• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Hmm en ik eis jou op als mijn prijs,' mompel ik tegen haar lippen aan en kus zachtjes door.
    Ik til haar soepel van de grond af en leg mijn handen onder haar billen heen.
    Ondanks mijn been, dwing ik mezelf naar het slaapkamertje te gaan en leg haar op bed.
    Ik ga over haar heen hangen zonder de kus te verbreken en begin haar zachtjes onder haar shirt te strelen.

    Aimi;
    Ik wil iets nog iets zeggen, maar voordat ik dat kan doen, heeft hij al antwoord gegeven.
    Mijn mond zakt even open van verbazing en om een vreemde reden word ik rood.

    shanluke:
    'wou je het soms zelf uitproberen' zrg ik lachend
    yue:
    lief zoen ik met hem mee en sla mijn armen om zijn nek
    april:
    'zullen we faan douchen' zeg ik zacht

    hahahah xD mika is singing dutch @nl 1


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    met wat tegenzin laat ik zijn lippen los en stop zijn handen.
    'N-Nee... Je been....' mompel ik zacht.
    Het is vast te merken hoe geil ik ben, maar ik wil niet eerder seks hebben voor zijn been helemaal geen pijn meer doet.

    Amaury;
    Ik bijt zacht op haar lip en geniet van haar lippen.

    Cecile;
    'is goed love' zegik en til aar soepel op.


    jammer, kan niet kijke___________ w88 ff, ben zo terug!!!!!!!!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zacht trek ik terug. 'z-ze komen volgens mij al' piept het zacht en ziet der teken oplichten
    april:
    'handsome' giechel ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    hij is al weg sgatt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik trek een pruillipje en kus haar hongerig.
    Ik blijf haar gewoon strelen en bijt even in haar lip.
    'Ik ga heust niet dood hoor.. Ik kan het hebben en je hebt al heel veel pijn afgenomen dus ik voel het bijna niet meer.'
    'Wees is lief en laat me genieten..' zeg ik geil, hees en onschuldig.

    Aimi;
    Ik word nog roder door zijn opmerking en kijk van hem weg.
    'Dat is toch verboden ofzo, volgens jou,' mompel ik beschaamt.

    shanluke:
    'ik ben een elf darling. met magie regel je zo die dingen' lach ik en sla mijn armen om der middel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Ehm, kn ik iets doen?'
    ik klink iets gestrest en kleed haar deels uit dat haar onderlichaam vrij is, pak zo snel ik kan een paar doeken en ga weer bij haar zitten.
    Cecile;
    Ik grinnik zacht.
    'Beautiful lady' zeg ik zacht en kus haar neus

    Selienna;
    Ik zucht zacht en duw hem van me af.
    'Nee Hue..' zeg ik en druk tegen de wond aan.
    Zoals ik al verwacht kreunt hij pijnlijk en ik kijk hem aan als ik mijn handen er plat op leg.
    'Wees niet eigenwijs en laat me je pijn weg nemen' zucht ik en begin weer met zijn pijn absorberen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik ga zuchtend op het bed liggen, met mijn armen gespreid en laat Selienna haar gang gaan.
    Als ze klaar is, trek ik haar bovenop me en begin haar ruw en wild te zoenen.
    Mijn handen liggen weer onder haar shirtje en strelen nu zachtjes haar boobies.

    Aimi;
    Ik kijk hem met grote ogen aan, word nog roder dan eerst en kijk van hem weg.
    'Waarom zouden mensen seks hebben in de buitenlucht? Mensen hebben niets voor niets een huis' mompel ik droog.

    yue:
    lachend kijk ik hem aan.
    'dat is niet nodig zolang mijn buik maar vrij is' zeg ik zacht terwijl mijn buik feller op licht en er 2 kleine kindjes liggen.
    voorzichtig til ik ze op en houd ze goed in mijn armen.
    'onze michiko en kenji' fluister ik zacht
    april:
    'dat valt wel mee toch' bloos ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    shanluke:
    'omdat ze het geil en opwindend vinden' zeg ik lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik zucht diep en laat hem nu zijn gang gaan.
    Ik mompel zacht seksverslaafde tegen zijn lippen en zoen teder.
    Ik geniet als nog van zijn aanraking en ben absoluut niet van plan het te stoppen.

    Amaury;
    Ik glimlach opgelucht en trek zacht de deken over haar heen.
    Ik kijk naar de 2 kleine kinderen en glimlach verliefd.
    Ik kus hun hoofdjes zacht en kus Yue.
    'Ze zijn prachtig' zeg ik, zacht en neem heel voorzichtig Michiko in mijn armen.
    'dag mooie meid' zeg ik zacht en kus haar neusje lief.
    Cecile;
    Ik schud mijn hoofd en streel haar arm.
    'Je bent de mooiste die ik in mijn hele leven gezien heb, echt waar' zeg ik zacht en warm en staar verliefd in haar ogen.
    Kenji;
    Ik open mijn grote, felblauwe oogjes en kijk naar Yue.
    Ik begin zacht te huilen als mijn maagje begint te rommelen en maak een zuigbeweging me mijn mondje.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    zacht lachend leg ik kenji aan mijn borst.
    'drink maar kenji. zo kan je goed groeien. en prachtig zijn ze zeker' glimlach ik gelukkig
    april:
    'je bent zo lief cecile' fluister ik zacht
    michiko"
    rustig kijk ik amaury aan en pak zachtjes een plukje haar vast en kijk er met grote oogjes naar en kir dan vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Zegt degene die het toelaat,' fluister ik zacht tegen haar lippen aan.
    Ik trek haar shirt uit, gooi het ergens neer, maak haar bh los, gooi deze ook ergens neer en begin haar boobies dan te kneden.
    Ik blijf haar lief kussen en bijt zacht op haar lip.

    Aimi;
    Ik kijk hem lachend aan.
    'Vind jij het ook geil en opwindend dan?

    shanluke:
    'weet ik niet. ik heb het nooit gedaan' zeg ik blozend. dat meen ik echt ik ben 19 en ben nog maagd


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3