• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik grijns en kijk haar weer aan en til haar van de wastafel af en trek dan snel mijn broek uit waardoor we beide alleen nog in ons ondergoed staan. Ik Bernd dan weer mijn lippen naar de haren en druk ze er zacht op en laat dan mijn handen naar haar rug glijden en klik met een simpele beweging haar bh los die ook al snel ergens in de badkamer beland.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    "Niet meer... en ja, een beetje... Maar ook..." pfoe, dit was al verwarrend genoeg voor mezelf, nu moest ik het nog eens gaan uitleggen ook. Plus dit was gewoon zo'n moeilijk onderwerp. Hoe moest ik zeggen dat ik bang was hem te verliezen aan Naomi. Dat ik dat niet zou aankunnen.
    "Ik wou mezelf beschermen... tegen de pijn... als jij, voor... Naomi zou kiezen." zei ik hakkelend en durfde hem niet aankijken, terwijl de tranen weer in mijn ogen kwamen te staan. Stel je niet zo aan, Nala. Luister gewoon naar wat hij te zeggen heeft!


    Sam Jason Night
    Er stroomt opluchting door me heen als ze zegt niet meer maar die wordt gelijk aan gort geslagen als ik haar volgende woorden hoor. Dat ze me niet bij haar wilde laten daarom. En dat ze het deed uit zelfbescherming. Ik kijk haar vragend en verward aan. Maar dan zegt ze dat het uit zelf bescherming was voor de pijn als ik voor Naomi zou kiezen.
    'Rot Ian,' mompel ik zacht met opeengeklemde kaken. Ze kijkt me niet aan. 'Ik voel niets voor Naomi, Ian die haat mij. Hij wil mij niet gelukkig zien omdat ik hem pijn heb gedaan. Naomi is vreemdgegaan met me.'
    Ik ben er eerlijk over tegen Naomi.
    'Maar het stelde niets voor. Het was gewoon het moment. Meer niet.'
    Het gebeurde alleen nog twee keer.
    'Alleen Ian denkt dat ik jou bedrieg, dat ik niet van jou houdt. Maar dat doe ik wel. Naomi heb ik laten kiezen voor Ian, want ik kies voor jou. Jij bent er voor me. Toen ik flauw viel, een gat in mijn hoofd had. Geheugen verlies had, telkens weer.'
    Drie keer, ik vergat dat ze me gisteren zoende. Maar dat kwam van haar kant, niet van die van mij.
    'Ik kies niet voor Naomi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Houdt hij echt niet meer van haar? )': whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Niet zeuren :Y)

    En kom op. Wat denk je zelf (;

    Ik zou toch geen Jaimy heten als hij echt niet meer van haar zou houden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laten we het erop houden dat Sam niet zozeer liegt maar dat hij gewoon niet meer van haar wil houden dus dat hij doet alsof]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde even en beet op mijn lip, terwijl ik met trillende handen haar broek begon los te knopen. Het getril kwam door de onderdrukte lust en spanning die zich in mijn buik ophoopten.

    Nala
    Ik knipperde de tranen weg en keek naar hem op. Ik wou hem zo graag geloven.
    "En als jullie eens alleen zijn? Als het heel romantisch wordt en niemand houdt jullie tegen?" Ok, nu deed ik wel heel hypocriet. Ik bleef hem met grote ogen aankijken, hopend op het juiste antwoord, misschien zelfs meer dan op de waarheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik grijns en kijk haar weer aan en til haar van de wastafel af en trek dan snel mijn broek uit waardoor we beide alleen nog in ons ondergoed staan. Ik Bernd dan weer mijn lippen naar de haren en druk ze er zacht op en laat dan mijn handen naar haar rug glijden en klik met een simpele beweging haar bh los die ook al snel ergens in de badkamer beland.


    Leslie Day
    Hij tilt me weer van de wastafel af en eigenlijk vergeet ik dat ik vannacht zo slecht geslapen heb. Hij trekt dan zijn broek ook uit en we zijn beiden alleen gehuld in ondergoed. Mijn ogen glijden over zijn lichaam. Hij is zo damn sexy en hot. Hij drukt zijn lippen zacht op die van mij en ik kus hem gewillig terug. Ik voel dat hij mijn bh los maakt en ik heb geen idee waar die eindigt. Ik druk mezelf tegen hem aan en breng al zoenend mijn hand naar zijn boxer en trek die dan omlaag. Ik verbreek even de kus zodat ik die helemaal tot omlaag kan trekken. Op de terug weg streel ik even vlug plagerig langs zijn lid en druk mijn lippen dan weer grijnzend op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Williams
    Zijn handen maken trillend mijn broek los en ik besluit hem wat te helpen en knoop hem snel open en trek hem uit waardoor ik alleen nog in mijn ondergoed sta, mijn lippen zitten nog steeds op de Zijne en ik bijt dan zacht op zijn onderlip en trek dan ook zijn broek uit en laat mijn hand weer in zijn boxer glijden en pak zacht zijn lid vast en begin die weer zacht te strelen.

    Joshua Gayle
    Ik ril even als haar hand over mijn lid glijdt en kreun en voel dan weer haar lippen op de mijne, maar haal ze er even vanaf. 'Gemeen.' murmel ik dan en druk dan weer mijn lippen op de hare en trek ook haar onderbroek uit en laat kort een vinger langs haar schaamlippen glijden en grijns even tegen haar lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Beide persoontjes zijn seksueel bezig... Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik kreunde zacht en liet toen mijn hand ook in haar slipje glijden. Ik streelde even tussen haar schaamlippen en tikte toen zacht haar clitje aan. Ik haal mijn lippen even van de hare en drukte ze in plaats daarvan in haar nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik kruin als ik zijn vingers langs mijn schaamlippen voel glijden en toen zacht over mijn clitje en zijn lippen in mijn nek voel. Dan zie ik een bank staan en kijk hem aan en grijns even, dat lijkt me toch wat comfortabel. Ik trek hem mee naar de bank en trek dan zijn boxer uit en duw hem dan op de bank en ga er boven op zitten eendje mijn lippen weer op de Zijne en met mijn hand verwen ik langzaam zijn lid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Mijn kreun werd gedempt door haar lippen op de mijne. Ik klikte haar bh open en deed hem haar uit.
    Ik begon zacht haar borsten te masseren.
    Aargh, ze ging veel te langzaam! Hier werd ik gewoon gek van.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ga even teruglezen en dan reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charlynn
    Ik kreun even zacht tegen zijn lippen door zijn handen die zacht mijn horsten masseren en bijt dan zacht op zijn onderlip en haal dan toch mijn lippen van de Zijne en druk ze dan in zijn nek en ik laat mijn hand ook sneller bewegen en grijns even tegen zijn huid aan en ga dan weer verder met kusjes te drukken in zijn nek en werk me dan een weg omlaag, via zijn borstkas, naar zijn buik en steeds verder tot ik bij zijn lid aankom en pak die dan vast een geef zacht een likje over zijn eikel en kijk hem dan met een speelse uitdagende blik aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp