• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik knik als hij zegt dat ik beter niet meer kan praten met mijn stem en grinnik. Dan luister ik naar wat hij zegt en met mijn koppigheid begin ik toch te praten. 'Eigenlijk vind ik het niet heel erg meer, anders had ik jouw niet.' zeg ik dan zacht en trek hem dan naar me toe en druk glimlachend mijn lippen op de Zijne, ik hou zoveel van hem.


    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Dat perfecte valt wel mee,' zeg ik een beetje glimlschend. Er zijn genoeg gebreken aan me, maar dat maakt niets uit. Iedereen heeft die. Josh staat op en pakt mijn hand vast en hij trekt me mee de zaal uit. Hij zegt dat hij weet hoe we sneller zijn en ik kijk even vragend hem aan maar ik had het kunnen weten. Hij gooit me weer eens over zijn schouder en loopt naar de douches. 'Serieus Josh?' Vraag ik dan aan hem. 'Elke keer weer.' En ik zucht een keer diep. 'Het bloed stroomt naar mijn hoofd. Dan zie ik er zo nog niet alleen verschrikkelijk uit maar ook nog eens rood,' zeg ik met een lachje op mijn lippen.


    Joshua Gayle
    Ik schud evn mijn hoofd en grijns. 'Voor mij ben je meer dan perfect.' zeg ik dan gemeend en loop stug door naar de douches en grinnik dan als ik hoor wat ze zegt. 'Het blijft leuk, keer op keer en geef toe zo erg vind je het niet.' zeg ik dan lachend. 'Als je je niet zo laat hangen, maar je hoofd optilt gebeurt dat niet.' zeg ik dan grijnzend. 'Rood staat je denk ik vast wel goed, de kleur van de liefde.' zeg ik dan lachend en zie dan al de badkamer en loop naar binnen en blijf dan staan. 'Zou ik je neerzetten, ik weet het niet.' mompel ik dan twijfelend met een speelse grijns.

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik leg glimlachend mijn handen op haar heupen en kus haar terug. Ik sloot mijn ogen en opende mijn lippen een beetje, zodat ik met mijn tong tegen de hare kon tikken.


    Charlynn "Charly" Williams
    Ik glimlach weer tegen zijn lippen en laat mijn armen om zijn nek glijden en mijn vingers gaan door zijn haar en ik ga wat dichter tegen hem aanstaan. Dan voel ik zijn tong en open mijn mond een klein stukje.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik laat mijn tong in haar mond glijden en we beginnen passionele tongzoen. Mijn handen gaan langzaam op ontdekkingstocht over haar lichaam, alsof ik geen enkele centimeter wou overslaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte opgelucht naar hem. Was het erg als ik zelfs blij was dat ik het nog kon opeten? Zijn hand die over mijn haren streek, gaf me een kalm en geborgen gevoel.
    Ik at het laatste beetje op en zette het lege dienblad dan op het kastje naast me. Ik nam het tweede flesje water, dronk er nog wat van en keek toen Sam weer aan.
    "Zelfs geen dorst?" vroeg ik dan voor de zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik laat mijn tong in haar mond glijden en we beginnen passionele tongzoen. Mijn handen gaan langzaam op ontdekkingstocht over haar lichaam, alsof ik geen enkele centimeter wou overslaan.


    Charlynn "Charly" Williams
    Ik ga nog dichter tegen hem aanstaan en geniet van het fijne gevoel dat door me heen stroomten zijn handen die over mijn hele lichaam gleden voelden fijn en laten een brandend, tintelend gevoel achter, een fijn brandend, tintelend gevoel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze opgelucht glimlacht. Of ze is opgelucht omdat het nu niet uitmaakt of ze het heeft aangeboden of niet, of ze is opgelucht omdat ze zo meer eten heeft voor zichzelf. In beiden gevallen maakt het me niets uit. Ze heeft alles opgegeten en breekt dan haar tweede flesje water aan. Ze vraagt of ik ook niets te drinken wil.
    'Neem jij het maar Nala, als ik iets wil vraag ik het wel aan Aireal oke?' Zeg ik dan zacht met een klein glimlachje.

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik meer dan perfect voor hem ben. 'Hm, dat kan ik op twee manieren interpreteren,' zeg ik met een lachje rond mijn lippen. 'Of je bedoelt meer dan alleen perfect. Of perfecter dan perfect.' Dan zegt hij dat ik moet toegeven dat ik het niet zo erg vind om zo getild te worden. 'Je weet toch dat ik niet aan toegeven doe,' zeg ik speels. 'Dat is meer jouw ding.' En ik grinnik kort. 'En het is zwaar om mijn hoofd op te tillen in deze positie.' Ik reageer niet op het feit dat hij zegt over dat rood me leuk zal staan. We komen aan bij de badkamer. Hij mompelt dan twijfelend of hij me neer zal zetten of niet. 'Hm, dan moet jij me uitkleden,' zeg ik quasi-onschuldig, 'als je me beet blijft houden... En ook als je me neerzet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Hmm, zoeken we hier even een ruimte die op slot kan?" fluisterde ik zacht, nadat ik mijn lippen van de hare had gehaald en grijnsde speels naar haar. Mijn hand streelde nu zacht over haar heup.

    Nala
    "Ok." mompelde ik en dronk de helft uit het flesje, daarna zette ik het weer aan de kant. Nu ik niet meer at of dronk, kon ik weer tegen hem aan gaan liggen. Dat deed ik dan ook meteen. Ik legde mijn hoofd op de vaste plaats op zijn schouder en keek naar hem op. Ik weet niet goed wat er in mijn ogen te lezen stond. Een spoortje verdriet, dat zeker. Maar ook liefde, genegenheid,... Ik voelde me veilig in zijn armen. Veilig en geborgen.
    Plots spookte de zin, die Ian had geschreeuwd weer door mijn hoofd.
    "Ik was niet alleen bang toen ik die pijn had..." mompelde ik plots zacht. Ik moest gewoon zekerheid en dat kon alleen door het te vragen... of subtiel te vragen. "Daarvoor ook al. Toen ik jou en Ian hoorde ruzie maken." de woorden kwamen maar heel zacht over mijn lippen.
    Ik wou hem geen schuldgevoel aanpraten, ik wou gewoon zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    'Perfecter dan perfect.' zeg ik dan grijnzend. Dan zit ik haar toch neer een druk mijn lippen opp de hare en kijk haar dan weer aan. 'Ik moet je dus uitkleden.' zeg ik dan grijnzend en druk weer mijn lippen op de hare en pak dan haar shirt van onder vast en haal weer mijn lippen van de hare en trek in een snelle beweging haar shirt uit en gooi die ergens neer en druk dan weer mijn lippen op die van haar. Dan laat ik mijn handen naar haar broeksband glijden en trek de broek iets omlaag tot onder haar kont en til haar dan op en zet haar op een wasbak neer terwijl mijn lippen nog steeds op die van haar zijn geplakt en trek dan ook met een snelle beweging haar broek uit en haar schoenen volgen al snel waardoor ze nu alleen nog in ondergoed zit en ik haal mijn lippen van de hare en kijk haar dan grijnzend aan met een speelse, uitdagende blik in mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    "Hmm, zoeken we hier even een ruimte die op slot kan?" fluisterde ik zacht, nadat ik mijn lippen van de hare had gehaald en grijnsde speels naar haar. Mijn hand streelde nu zacht over haar heup.

    Nala
    "Ok." mompelde ik en dronk de helft uit het flesje, daarna zette ik het weer aan de kant. Nu ik niet meer at of dronk, kon ik weer tegen hem aan gaan liggen. Dat deed ik dan ook meteen. Ik legde mijn hoofd op de vaste plaats op zijn schouder en keek naar hem op. Ik weet niet goed wat er in mijn ogen te lezen stond. Een spoortje verdriet, dat zeker. Maar ook liefde, genegenheid,... Ik voelde me veilig in zijn armen. Veilig en geborgen.
    Plots spookte de zin, die Ian had geschreeuwd weer door mijn hoofd.
    "Ik was niet alleen bang toen ik die pijn had..." mompelde ik plots zacht. Ik moest gewoon zekerheid en dat kon alleen door het te vragen... of subtiel te vragen. "Daarvoor ook al. Toen ik jou en Ian hoorde ruzie maken." de woorden kwamen maar heel zacht over mijn lippen.
    Ik wou hem geen schuldgevoel aanpraten, ik wou gewoon zekerheid.


    Charlynn "Charly" Williams
    'Klinkt goed.' zeg ik dan en druk nog een keer mijn lippen op de Zijne en kijk hem dan verliederlijk aan. 'Waarheen?'. Vraag ik dan zacht, zwoel ik zijn oor en bijt dan zacht in zijn oorlel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze drinkt de helft van het flesje leeg en komt daarna direct weer helemaal tegen me aan liggen. Het voelt vertrouw en warm. Ze legt haar hoofd op de vaste plek op mijn schouder en we kijken elkaar aan. Dan zegt ze plots zacht dat ze niet alleen bang was tijdens de pijn.
    'Wanneer was je nog meer bang?' Vraag ik zachtjes.
    Ze antwoordt daarvoor ook al. Een vragende blik is in mijn ogen maar die verdwijnt gelijk als ze zegt dat het was toen Ian en ik tegen elkaar schreeuwde. Ik slik een keer en sla mijn ogen neer. Bang voor mij.
    'Ben je nog steeds bang voor me?' Vraag ik met een kleine brok in mijn keel. 'Wilde je daarom niet dat ik bij je kwam gisteren?'
    Ze heeft gehoord wat Ian geschreeuwd heeft. Ze heeft het gehoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde zacht en nam haar hand vast.
    "Er moet hier ergens wel een plek zijn." mompelde ik bloedgeil. Ik trok haar met me mee de coulissen in, waar ik na een tijd een lege kleedkamer vond. Ik trok haar mee naar binnen en keek om me heen. Geen sleutel, maar wel een stoel. Misschien...
    Ik sloot de deur en zette de stoel onder de klink, zoals je ze dat in films ook wel zag doen.
    Toen draaide ik me weer om en grijnsde naar Charlynn. "Zo, nu zou niemand ons nog moeten kunnen storen." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze drinkt de helft van het flesje leeg en komt daarna direct weer helemaal tegen me aan liggen. Het voelt vertrouw en warm. Ze legt haar hoofd op de vaste plek op mijn schouder en we kijken elkaar aan. Dan zegt ze plots zacht dat ze niet alleen bang was tijdens de pijn.
    'Wanneer was je nog meer bang?' Vraag ik zachtjes.
    Ze antwoordt daarvoor ook al. Een vragende blik is in mijn ogen maar die verdwijnt gelijk als ze zegt dat het was toen Ian en ik tegen elkaar schreeuwde. Ik slik een keer en sla mijn ogen neer. Bang voor mij.
    'Ben je nog steeds bang voor me?' Vraag ik met een kleine brok in mijn keel. 'Wilde je daarom niet dat ik bij je kwam gisteren?'
    Ze heeft gehoord wat Ian geschreeuwd heeft. Ze heeft het gehoord.

    Nala
    "Niet meer... en ja, een beetje... Maar ook..." pfoe, dit was al verwarrend genoeg voor mezelf, nu moest ik het nog eens gaan uitleggen ook. Plus dit was gewoon zo'n moeilijk onderwerp. Hoe moest ik zeggen dat ik bang was hem te verliezen aan Naomi. Dat ik dat niet zou aankunnen.
    "Ik wou mezelf beschermen... tegen de pijn... als jij, voor... Naomi zou kiezen." zei ik hakkelend en durfde hem niet aankijken, terwijl de tranen weer in mijn ogen kwamen te staan. Stel je niet zo aan, Nala. Luister gewoon naar wat hij te zeggen heeft!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn "Charly" Williams
    Ik grijns als hij kreunt en loop met hem mee en al snel zitten we in een kleedkamer en hij sleut de deur af met een stoel en ik loop meteen naar hem toe en druk mijn lippen weer op de Zijne en laat mijn handen onder zijn shirt glijden, ik wilde hem en wel nu.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    'Perfecter dan perfect.' zeg ik dan grijnzend. Dan zit ik haar toch neer een druk mijn lippen opp de hare en kijk haar dan weer aan. 'Ik moet je dus uitkleden.' zeg ik dan grijnzend en druk weer mijn lippen op de hare en pak dan haar shirt van onder vast en haal weer mijn lippen van de hare en trek in een snelle beweging haar shirt uit en gooi die ergens neer en druk dan weer mijn lippen op die van haar. Dan laat ik mijn handen naar haar broeksband glijden en trek de broek iets omlaag tot onder haar kont en til haar dan op en zet haar op een wasbak neer terwijl mijn lippen nog steeds op die van haar zijn geplakt en trek dan ook met een snelle beweging haar broek uit en haar schoenen volgen al snel waardoor ze nu alleen nog in ondergoed zit en ik haal mijn lippen van de hare en kijk haar dan grijnzend aan met een speelse, uitdagende blik in mijn ogen.


    Leslie Day
    Josh zegt dat hij perfecter dan perfect bedoelt en een glimlach siert mijn lippen. Dan volgt er een soort speling waarin Josh mijn kleren uittrekt al zoenend. Eerst mijn shirts en daarna mijn broek, tot net over mijn kont. Hij tilt me op en zet me op de wasbak en ik zoen hem gewillig terug en hij trekt mijn schoenen en broek uit. Ik heb alleen nog maar ondergoed aan nu en Josh kijkt me grijnzend aan met een speelse uitdagende blik in zijn ogen. Ik kijk hem aan met een glinsterende blik in mijn ogen en ik trek hem naar me toe en druk mijn lippen weer op die van hem. Mijn handen glijden onder zijn shirt en voelen aan zijn goed gespierde buik. Dan verbreek ik de kus en trek zijn shirt uit. Ik druk een paar kusjes op zijn borstkas en kijk Josh dan weer aan. Ik grinnik zacht en zeg dan, 'Sorry, ik kom niet bij je broek en boxer. Dan moet ik buigen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik beantwoorde haar kus vurig. Mijn handen gingen ook onder haar shirt, maar ik had het geduld niet meer. Ik liet haar lippen even los, zodat ik haar shirt over haar hoofd kon trekken. Het kledingstuk vloog ergens door de kamer, terwijl ik mijn lippen weer op de hare drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn "Charly" Williams
    Als hij mijn shirt uitrekt doe ik hetzelfde al snel bij hem waardoor onze lippen even van elkaar wijken, maar druk zij al snel weer op de Zijne en mijn hand laat ik langzaam naar beneden glijden zijn broek in en dan zijn boxer en streel dan langzaam zijn lid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp