• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Kennen jullie een mannelijke beroemdheid met hele felle groene ogen? (Aangezien ik dat even nodig heb voor iets en ik alleen mannelijke beroemdheden kan vinden met felle blauwe ogen)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Kennen jullie een mannelijke beroemdheid met hele felle groene ogen? (Aangezien ik dat even nodig heb voor iets en ik alleen mannelijke beroemdheden kan vinden met felle blauwe ogen)

    Nop. Zoals jij zegt, alleen hele felle blauwe ogen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nee, sorry D: Geen idee.


    ars moriendi

    Zie je wel! (cat)
    Alleen maar blauw en geen groen.


    Chaos is a ladder.

    Mhiiii. Despicable Me <3 Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @ Amy
    Ik heb trouwens nu ook die reken/Engels/Nederlands toets moeten maken met 1F/2F/3F (krul)


    Chaos is a ladder.

    Roar. :Y)


    ars moriendi

    Doppelganger schreef:
    @ Amy
    Ik heb trouwens nu ook die reken/Engels/Nederlands toets moeten maken met 1F/2F/3F (krul)


    Reken 3F? Die moest ik ook doen :'D Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doppelganger schreef:
    @ Amy
    Ik heb trouwens nu ook die reken/Engels/Nederlands toets moeten maken met 1F/2F/3F (krul)

    Ik heb Engels nooit gedaan, hahaha. Wat was jouw uitkomst?
    Bij mij Nederlands: 2.2F - 3F - 3F - 4F
    Bij Rekenen: 2F - 3F - 3F -3F (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij Engels had ik 3F/B2 (ze werken met Engels anders of zo, met A1, A2, B1, B2 enzovoorts... En je moet A2 hebben nu en B2 over drie jaar, maar ik heb nu al B2)
    Bij Nederlands had ik 2F en 3F.
    En bij rekenen had ik alles 1F, lol. Was te verwachten dat. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Bij Engels had ik 3F/B2 (ze werken met Engels anders of zo, met A1, A2, B1, B2 enzovoorts... En je moet A2 hebben nu en B2 over drie jaar, maar ik heb nu al B2)
    Bij Nederlands had ik 2F en 3F.
    En bij rekenen had ik alles 1F, lol. Was te verwachten dat. (krul)

    Ah, das wel nice dan! Rekenen wat minder, maar ik vond die ook gewoon kut, lol. Iedereen had maar 50 vragen en ik had er serieus iets in de 200, gewoon niet leuk meer. Maar ja, hahaha. Kan 'beuren. Gelukkig was de uitslag wel beter dan ik verwacht had. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ah, das wel nice dan! Rekenen wat minder, maar ik vond die ook gewoon kut, lol. Iedereen had maar 50 vragen en ik had er serieus iets in de 200, gewoon niet leuk meer. Maar ja, hahaha. Kan 'beuren. Gelukkig was de uitslag wel beter dan ik verwacht had. (:

    Yeey! En ik vond dat best ironisch. Iedereen in mijn klas is barslecht in Engels en uitstekend in rekenen en ik omgedraaid.

    EN IK MAG MISSCHIEN MET DE OPLEIDING STOPPEN EN AAN EEN ANDERE BEGINNEN. (yeah)
    Althans... Mijn moeder heeft ermee ingestemd, mijn vader weet nog van niks. En in februari gaan we naar nieuwe open dagen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:25 ]


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Yeey! En ik vond dat best ironisch. Iedereen in mijn klas is barslecht in Engels en uitstekend in rekenen en ik omgedraaid.

    EN IK MAG MISSCHIEN MET DE OPLEIDING STOPPEN EN AAN EEN ANDERE BEGINNEN. (yeah)
    Althans... Mijn moeder heeft ermee ingestemd, mijn vader weet nog van niks. En in februari gaan we naar nieuwe open dagen.

    YEEEEES, OMYGOD. Echt goed, misschien ga ik het ook wel zo doen; dat ik volgend jaar pas begin en nu gewoon kap, stop, klaar ermee en ga werken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    YEEEEES, OMYGOD. Echt goed, misschien ga ik het ook wel zo doen; dat ik volgend jaar pas begin en nu gewoon kap, stop, klaar ermee en ga werken.

    Wel, ik moet dit jaartje afmaken en dan mag ik volgend jaar aan de opleiding beginnen die ik écht wil (ook al verdien ik er geen drol mee, ik doe het toch)
    En me moeder gaat dit jaar mijn vader erop voorbereiden, lol. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Als Paul naar die conventie gaat van The Vampire Diaries ga ik echt gillen. Dat zou zó geweldig gaan.
    En ik wil Nina en Claire ook.


    Chaos is a ladder.