• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    caitlynn
    'ik ook van jou, denk ik.' Fluister ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte. 'Echt?' Ik maakte haar dat ze me aankeek, en staarde haar aan. 'Je bent zo mooi,' fluisterde ik zachtjes. Waarna ik mijn lippen op die van haar drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    'We hebben dadelijk nog één scene, wil je die nog oefenen of ken je die goed genoeg?' vroeg ze en ik beet even op mijn lip,ik kende hem eingelijk echt niet goed ,dus."Zullen we nog wat oefenen dan?"vraag ik haar dan.Ik hield echt niet van dit hele gedoe ,het deed me echt veel te vaak denken aan Leona.Ik schudde haar vlug uit mijn gedachtes en kijk naar Felicia.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caitlynn
    Ik zoende terug, maar maakte geen aanstalten tot een tongzoen. Dif was pperfect, net als de jongen. Ik masktr me even.los. 'Echt.' Glimlachte ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Williams/Jasmine Campbell
    'Zullen we nog wat oefenen dan?' vroeg hij en ik knikte toen ik opstond en hem mijn script toegooide.
    'Jack? 'Beloof je me dat je me nooit meer laat gaan?' vroeg ik met een bange toon. Ik keek omhoog om hem recht in zijn ogen aan te kijken, mijn ogen gevuld met tranen. 'Dit is echt je laatste kans..' zei ik zachtjes, bijna fluisterend.
    Toen ik mijn tekst had gezegd, en gedaan had wat in het script stond keek ik Liam afwachtend aan tot hij zijn tekst op las. Ik wist dat dit moeilijk was, omdat precies hetzelfde was gebeurt met Leona, maar dit was de laatste scene waarin het vreemd gaan aan bod zou komen. Dat zou hij toch nog wel aankunnen?

    [Schuin gedrukt is geacteerd.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte. 'Dan denken we precies hetzelfde, en dat is volgens mij fantastisch...' Ik schoot in de lach.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Ik lachtre ook.'Nope, ik dacht aan jou.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik dacht ook aan mezelf, dus dat ik heel mooi.' Knipoogde ik naar haar. Natuurlijk dacht ik aan Caitlynn, maar een grapje moest kunnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    Ik schoot nu ook in se lach.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Nee, hoor, grapje. Ik dacht aan jou,' ik drukte zachtjes mijn lippen weer op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    Ik maak me weer voorzichtig los. 'Ik qilde je net vragen im vanavond film te gsan kijken. Mijn bff is tot morgenavond weg, bij haar vriendje. Home alone dus.' Wenkbrauwwiebelend keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:40 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Dubbelpost ')

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    sweetteen schreef:
    (...)

    Cicaro Amare Dorado

    'ik ben blij dat je het met mij eens ben dat ik nu mooier ben dan als wortel, maar het lijkt me inderdaad wel handig dat we vragen welke scène we op moeten nemen. heb jij onze tekst bij je want volgens mij ligt die van mij nog thuis. ik vergeet dat soort dingen altijd. zei ik serieus.


    Louis William Tomlinson

    'In de auto,' zei ik gebarend in de richting waar ze geparkeerd stond. 'Als je even wacht, vraag ik die veel te serieus kijkende vent wel even wat we wanneer op moeten nemen. Daarna lopen we wel even naar de auto, goed?' Ik liep zonder te wachten op antwoord naar de meneer die ik net had aangewezen. Hij zag er niet erg aardig en gezellig uit, maar vertelde mij wel dat we over een half uur met de ontmoetingsscène zouden beginnen.
    Snel ging ik weer terug naar Cicaro om haar weer op te tillen. 'We hebben nog een half uur tot onze eerste scène, dus op naar mijn auto.' Ik grijnsde even wenkbrauw wiebelend naar haar en gooide haar vervolgens over mijn schouder.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    'Dat vind ik een fantastisch idee,' ik grijns naar haar. Ik werp een blik op mijn pols, en merk dat ik m'n horloge niet om heb. 'Hoevel scènes hebben we nog?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Depay schreef:
    Felicia Williams/Jasmine Campbell
    'Zullen we nog wat oefenen dan?' vroeg hij en ik knikte toen ik opstond en hem mijn script toegooide.
    'Jack? 'Beloof je me dat je me nooit meer laat gaan?' vroeg ik met een bange toon. Ik keek omhoog om hem recht in zijn ogen aan te kijken, mijn ogen gevuld met tranen. 'Dit is echt je laatste kans..' zei ik zachtjes, bijna fluisterend.
    Toen ik mijn tekst had gezegd, en gedaan had wat in het script stond keek ik Liam afwachtend aan tot hij zijn tekst op las. Ik wist dat dit moeilijk was, omdat precies hetzelfde was gebeurt met Leona, maar dit was de laatste scene waarin het vreemd gaan aan bod zou komen. Dat zou hij toch nog wel aankunnen?

    [Schuin gedrukt is geacteerd.]


    Liam Payne
    Ze knikte en gooide het script naar me toe die ik behendig opving.Ik las nog even mijn tekst.'Jack? 'Beloof je me dat je me nooit meer laat gaan?' zei ze op een bange toon en keek me met tranen gevulde ogen aan. 'Dit is echt je laatste kans..'zei ze zacht bijna fluisterend. Ik keek haar aan en probeerde nu niet aan Leona te denken."Jasmine..."begon ik."Ik beloof het je,ik zal je echt nooit meer uit mijn vingers laten glijden."zei ik met trillerige stem.Ik trok haar dicht tegen me aan."Echt nooit."fluisterde ik .Het was vast de eerste keer dat ik haar uit mijn hoofd kon zetten.Ik glimlachte licht naar haar.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 12:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH