• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Ófriðr
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille -
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CrazyChicken schreef:
    In welk font gaan jullie schrijven? En zeg niet Calibri, want dan ga ik huilen. Ik kan namelijk niet kiezen en ik ben te neurotisch om halverwege te veranderen, dus ik wil het vanaf het begin goed doen. (':


    Ik gebruik meestal Courier New. Het doet me een beetje denken aan oude typemachines en dat voelt zo "echt" als ik aan het schrijven ben. Kan het niet zo goed uitleggen denk ik ~~~


    If you're going to hell, keep going

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Haha, ja, juist daarom. Dan word ik het na een tijdje zat. Ik heb echt een halfuur zitten kloten en dingen zoeken en alles voordat ik eindelijk (ongeveer) besloten had. Maar gewoon word en openen en typen kan ook. XD


    Tja, eigenlijk maakt het font me niet zo heel veel uit, zo lang het maar goed leesbaar is. En alles is beter dan Comic Sans. (:
    Ik ben nu overigens wel benieuwd welke het uiteindeiljk geworden is. :'D




    En nog maar een uur en een paar minuten tot 1 november! Ik ga nu slapen, maar bij deze wens ik iedereen alvast veel succes. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YAY! Het is NaNo! Is er iemand die al woorden heeft? Ik nog niet :Y) Ik begin vanmiddag pas (:
    Succes allemaal! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind het zo jammer dat ik niet mee kan doen, maar dat zou ik nooit redden met mijn huiswerk en zo D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik begin ook pas vanmiddag. Succes iedereen! <3


    i put the fun in funeral

    Yay! ik kan vanavond eindelijk weer op mijn laptop werken! (laptop is een groot woord, koelkast met internet mogelijkheid past eerder)
    maargoed! suc6 allemaal! (H)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb net mijn eerste 110 woorden getypt, maar ik moet me nu haasten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké. Muziek staat op, grote tas koffie met melk staat naast me op mijn bureautje en mijn wordprocessor staat open. Ik kan beginnen!
    Hebben jullie (wanneer jullie dan ook beginnen) een playlist samengesteld? Dit is de mijne :
    Last Goodbye - Alex Band
    In my veins - Andrew Belle
    Rubik's Cube -Athlete
    Boston - Augustana
    So Cold - Ben Cocks
    Fragile - Delta Goodrem
    Beside You - Marianas Trench
    I'm in Here -Sia



    En, voor ik het vergeet. Veel succes iedereen!


    @CrazyChicken, ik schrijf in Arial Narrow, op 8

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 9:33 ]


    Ex astris, sciencia

    De eerste 926 zijn binnen. :'D Veel succes iedereen.


    comfort in c h a o s

    Dit is overigens mijn playlist:

    - Arms of the angel - Sarah McLaughlin
    - The sound of silence - Simon and Garfunkel
    - Tears ot the angels - RayDan(?)
    - I'm in here - Sia


    comfort in c h a o s

    @CrazyChicken Ik schrijf in Georgia, no idea why, het ziet er leuk uit.
    Voorlopig werk ik nog niet met een playlist, ik heb gewoon het jazz channel open gezet van telenet (dankzij het gebrek aan een klassiek channel)
    @Ayumi je staat erbij c:

    Veel succes met schrijven iedereen c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hoe schiet het overigens op bij iedereen? [:


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Hoe schiet het overigens op bij iedereen? [:


    Bwah, redelijk, vannacht een duizendtal woorden geschreven en nu eerst nog wat leren. Bij jou?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Reid schreef:
    Hoe schiet het overigens op bij iedereen? [:

    Ik heb nu ongeveer 1000 woorden


    Ex astris, sciencia

    Guys, what do you think? Zou dit een goede speech op een begrafenis maken?
    "De William die ik ken is heel anders dan de William die de meesten van jullie kenden," begon Jeremy. Zijn stem trilde en hij was bang dat hij elk moment in tranen zou uitbarsten. "Hij rookte niet wanneer ik erbij was en dan raakte hij ook geen druppel alcohol aan. Hij luisterde geen Drum 'n' Bass of dubstep maar was attent. Lette op. Hij was altijd meer een soort van beschermer. Een rolmodel. Ik denk niet dat veel mensen die kant van William kennen. Zie je? Hij probeerde zó hard om goed te zijn. Maar hij wilde er ook bij horen. En dat deed hij gewoon niet.
    William. Weet dat wij hier je nooit vergeten. Je bent bijzonder. Speciaal. Goed. Misschien net wat te goed voor deze wereld. Maar nu zit je zeker daar bij God en eet je rijstpap met een gouden lepeltje, zoals ze tegen kleine kinderen zeggen. Nou. Ik mag dan wel geen klein kind meer zijn, maar wat ik zeker weet is dat je daar bij God bent. Dat je rijstpap hebt, dat weet ik niet. Maar je bent in de hemel. Daar ben ik zeker van.
    Er zijn mensen die zeggen dat zelfmoord een daad van egoïsme is, maar dat kan ik niet zien. Als de persoon die zelfmoord pleegt egoïstisch zou zijn, wat maakt dat de mensen die niet willen dat hij dat doet dan? Zijn die dan niet net egoïstischer? Die mensen willen die persoon op de wereld houden, ook al zou die persoon dan net meer en meer lijden. Daar zie ik het goede niet van in."

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 12:18 ]


    Ex astris, sciencia