• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en glimlach even. 'En zingen kost meer energie,' fluister ik en druk een kusje op haar voorhoofd om vervolgens mijn hoofd tegen de hare te leggen. Ik zwijg even en pak haar hand onder de dekens vast. Dan begin ik toch zachtjes te zingen. Voor Naomi. Ik stop na een tijdje omdat ik geen behoefte meer heb aan zingen. Mijn stem wordt schor en ik krijg er dorst van, maar ben weer te lui om op te staan en wat drinken te pakken.


    Naomi Micheal
    Als hij begint te zingen ontstaat er een brede glimlach op mijn gezicht en ik luister naar zijn prachtige gezang, na een tijdje stopt hij toch en kijk even teleurgesteld op, maar glimlach dan toch weer en leg mijn hoofd weer terug. 'Danje.' zeg ik dan zacht en nog steeds glimlach ik breed. Zijn had hou ik nog steeds stevig vast onder de deken, nog lang niet van plan om die los te laten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik hoor ineens zacht gefluister in mijn oor waardoor ik letterlijk opschrik uit mijn gedachten. Ik kijk vragend naar Josh. 'Sorry wat zei je?' Vraag ik dan. 'Ik was in gedachten,' mompel ik. Ik lig (?) bij Josh en het voelt perfect aan voor het moment. Dat hij door mijn haren streelt, me in zijn armen houdt, hij me beschermd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps, ze zitten is het niet... Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. 'Bedankt voor wat? Voor het zingen,' vraag ik verbaasd en kijk haar vragend aan met een glimlachje. 'Als er Iemand is voor wie ik zou zingen dan ben jij het,' vertel ik haar en kijk haar aan. 'Bedank me daar niet voor.' Ik glimlach even en kijk dan weer naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik dacht liggen maar wist het niet zeker XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol. Ian en Naoomz liggen ook in de ziekenzaal toch? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Lol. Ian en Naoomz liggen ook in de ziekenzaal toch? :')]


    [Je naast Sammy weer ongemakkelijk voor hem, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weetje, dit is best erg, mart ik vind de discusie's(ruzie's) tussen Ian en Sam best grappig... Oke, ik ben echt erg....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Jaimz wat vind je van giant bitch Aurora?? Whaha! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Still HATE her :')

    En Sam heeft geen aandacht voor ze aangezien hij nu duizelig is, zijn hart veel te snel klopt en hij denkt dat Nala dood is aangezien de vrouw zegt dat alles nu in orde is met Nala en Sam zegt dat het niet kan als ze eerst zoveel schreeuwde tenzij ze dood is.

    :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oei.. Sad Sam. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen met Aurora... En ze heeft het Leslie nog zo gemakkelijk gemaakt.. ;') Wat gaat ze doen met de spullen? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Geen idee wat ze ermee gaat doen xd verbranden denk ik :3 en anders wachten we er even tot morgen mee? Kan Ellie ook reageren ^.^ misschien heeft zij nog wel een inbreng (:

    En anders. Les heeft de sterrenschot niet achter de rug van Aurora vandaan gehaald en Aurora wel helemaal losgelaten omdat ze denkt alle wapens te hebben :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [haha. Naoom kan je reageren met Naomi?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weet ik ze gaat haar niet vermoorden hoor, misschien alleen bedreigen. (: Maar laten we morgen maar idd verder gaan. Eigenlijk moet Nick Auror's kant kiezen.. Ze hielp hem uiteindelijk wel en heeft al zijn wonden verzorgd en ze doet Leslie geen pijn, alleen Leslie doet Aurora pijn, geef toe, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naoomz, Les is Nick's liefde :')



    En wat Deemz zegt maar dan met Josh :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.