• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zonder na te denken kniel ik naast hem neer.
    voorzichtig til ik hem op met magie en laat hem op mijn bed liggen terwijl ik snel wat aantrek.
    'k-kan ik iets doen voor je' zeg ik kalm en streel zacht zijn wang


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Liefje.. Dat weet ik maar het doet echt pijn. Ik heb er niet voor gekozen om blind te zijn' fluister ik.
    Ik kijk haar zelf ook schuldig aan. Wat doe ik!? Ik doe haar zo alleen maar pijn en dat wil ik voorkomen.
    Zodra haar vingers van mijn ogen gaan en mijn zicht weer ontnomen word, voel ik het bed onder me komen en kijk haar kant uit.
    Als ik nu nog zou kunnen zien, zou ik haar vol verbazing en spijt aan hebben gekeken. Mijn handen bal ik tot vuisten wanneer twee bewakers haar meenemen en sta op. Ik ren de cel uit en ren achter ze aan. Ik maak een salto over heen hen en blijf vlak voor hen stilstaan. Ik draai me langzaam naar hen om en stap dreigend op hen af. 'Niemand komt aan haar behalve ik' grom ik kwaad. Beide bewakers geef ik een trap en haal ze onderut. Ik vang Selienna op en houd haar dicht tegen me aan. Als ik wil vluchten, word ik vastgegrepen en voel wat scherps in mijn benen doorboren. Ik grom even, la met al mijn kracht de twee bewakers knock out en begin ondanks het hevige bloeden en de stekende pijn te rennen.

    amaury;
    na een paar lange minuten vol pijn aan mijn hart trekt het eindelijk weg.
    Hijgend kijk ik naar haar en glimlach zacht terwijl ik haar wang streel.
    'dank je... zonder jou, zou de betovering op mijn hart nooit verbroken worden..' zeg ik zacht en kijkt naar de blauwe plek op haar buik.
    ik bijt op mijn lip en begin 1 van mijn favo liedjes te zingen.

    Selienna;
    ik merk dat er iets om me heen gebeurt, maar ik ben te zwak om me te bewegen.
    Als ik hem hoor zeggen dat niemand aan mij komt behalve hij, voel ik me gelukkig.
    Ik merk dat hij pijn heeft en open, als mijn chakra terug is, mijn ogen.
    ik kijk geschrokken naar zijn been en bijt hard op mijn lip.
    'H-Hue' zeg ik zacht en slik een beetje.
    Als we uit het paleis geval zijn en het bos uitrennen, klim ik voorzichtig uit zijn armen en kijk hem spijtig aan.
    'waarom heb je me gered? Ik heb je gekwetst, beledigd...' zeg ik zacht en staar naar de grond.
    'Ik heb je pijn gedaan, ook al was he niet mijn bedoeling, ik heb het wel gedaan.. Het spijt me echt...' zeg ik nog zachter en blijf op mijn lip bijten.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend ga ik bij hem liggen en luister naar zijn stem.
    voorzichtig pak ik zijn handen en leg die op mijn buik zodat hij het geschop voelt.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    Ik glimlach zacht en leg mijn hoofd naast die van haar.
    Ik kus zacht haar kruin en blijf zacht zingen tot het lied is afgelopen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Zodra we het bos in zijn en aan de rand van de andere kant zijn, zak ik neer op de grond als Selienna uit mijn armen zijn gekropen.
    'Ik deed het voor jou. Ik laat je niet alleen... Niet degene die van me houd' zeg ik kreunend.
    Ik trek de wapens uit mijn been en kreun luid door de pijn.
    Ik hijg even en kijk haar met een zwakke glimlach aan.
    'Ik vergeef het je, want ik hou van je...' Glimlacht zwak, voelt zich ligt in zijn hoofd worden en zakt bewusteloos door zijn armen heen.

    yue:
    glimlachend kijk ik hem aan.
    'het gaat niet meer zo lang duren tot ze der zijn' zeg ik zachtjes,
    'z-zullen we namen verzinnen' vraag ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    ik zak meteen naast hem neer en begin een beetje trillend zijn been te helen.
    'Hue, waag het niet om bewusteloos te blijven' sis ik zacht en controleer zijn lichaam op andere wonden.
    Ik til hem zacht op en ren weg naar mijn huis.
    Voorzichtig leg ik hem op mijn bed neer en kus zijn kruin.
    Ik zucht zacht en loop naar de badkamer.
    Ik zet de douche aan en stap eronder als mijn kleren uit zijn.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    amaury;
    'wat had je in gedachten dan? En met welke kleur waren ze ook al weer volgroeid en klaar om in je armen te poeffen??' vraag ik zacht en streel haar buik.

    Oepsiee, vergeten, sorry bonniee!!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kreun zachtjes als ik bij kom en ga rechtop zitten.
    Als ik stromend water hoor, sta ik op en loop op het geluid af.
    Ik bijt op mijn lip als het nog pijn doet en ga de badkamer in.
    De warmte blaast in mijn gezicht en glimlacht zwak. 'Liefje?'

    Ik ben ff eten dus reageer ff niet xxx

    Selienna;
    Ik draai me geschrokken om en glimlach zacht als ik Hue zie.
    'Je bent wakker' zeg ik opgelucht en zie zijn met pijn vertrokken gezicht.
    Ik spoel snel mijn haren uit, doe ze in een handdoek als de kraan uit is en trek mijn badjas aan.
    Ik loop naar hem toe en trek hem mee naar bed. Wel voorzichtig natuurlijk dat zijn been de grond niet raakt.
    Ik leg hem op bed neer en glij met mijn handen over zijn been.
    Ik begin langzaam de pijn over te nemen en glimlach zacht als zijn pijn weg is.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'ik weet het nog niet maar met de kleur goud dan zijn ze er de volgende dag. en de tekens zijn zilver goud nu' zeg ik glimlachend.
    namen bedenken is lastiger als ik dacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik kreun zachtjes en steun op haar.
    Ik loop moeizaam met haar mee en plof neer op bed.
    Ik kreun even zacht en glimlach lief.
    'Dankje lieverd. Je bent echt geweldig...'

    amaury;
    'aha' zeg ik alleen maar zacht en streel haar buik.
    'dus, ze zouden bij wijze van spreke morgen hier zijn als je tekens nu goud worden?' vraag ik zacht.

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en kus de wond zacht.
    Het doet toch niet meer zeer.
    Ik ga naast hem liggen en kruip tegen hem aan.
    'het spijt me echt Hue.... Echt heel erg' zeg ik voor de zoveelste keer en druk mijn gezicht in zijn nek/schouder.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin