• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde luid en perste toen mijn lippen op elkaar. Ik keek haar recht in haar ogen aan. Ze stonden uitdagend en maakten me nog gekker.
    "Charlynn." kreunde ik zacht en hoopvol.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik knipperde de tranen weg en keek naar hem op. Ik wou hem zo graag geloven.
    "En als jullie eens alleen zijn? Als het heel romantisch wordt en niemand houdt jullie tegen?" Ok, nu deed ik wel heel hypocriet. Ik bleef hem met grote ogen aankijken, hopend op het juiste antwoord, misschien zelfs meer dan op de waarheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grijns en doe dan toch wat gij wilt. Ik lik nog een keer langs zijn lid en eikel en neem hem dan in mijn mond en beweeg langzaam mijn hoofd op en neer en blijf hem uitdagend aankijken en neem hem soms wat dieper in mijn mond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik gooide kreunend mijn hoofd in mijn nek en sloot genietend mijn ogen. Mijn handen lagen gebald tot vuisten langs mijn lichaam, terwijl er rillingen van genot door mijn lichaam trokken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Als ik zie hoe hij geniet is dit voor mij het teken om wat sneller te gaan en doe dat dan ook en neem hem diep in mijn mond, met een hand begin ik dan nog ook plagerig zijn lies te stelen en verhoog dan nog eens een beetje het tempo.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik knipperde de tranen weg en keek naar hem op. Ik wou hem zo graag geloven.
    "En als jullie eens alleen zijn? Als het heel romantisch wordt en niemand houdt jullie tegen?" Ok, nu deed ik wel heel hypocriet. Ik bleef hem met grote ogen aankijken, hopend op het juiste antwoord, misschien zelfs meer dan op de waarheid.


    Sam
    Ze vraagt aan me wat als Naomi en ik alleen zijn en het romantisch wordt, niemand die ons tegenhoudt. Ze kijkt me met grote ogen aan.
    'Dan ben ik het die ons tegenhoud Nala,' zeg ik zacht. 'En daarbij, Ian laat ons toch niet alleen zijn. Die wil mij het liefst verrot slaan. Hij heeft me hier toch al eerder voor geslagen. En het is er niet beter van geworden.' Ik kijk haar nog steeds aan. 'Maak je geen zorgen Nala. Dat is niet nodig.'

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik ril even als haar hand over mijn lid glijdt en kreun en voel dan weer haar lippen op de mijne, maar haal ze er even vanaf. 'Gemeen.' murmel ik dan en druk dan weer mijn lippen op de hare en trek ook haar onderbroek uit en laat kort een vinger langs haar schaamlippen glijden en grijns even tegen haar lippen.


    Leslie Day
    Een zacht lachje rolt over mijn lippen als ik hem voel rillen. Hij zegt gemeen tegen me en kust me dan weer. Jij trekt mijn onderbroek uit en zijn vinger glijdt kort langs mijn schaamlippen waardoor mijn adem heel even stokt in mijn keel. 'Jij bent gemener,' mompel ik. En kijk hem dan aan terwijl ik weer zijn lippen beroer door een zachte streling van mijn lippen, maar geen kus. Ik schuur licht grijnzend even met mijn onderlichaam langs dat van hem en loop dan vlug naar de douche en zet die aan. Ik stap onder de warme stralen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik knik als hij zegt dat ik beter niet meer kan praten met mijn stem en grinnik. Dan luister ik naar wat hij zegt en met mijn koppigheid begin ik toch te praten. 'Eigenlijk vind ik het niet heel erg meer, anders had ik jouw niet.' zeg ik dan zacht en trek hem dan naar me toe en druk glimlachend mijn lippen op de Zijne, ik hou zoveel van hem.

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik glimlach en kijk hen aan. Dan breng ik ook mijn lippen naar de Zijne en druk ze er dan zacht op en stop dan waardoor we stil staan, dit was nu even belangrijker.
    Dan glimlach ik even tegen zijn lippen aan. Dan haal ik ze er even af en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jouw.' zeg ik zacht en druk dan weer mijn lippen op de Zijne.


    Ian Silvas

    Ik glimlach en kijk haar aan. 'Dat is waar,' mompel ik. Ik trek haar voorzichtig boven op me en sla mijn armen om haar middel. Ik druk mijn lippen op de hare en tik met mijn tong tegen haar lippen. Vervolgens laat ik onze tongen een vurig spel spelen. Mijn hand laat ik door Naomi's haar gaan, terwijl ik de ander op haar onderrug laat liggen. Ik bijt speels in haar onderlip en negeer het feit dat we in een ziekenzaal liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario 'Alex'
    Het genot verzamelt zich in mijn onderbuik en ik viel hoe ik bijna ga komen. Ik vond het nodig om haar te waarschuwen. Misschien wou ze mijn goedje wel niet in haar mond...
    "Ik kom." kreunde ik dan. Haar de keuze latend of ze verder wou gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Als hij zegt dat hij bijna komt ga ik nog sneller dat ik niet meer sneller kan, een moordend tempo. Mijn hand streelt nog steeds plagerig zijn lies. Als ik dan ook merk dat hij bijna komt kijk ik hem weer strak aan en de speelse blik is duidelijk in mijn ogen te zien en ik geniet zelf van hoe hij geniet.

    Naomi Micheal
    Ik voel zijn lippen weer op de mijn en grijns even tegen zijn lippen en al snel voel ik zijn tong en ontstaat er een vurig spel tussen en voel even zacht zijn tanden in mijn onderlip en doe even hetzelfde terug en ga dan weer helemaal op in de tongzoen en een hand streelt zacht zijn borst en de ander laat ik door zijn haar glijden.

    [Ik ben dansen, ben om half 9 weer terug, dus tot zo! :"D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Ok." mompelde ik en ging weer tegen hem aanliggen. Maar nu zat wat anders me dwars. Ik leunde opnieuw achteruit om hem aan te kijken.
    "Heeft Ian je geslagen?" vroeg ik dan zacht. Ik was misschien bang van hem... omdat hij zo had staan schreeuwen en omdat hij gewoon een man was -anderzijds... het was nog steeds Ian. Ok, we houden het erop dat ik net iets banger van hem ben dan dat ik van Sam was... wat snel voorbij was, in ieder geval- ik zou hem toch de wind van voren geven als ik hem nog eens zag.
    Wacht... zou hij mij dan slaan? Nee, Nala, Ian zou zoiets niet doen... Of, nou ja, eigenlijk bleef het wel een man. Maar Ian was nog steeds Ian. Nee, Ian zou me niets doen... Maar ik zou daarentegen eens een hartig woordje met hem moeten spreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nou lekker dan. Is Nala nu ook tegen Ian? Pffff....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {nou, niet meteen tegen
    ze staat twijfelend tegenover hem, maar denkt niet dat hij iets zou doen
    als ze elkaar nog eens zouden zien, zou het wss beter zijn :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hmmm... SAM... Hahahaha. Grapje. Dan moeten ze snel praten.... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {haha ja :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala is weer tegen me aan gaan liggen maar leunt dan opnieuw achteruit om me aan te kijken. Ze vraagt zachtjes of Ian me geslagen heeft. Ik knik en zucht dan.
    'Niet zo bijzonder,' zeg ik. 'Ik was aan het slapen en blijkbaar had Naomi aan Ian verteld wat er gebeurt was. En hij sloeg me gewoon een keer in me gezicht. Niets ernstigs Nala.'
    Ik streel weer over haar haren.
    'En ik had het sowieso verdiend. Ik heb met zijn vriendin gezoend, en Naomi is zo ongeveer alles wat hij heeft.'
    Ik kijk haar aan. Volgens mij is ze bang voor hem. En ondanks dat ik Ian niet mag verdedig ik hem wel.
    'Je hoeft niet bang voor hem te zijn Nala. Hij doet je geen kwaad. En mij zal hij ook niet echt meer gaan slaan.'
    Ik weet niets eens waarom ik hem nog verdedig.
    'De reden dat Ian en ik tegen elkaar schreeuwden is niet echt.. Bekend. Maar als hij me echt had willen slaan zou hij het toen nog gedaan hebben. Dus hij zal niet meer slaan. Echt niet.'
    Maar toch verdedig ik hem tegenover Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.