• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik knik als hij zegt dat ik beter niet meer kan praten met mijn stem en grinnik. Dan luister ik naar wat hij zegt en met mijn koppigheid begin ik toch te praten. 'Eigenlijk vind ik het niet heel erg meer, anders had ik jouw niet.' zeg ik dan zacht en trek hem dan naar me toe en druk glimlachend mijn lippen op de Zijne, ik hou zoveel van hem.

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik glimlach en kijk hen aan. Dan breng ik ook mijn lippen naar de Zijne en druk ze er dan zacht op en stop dan waardoor we stil staan, dit was nu even belangrijker.
    Dan glimlach ik even tegen zijn lippen aan. Dan haal ik ze er even af en kijk hem aan. 'Ik hou ook van jouw.' zeg ik zacht en druk dan weer mijn lippen op de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik leg glimlachend mijn handen op haar heupen en kus haar terug. Ik sloot mijn ogen en opende mijn lippen een beetje, zodat ik met mijn tong tegen de hare kon tikken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Tot mijn grote verrassing stond de vrouw daar plots met eten. Het was als een engel die kwam binnenvliegen. Ik ging snel rechtop zitten, zodat ze het blad op mijn schoot kon zetten, maar bleef dicht tegen Sam aan zitten. Ik dronk eerst wat. Gelukkig had de vrouw twee flesjes water mee, want het eerste was binnen no time op. Het andere zette ik even aan de kant, terwijl ik op het eten aanviel.


    Sam
    De vrouw komt de gordijnen binnen met eten en drinken. Maar zodra ik het eten ruik word ik misselijk. Daar laat ik echter niets van merken. Nala gaat rechtop zitten en neemt het dienblad aan. Ze drinkt een heel flesje water leeg en eet dan. Ik glimlach kleintjes. Niet overgeven Sam. Niet overgeven. 'Wat is je naam?' Vraag ik dan aan de vrouw, voor Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    'Ik lieg niet, je bent perfect.' zeg ik dan grijnzend en druk kort mijn lippen op de hare en kijk haar dan weer aan. 'Niet zo over jezelf praten.' zeg ik dan streng en sta dan op en pak haar hand vast. 'Ja, laten we maar vlug gaan.' zeg ik dan en krijg dan weer een idee. 'Ik weet hoe we sneller zijn.' zeg ik dan lachend en trek haar mee de kamer uit en gooi haar dan weer over mijn schouder en loop richting de douches, geen idee waarom ik dit altijd deed.


    Leslie Day
    'Dat perfecte valt wel mee,' zeg ik een beetje glimlschend. Er zijn genoeg gebreken aan me, maar dat maakt niets uit. Iedereen heeft die. Josh staat op en pakt mijn hand vast en hij trekt me mee de zaal uit. Hij zegt dat hij weet hoe we sneller zijn en ik kijk even vragend hem aan maar ik had het kunnen weten. Hij gooit me weer eens over zijn schouder en loopt naar de douches. 'Serieus Josh?' Vraag ik dan aan hem. 'Elke keer weer.' En ik zucht een keer diep. 'Het bloed stroomt naar mijn hoofd. Dan zie ik er zo nog niet alleen verschrikkelijk uit maar ook nog eens rood,' zeg ik met een lachje op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam
    De vrouw komt de gordijnen binnen met eten en drinken. Maar zodra ik het eten ruik word ik misselijk. Daar laat ik echter niets van merken. Nala gaat rechtop zitten en neemt het dienblad aan. Ze drinkt een heel flesje water leeg en eet dan. Ik glimlach kleintjes. Niet overgeven Sam. Niet overgeven. 'Wat is je naam?' Vraag ik dan aan de vrouw, voor Nala.

    Aireal
    Ik keek hem even verwonderd aan. Moest ik mijn naam zeggen?
    Het mocht niet. Er mocht op geen enkele manier een band ontstaan met de dansers, maar die regel had ik eigenlijk ook al zo goed als verbroken. Ik had al duidelijk gemaakt dat ik niet echt slecht was... Nooit geweest eigenlijk. Ik stak mijn handen in mijn zakken. Een gebaar dat ik altijd deed als ik me niet op mijn gemak voelde.
    Want dan was natuurlijk ook nog de gelijkenis van mijn naam met dat van die feërieke disney-figuur.
    Maar, ah, wat zou het. Ik zou gewoon mijn naam zeggen en de reacties ondergaan, zoals ik het al heel mijn leven deed.
    "Aireal." mompelde ik dan.

    Nala
    "Aireal?" vroeg ik, tussen een paar happen door.
    "Dat is een mooie naam... hij doet me ergens aan denken." ik stopte even met eten, terwijl ik nadenkend voor me uit staarde.
    "Hmm, ik weet het niet meer." fronste ik mijn wenkbrauwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oké jongens ik voel me nu lullig. Een vriendin van me viert haar verjaardag, maar ik was het helemaal vergeten. Nu vraagt ze dus of ik ook kom en ik heb geen cadeautje niks en heb al wat anders afgesproken. Help.... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heb het opgelost:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {haha, dat was snel}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaaa. Ik heb het heel goed opgelost. Gewoon gezegd dat we anders later nog wel een keer afspreken:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar de vrouw en ik kan haar blik niet helemaal plaatsen. Er heerst even een stilte maar dan mompelt ze toch haar naam. Aireal. Aparte naam, lijkt een beetje op Ariël. Ach ja, daar zal ze vast en zeker vaak grapjes over krijgen aangezien ze ook rood haar heeft en klein is. Nala zegt dat het een mooie naam is en dat het haar ergens aan doet denken. Ik wrijf met mijn hand over Nala's arm. 'Waarschijnlijk aan Ariël. Die zeemeermin,' zeg ik dan. En ik kijk op naar de vrouw. 'Ik zal er geen grapjes over maken,' zeg ik haar. Zij kan er ook niets aan doen dat ze rood haar heeft, hoewel ze het kan verven, en die naam heeft gekregen van haar ouders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal
    Ik glimlachte dankbaar naar de jongen. Hij was zowat de eerste, buiten Marcell en nog een paar uitzonderingen die dat niet als een aanleiding voor een grap zag. Ik wist ook wel dat het meisje dat niet expres had gedaan, dus ik reageerde er gewoon niet op.
    "Ik ga weer." mompelde ik en wees met mijn duim naar het gordijn. "Roep maar als je me nodig hebt."

    Nala
    Ik dacht weer wat na.
    "Hmm, dat kan... Is dat die met die zingende krab en dat schattige visje? Volgens mij heb ik daar eens een stukje van gezien, toen ik eens stiekem tv keek, terwijl papa weg was." zei ik zacht en begon weer te eten, maar rustiger nu.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    De vrouw, die dus Aireal heet, gaat weer weg en ik knik ten teken dat ik haar versta. Roepen als we haar nodig hebben. Moet wel lukken. Ik lig nu niet meer aan een hartmonitor. Geen irritante piep meer de hele tijd. Maar ook niet iets wat over me waakt.. Dat dan weer niet. 'Ja, dat is inderdaad met die twee. En dat ze een mens wil zijn. Met benen in plaats van vinnen.' Ik heb de film meerdere malen gezien, door mijn zusje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik knikte. "Ja, daar heb ik inderdaad een stukje van gezien." als het eten bijna op is, kijk ik plots naar hem op.
    "Wat onbeleefd van me!" riep ik bezorgd. "Ik heb je helemaal niets aangeboden. Wil je wat?" vroeg ik dan en schoof het dienblad een klein beetje naar hem toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar de etende Nala en dan kijkt ze ineens naar me op. Ze roept bezorgd dat het onbeleefd van haar is, ik wil net vragen wat als ze zegt dat ze me niets aangeboden heeft. Ze vraagt dan of ik wat wil en schuift het dienblad een klein stukje in mijn richting. Ik schud mijn hoofd.
    'Nee dank je, ik heb geen trek,' in feiten word ik er zelfs misselijk van.
    Maar dat zeg ik maar niet tegen Nala.
    'Eet jij maar lekker op.'
    Ik strijk over haar haren met mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte opgelucht naar hem. Was het erg als ik zelfs blij was dat ik het nog kon opeten? Zijn hand die over mijn haren streek, gaf me een kalm en geborgen gevoel.
    Ik at het laatste beetje op en zette het lege dienblad dan op het kastje naast me. Ik nam het tweede flesje water, dronk er nog wat van en keek toen Sam weer aan.
    "Zelfs geen dorst?" vroeg ik dan voor de zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”