• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    'Geen idee, bedenk wat' lach ik.
    Ik kijk haar grijnzend aan, let the fun begin...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik dacht even na "jij gaat met mij mee naar een wedstrijd van Real" ik begin te lachen.
    Waarom?, geen idee ik kreeg een hele lachbui en kreeg ervan pijn in mijn buik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Is goed' zeg ik.
    Ik begin breeder te grijnzen als het spul inwerkt, en ik lach..

    [Ik ga ff douchen, ben over een halfuur ofzo terug.]


    El Diablo.

    LIzz[oki]
    Ik grijns naar hem en kom weer bij van het lachen.
    "oke gozer wat gaan we nu eens doen" grinnikend hang ik wat tegen hem.
    "jou hond is echt een luilak" lachend gooi ik een kussen naarSpike


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik bleef stil en luisterde aandachtig. De hele tijd hoorde ik niets dus was ik opgelucht. Ze sliep waarschijnlijk gewoon en dat deed me echt goed. Na een tijdje hoorde ik iets, volgens mij stond ze op. Ik drukte mijn oor tegen de deur zodat ik het beter kon horen en leunde nog meer tegen de deur. Ineens werd de deur geopend en schokte mijn adem van de schrik. Ik viel achterover de kamer binnen. Ik hoorde wat ze zei en lachte nu ook mee. Ze ging bij me zitten, en ik kroop overeind en ging naast haar zitten. 'Ik laat mijn lieve vriendinnetje niet alleen,' zei ik met een pruillipje waarna ik mijn armen om haar heen sloeg en haar knuffelde. 'Je weet toch hoe jongens zijn? Ze reageren altijd zo en denken niet helder na als ze zoiets horen.' zei ik geruststellend tegen haar, waarna ik over haar rug wreef. 'En ik ben blij dat je mijn soep lekker vond.' zei ik grijnzend, waarna ik een kusje op haar wang drukte. 'Twijfel je over je gevoelens?' vroeg ik meelevend aan haar, aangezien ze zo door de war was. Ik wilde dat ze haar gevoelens aan me vertelde zodat ik haar kon helpen en zodat ze tenminste haar hart kon luchten en haar ei kwijt was. Ik was er gewoon voor haar.

    Finn Hudson

    'Ik heb denk ik een idee om haar te veroveren,' zei ik nu met een zwakke glimlach tegen Blaine, ik hoopte dat ze vanavond even tijd had. Dan zou ik laten zien hoeveel ik van haar hield. Ik zou voor haar vechten en ik had dankzij Blaine weer nieuwe motivatie gekregen. Ik had gelukkig wel een voorsprong, want ik had de zwangerschap van Rachel al meegemaakt dus ik wist wel een beetje hoe zwangere vrouwen in elkaar zaten. Hoopte ik althans, want je wist het maar nooit met zwangere vrouwen. 'Dank je Blaine, je bent de beste.' zei ik naar waarheid tegen hem. Hij was echt geweldig en liet mij altijd alles weer helder zien. Hij motiveerde me en moedigde me altijd aan en gaf me goede advies.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Schatje, ik ga eten. Kom hopelijk nog terug, zo niet dan kom ik morgen. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Oké! Eetsmakelijk!)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik grijns.
    'Wat dacht je van dit' grijns ik, en duw haar naar achter terwijl ik haar weer zoen.,,


    El Diablo.

    Lizz
    Hij duwt me naar achter op de bank en zoent me.
    Nog nalachend zoen ik hem terug en trek gemakkelijk zijn shirt uit.
    "I want ye" mompel ik zoenend.

    [ik zal zo wel meoten gaan dan kom ik op mobiel]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'En ik kan niet zonder mijn beste vriendje' zeg ik lief en nestel me weer in zijn armen. Ik luisterde naar Kurt en knikte zwak. 'Maar je kan ook niet zonder jongens' verzucht ik en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Mijn gevoelens' zeg ik zachtjes, doelend dat ik erover moest praten van hem. 'Kurt, ik heb ze echt allemaal op een rijtje, behalve als het om liefde gaat. In de liefde ben ik helemaal verward. Ik weet niet van wie ik het meest hou' zeg ik zuchtend. 'Ik accepteer het dat ik ontvoerd ben en wat er allemaal met me gedaan is en ik ben er nog niet helemaal overheen. Gelukkig heb ik geen zelfmoordneigingen en wil ik gewoon leven en bij jullie zijn. Ik heb tot zo ver alles op orde, maar niet bij liefde.' vertel ik aan Kurt en staar naar de muur. 'Damian is lief Kurt. Misschien zie je dat niet, maar ergens binnen in is hij echt lief. Hij is zorgzaam, aardig, grappig, lief, is zichzelf, geeft zijn mening. En ja hij heeft ook natuurlijk slechte kanten. Zoals dat hij Finn en jullie Blaine en jij niet mag of dat hij vreselijk in bed is' zeg ik tegen hem en kijk Kurt aan. 'Serieus Damian is echt slecht in bed' zeg ik nu lachend en proeste het uit. Het was heel eerlijk zielig voor hem, maar komisch voor mij. 'Maar toch voel ik iets voor hem en ik weet niet wat. Finn is echt een lieve jongen, Kurt. Hij is lief, grappig, geweldig en ik hou ziels veel van hem, maar ik weet niet of dat met liefde is of vriendschap. Finn laat me zichzelf zijn en dat doet Damian niet. Ik kan bij Finn helemaal mezelf zijn en doen wat ik wil en bij Damian heb ik dat niet. En natuurlijk is Finn geweldig in bed en is hij perfect. Het is gewoon dat ik nogal in de war ben met mijn gevoelens tussen die twee en even buiten hun. Ik wil geen abortus plegen, ik wil het kind houden. Het is namelijk ook van mij' vertel ik aan Kurt en staar aan mijn handen. 'Dus zo erg ben ik ook niet verkloot' zucht ik.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte bemoedigend en omhelsde hem weer. Nu was ik nieuwschierig over het feit dat hij al een idee had om haar te veroveren. 'En hoe ga je haar veroveren?' vroeg ik benieuwd en kijk hem nieuwschierig aan. 'Finn, ik ben je beste vriend, het is mijn taak om je te helpen en je aan te moedigen. Ik zal je altijd blijven steunen wat je ook zal doen en ik ben er altijd voor je' zeg ik gemeend en leg mijn hand op zijn schouder, doelend dat ik echt meen. 'Je weet dat ik van je hou' zeg ik gemeend en omhels hem stevig. Ik kon echt niet zonder Finn, hij was mijn beste vriend en aan hem had ik heel veel aan. Hij steunde me, hij was een lusiterde oor, hij gaf goede advies, hij was er voor me en daar draaide allemaal om vriendschap. Ik kijk hem glimlachend aan en ging onderuit zitten op de bank . 'Deze vakantie gaan wij tweeën ook nog wat doen' zeg ik bevestigend.

    (Dankje!)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:42 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik grijns breed, gotcha..
    Ik trek haar shirt uit en zoen haar in haar nek..


    El Diablo.

    Damon

    Ik open de deur, en al luid zingend loopt Pepe achter me aan.
    'We verslaan Italië! We verslaan Portugal! Real Madrid word de beste! Overal!' zingt hij.
    Ik lach zachtjes, en kijk rond. Waar zit Finn hier..


    El Diablo.

    Lizz
    Redelijk hard kreun ik van genot, hij trok mijn shirt uit en zoende me weer in mijn nek waardoor ik weer kreun.
    Met een opwindend gevoel wil ik zo snel mogelijk onze kleding uit en ik krijg zijn knoop los en trek met een snelle beweging zijn broek uit.
    Ik grinnik even door zijn straks gespannen boxer en kijk verlangend naar hem.
    Ik wou hem hebben, nu!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Mhm, beetje ongeduldig?' grijns ik.
    In een snelle beweging heb ik haar broek uit waardoor ze in haar ondergoed onder me ligt.
    Ik grijns breed, en klik haar bh los.
    Mijn kusjes banen een weg naar beneden..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik knik snel naar hem en kreun weer alsh ij kusjes naar beneden maak.
    Ik lig net zoals hij in mijn ondergoed, maar daar zou snel verandering in komen.
    Ik voel de kippenvel op mijn lichaam staan en kijk verlekerend en vol verlangen naar hem.
    Met een hele snelle beweging trek ik zijn boxer uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan