• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    amaury;
    ik sluit mijn ogen en nog voor ik iets kan zeggen ben ik al in slaap gevallen.
    Cecile;
    Ik kijk haar grinnikend aan en begin haar haren te wassen.

    Selienna;
    Ik kreun luid, word meteen weer heel erg nat en merk de geile ogen van mijn buurman op.
    Ik word door Hue omgedraaid en met mijn boobies tegen de deur gedrukt.
    Hue is harder dan de eerste keer en stoot hard en diep in me.
    En er komen een paar pijnscheuten mijn lichaam binnen.
    Ik kreun luid en genietend en voel hoe mijn borsten bij elke stoot worden plat gedrukt tegen het raam.
    Ik kijk geil naar mijn buurman en kijk moeilijk over mijn schouder.
    'I-I-Ik wil een t-t-trio' kreun ik hees en wijs met mijn ogen kreunend naar de buurman*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kreun hees en genietend als ik haar strakke poesje weer om mijn vriend voel.
    Ik stoot hard en kus haar in haar nek.
    Ik haal mijn gezicht verbaasd uit haar nek en merk de buurman op.
    Een grom rolt over mijn lippen en ik grijp haar boobies vast.
    'Mooi niet.. Je bent van mij schatje.. Ik wil jou en jou alleen in mijn buurt hebben' fluister ik hees in haar oor en knabbel weer op haar oorlelletje.

    Selienna;
    Ik pruil zacht door zijn antwoord en kreun luid als hij mijn boobies vast heeft.
    'M-M-Maar ik w-wil dat mijn k-kontje tegelijk gen-genomen word' kreun ik luid en bijt genietend op mijn lip.
    Ik hijg zacht en hou me vast aan de deur zover ik er grip op kan krijgen.
    Daaaaaamnnnnnnn Hue is echt keihard en eigenlijk veel te groot voor me, maar ik geniet ook van de pijn dus ik ervaar alles als genot als je het zo ziet.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik twijfel even terwijl ik gewoon blijf stoten en haar boobies blijf strelen.
    'Goed dan... Al jij zo graag een trio wilt.. Laat die smeerlap dan maar komen' zucht ik en kus haar nek.
    'Maar je boobies en poesje zijn van mij.. Als hij verder dan je kont gaat dan snij ik zijn keel door en zodra hij onder de grond ligt dans is op zijn graf' grom ik zacht.
    Ik stoot hard in haar poesje en begin haar clit te strelen. 'Ook mijn eigendom,' fluister ik hees.

    Selienna;
    Ik kreun luid en kijk dankbaar naar hem terwijl ik hem heel langzaam stop.
    Ik duw hem zacht naar achter en ga naar voren waardoor hij uit me glijd.
    Ik kus hem zacht en liefdevol en glimlach geil.
    'Zo terug lekker ding' zeg ik hees en loop naar buiten.
    Ik ga grijnzend naar mijn buurman toe en stel hem voor om een trio te doen.
    Grijnzend trek ik hem met een speels gebaar aan zijn kraag mee en duw hem op de bank.
    'Omdat ik je graag nog als buurman wil houden, het enige waar je van mijn vriendje mag aankomen is mijn kontje, mijn heupen en zij natuurlijk ook, maar mijn poes, boobies en clitje zijn blijkbaar eigendom van mijn gestoorde vriendje' zeg ik grijnzend en woel speels door Hue zijn haren.

    Ehm, wie gaat de buurman spelen eigenlijk?? ;$ :X


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grom zachtjes, pak haar strak beet en duw drie vingers in haar.
    'Alles is van mij..'
    Richt zich op haar buurman. 'Je moet van geluk spreken dat ik haar deel want eigenlijk ben ik er zwaar op tegen' grom ik en beweeg mijn vingers hard.
    Ik ga verder met de kusjes in haar nek.

    Uhm.... Ik heb geen idee :x :$

    Selienna;
    Ik kreun luid en leun hijgend tegen Hue aan.
    'N-Niet zo gemeen...' mompelt het hijgend en kreunend en knijpt genietend in zijn schouders.
    Ik krijg grote ogen als ik ineens iets heel groots in me voel gaan, kreun extreem luid en hol mijn rug van puur genot.
    Ik voel de buurman in me bewegen en zijn handen houden mijn heupen goed vast.
    Ik trek Hue automatisch harder naar me toe, bijt genietend op mijn lip en sluit mijn ogen met een luide, hese kreun.
    'N-N-Nyaahhhhhhhhh!!' kreun ik luid als ik begin te kronkelen en sla 1 been om Hue zijn middel.

    Hmmm, dan maar gewoon zo xD Buurman is knap hoor, maar Hue is knapper :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik houd Selienna stevig tegen me aan en stoot hard door in haar poesje.
    Ik open met een kreun mijn mond en begin ruw met haar tong te spelen.
    Terwijl ik de buurman in de gaten hou, streel ik ruw haar clitje en masseer ik haar boobies.
    'Durf je nou te zeggen dat ik gemeen ben liefje? Moet ik je daar spijt van laten krijgen?' fluister ik tegen haar lippen en geef een harde stoot.

    Hahaha dat kan ook ja xD

    Selienna;
    Ik word helemaal gek van genot!
    Ik word helemaal door de buurman opgevuld enhoor zijn kreunen in mijn oor galmen.
    Hue voel ik nog harder worden da hij al was en ik sla mijn andere been om hem heen om Hue en mijn buurman beter te voelen.
    Ik kreun luider dan ik ooit gedaan heb, zelfs met alle speeltjes die ik op me heb gebruikt.
    Ik krijg grote ogen als hij over spijt krijgen praat, drukt mijn nagels in zijn schouder, slaak een luide schreeuw van genot en kijk hem verwilderd aan terwijl ik smekend om meer van dat soort harde stoten in zijn ogen kijk.
    Ik begin steeds meer te kronkelen, schreeuw vaker van genot en hol mijn rug heel erg vaak waardoor ik het ene moment tegen mijn buurman leun en het andere moment jammerend en schreeuwend en kreunend om meer tegen Hue.

    Hihihihihi xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kneed steeds harder haar boobies, maak elke stoot extra hard voor haar en kreun hees.
    Ik laat haar lippen los, kus haar hals en ga steeds iets lager.
    Ik kreun luid door haar heerlijke strakke poesje en begin haar boobies te kussen.
    Ik neem haar tepel in mijn mond en begin erop te knabbelen.
    Een grom rolt over mijn lippen wanneer ik merk dat de buurman zijn hand langzaam naar haar clit verplaats en grom dieper.

    Selienna;
    Ik jammer luid en bijt hard op mijn lip terwijl ik harder klaarkom dan ooit tevoren.
    Ik merk de buurman ook in me komen en zijn hand glijd naar mijn poes toe.
    Ik hoor Hue al grommen en pak meteen de hand van mijn buurman vast die ik met een harde kneep van mijn lichaam haal.
    Ik beweeg op een manier dat hij uit me glijd maar dat Hue nog blijft zitten.
    Ik kijk hijgend en verwildert naar mijn buurman en grijns.
    'D-Dank je.. E-En ga weg voor i-ik mijn vriendje j-je wel laat aanvallen' zeg ik moeilijk en kijk hem na.
    Ik leun hijgend tegen Hue aan en kijk hem aan.
    'D-D-D-Dankje schat... D-Dit was z-z-z-zooooo lekker...!!' zeg ik kreunend en merk dat hij weer hard en diep begint te stoten.
    Ik kreun weer gigantisch luid en duw uit automatisme zijn gezicht in mijn boobies.
    Ik voel me nu meerdere keren achter elkaar komen en wacht jammerend van genot tot hij klaarkomt.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Een grijns trekt rond mijn lippen en laat me in een stoel in de kamer vallen.
    Met een hese en luide kreun kom ik klaar en blijf hard in haar door stoten.
    Mijn grijns word groter wanneer ze mijn gezicht in haar boobies drukt.
    Ik kus ze zachtjes, lik tussen haar boobies door en streel ruw haar clitje.
    Tot mijn genoegen voel ik haar een paar keer klaarkomen waardoor ze alleen maar natter word en ik zo hard stoot als ik maar kan.

    Selienna;
    Volgens mij ben ik echt gek geworden van genot hoor.
    Ik tril hevig als een blaadje in een storm, kronkel op zijn schoot, schok heel erg en schreeuw af en toe nog steeds van genot.
    Volgens mij ben ik voor de 6e keer klaar gekomen, het lijkt hem niet te deren...
    Ik hou zijn hoofd stevig tussen mijnarmen tussen mijn boobies voordat ik in elkaar zak van genot.
    Ik heb nog nooit zo erg genoten van iets!!
    Ik kreun extreem luid zijn naam en hol mijn rug heel erg bij een heel erg harde, diepe, ruwe, krachtige stoot in me waardoor ik helemaal opgevuld ben en dat het zelfs zeer doet! Wat bij mij dus tot meer genot lijd en ik begin weer luid te jammeren.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik verplaats mijn handen naar haar heupen zodat ik alles op zijn hardst kan doen, wat ik uiteraard ook doe.
    Haar hese en luide kreune van genot laten me klaarkomen en ik begin langzaamaan moe te worden.
    Ik hijg tussen haar boobies in, zuig aan ze en geniet van haar.
    Het genotsgevoel is zo verschrikkelijk groot dat ik het liefst nooit op zou willen houden.
    Alleen wil mijn lichaam niet luisteren en word het steeds moeier.
    Ik geef nog een laatst stoot, kom kreunend in haar klaar en zak dan moe onderuit in de stoel.

    Shanluke: 'weet je het wel zeker' vraaag ik zachtjes. Ik wil der geen pijn doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3