex-bèta? *O*
    Hehe. Memoires of a dictator. :Y)

    Schrijf het zelf en stuur het naar Krull. Misschien is er nog ergens wel plaats voor die memoires van een dictator. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uneventful schreef:
    Vooral de periodes van Tokio Hotel, Harry Potter, Twilight, daarna Justin Bieber en nu One Direction.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Scandal schreef:
    (...)
    Schrijf het zelf en stuur het naar Krull. Misschien is er nog ergens wel plaats voor die memoires van een dictator. :')

    Oh, sorry, daar heb ik even overheen gelezen. Ik was vooral zelf nieuwsgierig, maar de reacties hebben dat wel ongeveer opgelost ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat de 'recente activiteit' werd ingeschakeld, de omkomst van alle designen steeds wat volgens mij al gezegd was haha, wanneer er voor het eerst wedstrijden kwamen en wanneer er columnisten kwamen? Goldenmembers? Sorry, ik weet de data niet :')

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:49 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik kan me de inlogstuff nog aan de rechterkant van de pagina herinneren. Maar voor de rest weet ik eigenlijk niet veel. Ben hier al sinds 2009 maar ik las vooral veel series in de beginperiode van mijn start!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    ik zit nou al wat... 4 of 5 jaar op Quizlet
    uhm hoogtepunten die ik heb meegemaakt
    - Tokio hotel periode
    -Tokio Hotel filter en de verwijdering ervan
    - De vampier craze (Twilight, Vampire Dairies en soortgelijken)
    - Justin Bieber periode
    - One Direction Periode
    - De Crash
    - De 'vervolg' optie in Quizzen
    - Overschakelen van 'vervolg' optie naar Series
    - Overschakelen van Series naar Stories
    - Komst van de gedichten
    - Komst van de polls
    - De hacker
    - De nieuwe look van Q
    - De badges
    - Golden Membership
    - Leeftijdscategoriën op stories
    - Genres bij de stories
    - Blog (of was die er altijd al? O.o)
    - De twee admins

    Dit genoeg suggesties? :)
    Jammer dat ik precieze data en tijd niet weet... Ben niet echt zo'n historicus

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 22:25 ]

    Misschien kan er een stukje in over het moment (weet niet precies wanneer dat was) dat er besloten werd dat reacties over gewicht en lengte niet meer toegestaan zouden worden, zodat Q een site zou zijn die eetstoornissen op wat voor manier dan ook níet zou stimuleren.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Misschien kan er een stukje in over het moment (weet niet precies wanneer dat was) dat er besloten werd dat reacties over gewicht en lengte niet meer toegestaan zouden worden, zodat Q een site zou zijn die eetstoornissen op wat voor manier dan ook níet zou stimuleren.

    Een heel erg belangrijke gebeurtenis als je het mij vraagt. Als dat niet gebeurd was zou het veeel meer op het forum zijn gekomen en dan was ik zeker weten niet op Quizlet gekomen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Een heel erg belangrijke gebeurtenis als je het mij vraagt. Als dat niet gebeurd was zou het veeel meer op het forum zijn gekomen en dan was ik zeker weten niet op Quizlet gekomen (cat)


    Echt hè, het is een enorm verschil met girlscene (ken je denk ik niet als jongen, maargoed) dat is nog véél meer gericht op uiterlijk. De mensen daar vond ik ook niet echt aardig. Dus Q is geweldig. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:50 ]


    You are beautiful, you are love.