• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Binnenkort zal er een nieuwe regel zijn, waardoor het voor andere ook overzichtelijker word. Alsjeblieft denk aan andere!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Isaac Dales

    Ik loop een andere richting uit en begin te rennen. De donkere bomen flitsen aan me voorbij. Ik vertraag mijn pas en laat mezelf neervallen. De pijn begon eindelijk voelbaar te worden. Mijn neus bloedde en mijn arm was zwaar. Ik zocht de rugzak die ik elke keer weer verstopte op die plek in de holle boom. ik staak mijn arm in het gat en haalde mijn rugzak eruit. Ik riste hem open en sloeg een zucht van verluchting toen ik zag dat alles aanwezig was.Ik had mijn bloedende neus als met mijn trui een beetje gestelpt, maar ik nam toch een watje en stak het in mijn neus. Daarna nam ik de kleine tube zalf om op mijn arm te doen om dan ten slotte eso-betadine op mijn schaafwonden te doen. Ik bijt op mijn tanden omdat het een prikkend gevoel veroorzaakt. Na mijn zelfverzorgingssessie ging ik naar mijn auto. Ik open de deuren , maar word plots opgeschrikt door een geluid.

    (Dit 'geluid mag eventueel één van de wolven te zijn maar hoeft niet per sé als iemand zich geroepen voelt?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Memphis

    "Als die klootzak niet- Als ik niet tegen de deur aan was gelopen dan hadden we gewoon een geslaagde actie gehad. Dank je neef. Oké, Harrold slaat me."
    Ik weet even niet of ik hem wel goed gehoord heb, maar aan zijn houding te zien vermoed ik van wel. Ik moet mijn uiterste best doen niet te gaan grommen of huilen. Hunter of pleegvader, ze moeten met hun poten van mijn roedel afblijven, zo simpel is het.
    Ik verzin later wel iets om die lul aan te pakken. Hou je koest nu, er is iemand dichtbij."
    Ik hoor hoe een boog wordt opgespannen en probeer de richting van het geluid te bepalen. Het is een heel stuk makkelijker natuurlijk als een pijl langs mijn zij schiet. Ik kan niet zeggen dat het echt pijn doet, maar lekker is anders. De pijl heeft zich net als de vorige in de grond geboort.
    "Jij blijft hier, Coop. Tenzij ik je niet meer kan beschermen. Dat is een bevel."
    Ik kijk hem even in de ogen voor ik de pijl tussen mijn tanden neem en hem uit de grond ruk. Met het rottige ding in mijn mond loop ik de struiken uit. Meteen zie ik de schuldige. Ik grom gevaarlijk en bijt de pijl tot splinters als waarschuwing, waarop ik mijn tanden ontbloot. Nu is het mijn beurt schade aan te richten. Milimeter per milimeter probeer ik dichter bij haar te komen.
    "Waar is iedereen? Allemaal in orde?" Het is misschien nu niet het beste moment, maar ik moet het weten. Ik moet weten hoe ver ik kan gaan zonder mijn roedel in gevaar te brengen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik had trouwens nog een vraagje. Zitten de wolven en de hunters bij elkaar op school? Want in dat geval kunnen de wolven de hunters wel herkennen toch?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Ik had trouwens nog een vraagje. Zitten de wolven en de hunters bij elkaar op school? Want in dat geval kunnen de wolven de hunters wel herkennen toch?]


    [Ja ze zitten bij elkaar op school. En dat is het leuke, wolven herkennen de hunters, maar de hunters de wolven niet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cooper Henderson

    "Ik verzin later wel iets om die lul aan te pakken. Hou je koest nu, er is iemand dichtbij."
    Er komt een pijl de grond in en ik schrik ervan. Ik kijk naar Memphis. "Jij blijft hier, Coop. Tenzij ik je niet meer kan beschermen. Dat is een bevel." zegt hij en pakt de pijl.
    "Memphis, nee! Kom terug!" Roep ik naar hem als hij de bosjes uitloopt. "Memphis, alsjeblieft!" Het klinkt smekend. Ik kruip naar voor en kijk door de bosjes heen naar mijn neef. Wees voorzichtig. Gaan mijn gedachten en ik kijk naar de Hunter en Memphis.
    De rillingen lopen over mijn wolvenlichaam en ik kruip wat ineen, mijn ademhaling hapert zo slecht. Mijn ogen verwijden zicht als ik denk aan wat Memphis net zei; Ik verzin later wel iets om die lul aan te pakken. Nee, Harrold mag niet weten dat hij dit weet.
    Ik probeer overeind te komen maar het lukt niet, rustig laat ik me zakken en ga op mijn zij liggen.
    Ik had zo gehoopt dat het een leuke avond zou worden, hunters spotten en dat soort dingen. Maar nee, wie verpest het allemaal weer? IK! Met veel moeite houd ik mijn grom in.
    Er komt een zacht gepiep uit mijn keel en ik kijk gespannen naar Memphis die steeds dichter bij de Hunter komt. Ik lig dan wel op mijn zij, maar ik zie alles nog.
    "Memphis, doe geen domme dingen. Ik weet dat jij de Alfa bent, maar doe niet zo dom! Wij moeten jou beschermen, jij ons niet!" roep ik naar hem, ik weet dat dit me misschien wat gaat kosten maar het maakt me niet uit. Ik wil niet dat er iets met mijn neef gebeurd voor mijn ogen. Ook niet als ik het niet zie. Hij betekend meer voor mij dan ieder ander, eigenlijk betekend niemand anders iets voor mij. Memphis is mijn alles en enige uit de familie die ik waardeer. Nog altijd gespannen kijk ik naar hem, hopend dat alles goed af zal lopen.
    Ik krap met mijn poot over de grond van de spanning. Mijn ogen vernauwen zich en ik houd beiden, maar meer de Hunter, goed in de gaten. Als het echt te erg word ga ik wel door de pijn heen, dan pak ik die vervloekte Hunter!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aowynn

    Vanuit mijn plek kon ik niet zien of ik een van de twee geraakt had, het was te donker om te zien of het überhaupt wel raak was en daarbij waren die verdomde struiken om hun heen ook geen fijn zicht. Ik had in iedergeval hun aandacht want er klonk geritsel vanuit hun richting. Een triomfantelijk blik verscheen even, maar was van korte duur. De donkere wolf kwam met de pijl in zijn bek uit de struiken gelopen. Overduidelijk niet blij met mijn daad en met een zichtbaar woedende houding.
    Een gevaarlijke grom klonk vooraf en ik zag de pijl volledig tot splinters gaan, iets wat mijn blik licht deed vertrekken maar mijn houding versterken. Een subtielere waarschuwing had hij me niet kunnen geven. Dreigend ontblootte hij zijn tanden, waarna ik weer een pijl uit mijn koker trok en deze op de boog spande. ‘Wat dacht je nou zelf? Ik ben niet bang voor jou,’ siste ik en schoot de pijl weer zijn richting in.
    Gekraak klonk onder mijn voeten en ik voelde de lage tak waarop ik zat langzaam bezwijken. Vluchtig keek ik om me heen, hopende op een andere stevige tak, maar de takken boven me waren te zwak om aan te gaan hangen en de dichtstbijzijnde lag net te ver uit mijn bereik. Ik klemde mijn kaken stevig opeen, gritste weer een pijl uit mijn koker terwijl de tak luider begon te kraken. Nog voor deze daardwerkelijk doorbrak schoot ik hem weg en voelde vervolgens de lucht uit mijn longen geslagen worden terwijl ik op de grond terecht kwam.

    [Dan zijn de wolven wat dat betreft wel in hun voordeel, vooral met het aantal gewonden :'D ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 23:56 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Memphis en Cooper zaten in de struiken dus lijkt me sterk dat ze zou zien dat Coopje er maar slapjes bij ligt. :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ohw.. Ff aanpassen :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DE nieuwe regelll;

    Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waarom moet ik altijd leuke RPG's mislopen. Wilde graag een wolf of wolvin. Als er plekje vrijkomt wil je mij dan even waarschuwen?
    Sorry dat dit hier staat, ik dacht dat ik in het rollentopic zat - i'm too blind - ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    [Waarom moet ik altijd leuke RPG's mislopen. Wilde graag een wolf of wolvin. Als er plekje vrijkomt wil je mij dan even waarschuwen?
    Sorry dat dit hier staat, ik dacht dat ik in het rollentopic zat - i'm too blind - ]


    [Geeft niet, als er een plek vrijkomt waarschuw ik je.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole

    Eigenlijk nadat Memphis had gezegd dat we in groepjes van twee moesten splitsen aangezien de hunters er waren was alles eigenlijk erg snel gegaan. Om me heen waren er gevechten tussen hunters en wolven en ik was gauw de bosjes ingedoken om me te verstoppen en alles in de gaten te houden. Als ik Memphis met een pijl in zijn bek zie lopen ben ik best verbaast. Dit betekent dat Coop nu alleen ligt. ik twijfel niet en spring de bosjes uit om in snelle vaart naar de plek te rennen waar Memphis net liep. Ik kijk goed in de bosjes en zie uiteindelijk Coop liggen, verstopt tussen de bosjes en erg moeilijk te zien. Ik spring de bosjes in en kijk naar Coop. Volgens mij ging het echt niet goed met hem. 'Gaat het?' sein ik hem door en ga daarna op de grond zitten. Ik kijk goed om me heen of er nergens een hunter is. Gelukkig was die op dit moment hier niet te bekennen maar ik bleef het toch goed in de gaten houden. Als ze Coop raakte was die helemaal slecht er aan toe. Ik kijk weer heel even naar Coop. Zou ik hem niet de tuin van Memphis moeten brengen. Ik wist het niet goed en besloot het gewoon aan Coop zelf te vragen. ' Moet ik je naar de tuin van Memphis brengen?' vraag ik aan hem en kijk daarna gelijk weer om me heen.

    Ayla

    Ik stoot hem omver. Zorg ervoor dat het wapen ver genoeg van hem af ligt voordat hij me overmeesterd. Dan kan het echte gevecht pas beginnen.
    Scarlett’s woorden verschenen even in mijn gedachten en terwijl ik nog steeds met onblootte tanden naar de Hunter toe stond keek ik hoe toe hoe ze deze omver sprong. Zodra hij lag schoot ik naar voren om het wapen weg te schuiven, maar de Hunter leek allesbehalve van plan ons iets aan te doen. Zijn woorden, geirriteerd en wel, kwamen maar half op me over. Waar hadden wij last van?? Hij kon zich beter afvragen waar hij last van had! Met zijn handen in de lucht liep hij langzaam bij ons vandaan en ik voelde even een lichte verwarring bij me opkomen. Hij ging gewoon weg, als een bange schijterd liep hij weg. Ik gromde nog even, wierp een korte blik op Scarlett waarna ik me omdraaide en opzoek ging naar Ro.
    Ik vond haar ergens tussen de struiken, gewond en verzwakt, liggend op de grond. Ro? Voorzichtig liep ik naar haar toe, tikte zachtjes met mijn neus tegen haar aan als een troostend gebaar. Ze was flink gewond en ik hoopte haar in veiligheid te kunnen brengen als haar dat lukte. Denk je dat je kun lopen? Anders blijven we hier.
    Als ze niet in staat was nog een stap te zetten zou ik bij haar blijven tot deze vreselijke nacht voorbij was. Hier werd het alleen niet bij gelaten, ik wist niet hoeveel van onze roedelleden er nog gewond waren maar de Hunters gingen voor elk flink boeten. Een diep gehuil steeg op uit mijn borst, in iedergeval een teken van mij dat ik er nog was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (Iemand van de wolven die Levi wi overvallen?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque