• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb nu 1234 woorden, lol x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Prentiss schreef:
    (...)
    Tss, maar jij hebt ook een eidetisch geheugen (cat)

    Dat help anders niet bij het schrijven hoor. :Y)


    comfort in c h a o s

    PercyWood schreef:
    Ik heb nu 1234 woorden, lol x'D

    Dat is een van de leukere wordcounts! Zo vind ik persoonlijk (3)3.333 ook altijd een leuke wordcount.

    Enneh, weet iemand een woord voor iemand die zich makkelijk uit dingen praat/heel gemakkelijk familiair omgaat met nieuwe mensen? -dat ging ik origineel op het internet opzoeken, maar toen belandde ik toevallig op YT -(A)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 15:44 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat is een van de leukere wordcounts! Zo vind ik persoonlijk (3)3.333 ook altijd een leuke wordcount.

    Enneh, weet iemand een woord voor iemand die zich makkelijk uit dingen praat/heel gemakkelijk familiair omgaat met nieuwe mensen? -dat ging ik origineel op het internet opzoeken, maar toen belandde ik toevallig op YT -(A)

    Ehh... Gladjanus? Zo noem ik dat soort mensen meestal x'D
    Ik heb geen idee eigenlijk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Mulford: Gebruiken ze daar op CM geen woord voor? Een sociale vlinder is dat tweede, maar voor dat eerste kan ik alleen opkomen dat het een heel charmant persoon moet zijn, verder niets.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    @Mulford: Gebruiken ze daar op CM geen woord voor? Een sociale vlinder is dat tweede, maar voor dat eerste kan ik alleen opkomen dat het een heel charmant persoon moet zijn, verder niets.

    Inderdaad. Kom op Reid. Daar komt dat eidetisch geheugen toch goed voor van pas?


    Ex astris, sciencia

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ehh... Gladjanus? Zo noem ik dat soort mensen meestal x'D
    Ik heb geen idee eigenlijk.

    Hmm, dat vind ik dan al snel negatief klinken, terwijl hij dat eigenlijk niet echt is.


    Ex astris, sciencia

    @Mulford: doet me de denken aan de uitvreter, maar dat is dan ook meteen weer iemand die vaak gebruikt maakt van anderen.


    Felix

    Mulford schreef:
    (...)
    Hmm, dat vind ik dan al snel negatief klinken, terwijl hij dat eigenlijk niet echt is.

    Dat was ook het enige dat ik kon bedenken x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulford schreef:
    (...)
    Inderdaad. Kom op Reid. Daar komt dat eidetisch geheugen toch goed voor van pas?

    Ja, maar dat is momenteel eventjes uitgeschakeld, UnSub. n.n Ik zal zo eventjes opzoeken.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Ja, maar dat is momenteel eventjes uitgeschakeld, UnSub. n.n Ik zal zo eventjes opzoeken.

    Lol. x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Somebody up for a word war?


    comfort in c h a o s

    YUP! Me!



    Ex astris, sciencia

    Ik heb om precies te zijn 0 woorden. Zoveel huiswerk jongens D:
    Ik moet eerst echt nog wat school dingen doen voordat ik ga beginnen, wat een marteling T-T. Maar ik heb het de eerste dagen makkelijk, aangezien ik alleen hoef te herschrijven ipv alles nog te moeten verzinnen.


    i put the fun in funeral

    @Mulford: Wanneer?


    comfort in c h a o s