• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zie je hoe lief Sam is :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ok." mompelde ik twijfelend. Het feit dat Sam hem verdedigde, sprak hem wel grotendeels goed. Sam zou niet zeggen dat ik niet bang moest zijn, als Ian me nog op welke manier ook pijn zou doen. Ik wist eigenlijk zelf wel dat Ian niets zou doen, maar toch... Het was gewoon te lang geleden dat ik hem nog eens had gezien.
    "Ik moet denk ik gewoon nog eens met hem praten... enkele dingen uitklaren." zei ik en legde mijn hoofd weer tegen zijn schouder.
    Het voelde beter nu alles een beetje uitgeklaard was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -stilte-


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Aaahhw lieve Sam.... Hahaha En toch moeten Nala en Ian inderdaad weer is gaan praten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer Peeps en ja, Sam is idd lief bezig, heb alles ff gelezen! ;')]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 20:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Als hij zegt dat hij bijna komt ga ik nog sneller dat ik niet meer sneller kan, een moordend tempo. Mijn hand streelt nog steeds plagerig zijn lies. Als ik dan ook merk dat hij bijna komt kijk ik hem weer strak aan en de speelse blik is duidelijk in mijn ogen te zien en ik geniet zelf van hoe hij geniet.

    Naomi Micheal
    Ik voel zijn lippen weer op de mijn en grijns even tegen zijn lippen en al snel voel ik zijn tong en ontstaat er een vurig spel tussen en voel even zacht zijn tanden in mijn onderlip en doe even hetzelfde terug en ga dan weer helemaal op in de tongzoen en een hand streelt zacht zijn borst en de ander laat ik door zijn haar glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HALO?! *AWKWARD SILENCE*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik kom kreunend klaar.
    "God, Charlynn." mompelde ik nog eens en hijgde uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {haha, welcome back!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ok." mompelde ik twijfelend. Het feit dat Sam hem verdedigde, sprak hem wel grotendeels goed. Sam zou niet zeggen dat ik niet bang moest zijn, als Ian me nog op welke manier ook pijn zou doen. Ik wist eigenlijk zelf wel dat Ian niets zou doen, maar toch... Het was gewoon te lang geleden dat ik hem nog eens had gezien.
    "Ik moet denk ik gewoon nog eens met hem praten... enkele dingen uitklaren." zei ik en legde mijn hoofd weer tegen zijn schouder.
    Het voelde beter nu alles een beetje uitgeklaard was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waarom heb ik het gevoel dat iedereen op mij wacht? XD

    En Naoomz, jij bent aan de beurt met Joshie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik weet het, Sam is lief -gayhand-

    *ego kuch kuch*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, ik weet niet of iedereen op jou wacht, maar ik toch :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze mompelt oke en ik weet niet of ik haar heb kunnen overtuigen. De ene keer is ze als een open boek voor me, de andere keer als ondoorgrondbare wateren. Ik weet niet waarom ik haar ervan probeer te overtuigen dat Ian geen kwade jongen is. Eerst slaat hij me, wat ik kan begrijpen. Dan, toen ik voor Nala koos, was hij me dankbaar. Kan ik ook nog begrijpen. Maar toen. Argh, toen. Toen ik hem hoorde schreeuwen en ik uit het ziekenhuisbed strompelde, verzwakt en met pijn, om te kijken of het met hem ging, hij oke was. Mijn eigen leven riskerend. En hij hatelijk en boos ging doen. Het me kwalijk neemt dat Naomi wilde dat ik bleef. En ook nog eens zeggen dat ik lieg tegen Nala. En vervolgens viel ik flauw en ging er geloof ik iets mis met mijn hart. En toch, toch verdedig ik hem.
    'Misschien moet je inderdaad maar met hem gaan praten,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Was even met de auto naar mijn vader, maar ben er nu echt. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp